-

krzysztof-osiejuk : To ja

Czy Ruch Odrodzenia Żydowskiego w Polsce wycofa polską reprezentację z piłkarskich mistrzostw świata?

      No i znów wygląda na to, że felieton do „Warszawskiej Gazety” będzie musiał odczekać kolejny dzień, bo bieżące wydarzenia spadają na nas jak gromy z jasnego nieba. Oto wczoraj opublikowałem tekst na temat prowokatorów, którzy ostatnio mnożą się nam jak króliki, i których jedynym celem jest uniemożliwienie Prawu i Sprawiedliwości uzyskania w przyszłorocznych wyborach konstytucyjnej większości, jak ze swoim komentarzem pojawił się nasz dobry kolega Onyx i wrzucił mi, moim zdaniem, interesujący i bardzo adekwatny link. Był to link do wpisu na Twitterze, którego jednak w pierwszej chwili nie byłem w stanie otworzyć, ponieważ jego autor, jakiś Nieznal, z przyczyn, których nie jestem w stanie rozpoznać, mnie wcześniej zablokował. Poinformowałem o tym Onyxa, na co ten wrzucił mi skan owej wypowiedzi i okazało się, że problem jest taki, że gdzieś w Berlinie lokalni Żydzi założyli organizację, której celem jest walka o to, by oni, Żydzi właśnie, mogli z całego świata wrócić do Polski i żeby hebrajski stał się językiem urzędowym. Tekst był jasny i nie znoszący dyskusji, a na dodatek ilustrowany dwoma zdjęciami, na których mogliśmy zobaczyć najpierw prezydenta Dudę w towarzystwie znanego nam pewnie wszystkim Jonny’ego Danielsa, a następnie w tym samym towarzystwie premiera Morawieckiego.

      Ponieważ mimo tych wszystkich informacji, czułem pewien niedosyt, skonsultowałem się z moim dzieckiem, które mnie poinformowało, że blokadę na Twitterze można ominąć w bardzo prosty sposób i tak wszedłem na profil owego Nieznala, jak się okazuje, niezwykle zaangażowanego polskiego patrioty, no i w ten sposób poznałem całość sprawy. Oto, jak się okazuje, wszystko zaczęło się od tego, że lokalna żydowska reżyserka filmowa, Yael Bartana, nakręciła cykl trzech krótkich filmów dotyczących czegoś, co funkcjonuje pod nazwą „Ruchu Odrodzenia Żydowskiego w Polsce”, gdzie w pierwszym odcinku znany nam skądinąd Sławomir Sierakowski zachęca Żydów do powrotu do Polski, w drugim Żydzi przyjeżdżają do Warszawy i na terenie dawnego getta stawiają kibuc, w trzecim natomiast Sierakowski ginie w zamachu. I oto w tym momencie – szczerze powiem, że kwestia, czy to jest dalej film, czy może już rzeczywistość, przedstawiona jest w sposób na tyle niejasny, że pewności co do tego nie mam –  ów Ruch Odrodzenia Żydowskiego w Polsce uruchomia swoją stronę internetową, na której zamieszcza swoje postulaty, a wśród nich i ten, by powrót Żydów do Polski został sfinansowany przez podniesienie podatków, Senat uległ przekształceniu w Izbę Mniejszości, a Polska zerwała konkordat z Watykanem. Chcą też oczywiście, jak już wcześniej wspomneliśmy, by hebrajski został ustanowiony drugim językiem urzędowym. Symbolem organizacji jest logo, które powstało z połączenia polskiego godła z gwiazdą Dawida. Całą tę informację na swoim profilu na Twitterze ów Nieznal powtórzył, posiłkując się linkiem do telewizji TVP Info… tyle że nadającej jeszcze – uwaga, uwaga – w roku 2013. Oto ów link.  

     Jak wszyscy się zapewnie orientujemy, rok 2013 skończył się pięć lat temu, a więc w czasie gdy telewizja TVP Info była kontrolowana przez siły internaucie Nieznalowi, jak to wynika przynajmniej z jego deklaracji, wrogie, dla których jednak ewentualny exodus Żydów do Polski, w ogóle nie stanowił problemu, a tu ów dziwny polski patriota, ni w pięć nie w dziesieć, powołuje się na tamten przekaz wyłącznie po to, by dołożyć Dudzie i Morawieckiemu. Przepraszam bardzo przede wszystkim panie i dzieci, ale co to do kurwy nędzy się tu wyprawia? Czy ludzie zaangażowani tu tak intensywnie w komentowanie bieżących spraw to zwykli idioci, czy może kuci na cztery nogi cwaniacy?

      Napisałem wczoraj ów tekst zainspirowany działalnością blogera Ewarysta Fedorowicza, któremu – z czystej dobroci serca –  zarzuciłem, że nie jest idiotą, lecz wynajętym prowokatorem. Po pewnej wymianie  opinii i swiadectwach dostarczonych przez znajomych Fedorowicza, musiałem przyznać, że się myliłem, co oznacza, że ów Fedorowicz prowokatorem jednak nie jest. A zatem, konsekwentnie, jego całkiem niedawno sformułowana opinia, że polski rząd planuje wycofać naszą piłkarską reprezentację z udziału w piłkarskich mistrzostawach w Rosji po to, by w ten sposób wywołać w Polsce powszechne zamieszki, brutalnie stłumione przez Joachima Brudzińskiego, a następnie wprowadzić stan wyjatkowy, pod osłoną którego będzie można wypłacić światowemu żydostwu setki miliardów dolarów za zrabowane przez Polskę mienie, nie była wynikiem prowokacji na rzecz ogłupiałej polskiej hołoty, lecz wynikiem osobistych przemyśleń tego ciekawego człowieka. Kiedy analizuję przekazany mi przez mojego serdecznego kumpla Onyxa link, dochodzę do wniosku, że jest bardzo prawdopodobne, że jedynymi tak naprawdę prowokatorami są ludzie zajmujący pozycje znacznie wyższe niż ten nasz biedny Internet, natomiast my, mamy do dyspozycji wyłącznie swój rozum i swoją wrażliwość. Jeśli tego zabraknie, to jesteśmy zgubieni. Oni nas rozliczą do samego końca.

 

Przypominam uprzejmie, że moje książki można zamawiać w księgarni www.basnjakniedzwiedz.pl, ewentualnie bezpośrednio u mnie, pisząc na mail k.osiejuk@gmail.com.



tagi: internet  ewaryst fedorowicz  yael bartana 

krzysztof-osiejuk
23 kwietnia 2018 09:47
139     2691    10 zaloguj sie by polubić
komentarze:
valser @krzysztof-osiejuk
23 kwietnia 2018 10:44

Te rzeczy dzieja sie na prawde i o pytanie o rozum dotyczy w pierwszej kolejnosci Sierakowskiego. On go po mamie nie ma. Ci z ruchu zydowskiego odrodzenia to macherzy, ktorzy "chca wracac do Polski", a nigdy wczesniej tu nie byli. Jak sie tego pala nie przecwiczy, to beda sie tak streczyc jak rumunskie panny przy drodze. Mowiac krotko - dom wariatow.

zaloguj się by móc komentować

onyx @krzysztof-osiejuk
23 kwietnia 2018 10:47

Ten gość Nieznal, obstawiam że gdzieś pracuje w związku z tymi wpisami a nie tylko wkleja błoto dla podniesienia sobie samooceny, na zwrócenie uwagi że stary tekst ma się nijak do zdjęć odpisuje że liczy właśnie na rozum i wrażliwość odbiorców bo wg niego sprawy są oczywiste. A kto ma problem to wiadomo że nie ma pojęcia co się dzieje albo ruski troll. I tak to wygląda. W sukurs różnym internetowym "nonejmom" idą publicyści jak zawsze.

http://m.niezalezna.pl/223301-degradacja-dudy

zaloguj się by móc komentować


valser @onyx 23 kwietnia 2018 10:47
23 kwietnia 2018 11:04

To nie jest tak do konca. Stanislaw Michalkiewicz o zydowskich roszczeniach, tych zmitologizowanych 60 miliardach, mowil juz kilka lat temu, wypracowujac sobie pozycje naczelnego antysemity. Cala reszta po trochu miala go za prowokatora, wariata i towarzysko i zawodowo sie od tego dystansowala. Tak bylo do stycznia tego roku, gdzie "sprawa z Zydami" sie rypla i nagle wszyscy sobie oswoili ten antysemityzm i zaczeli glosno mowic, do tego stopnia, ze dr Ewa Kurek jest juz "nasza", a nie zadna tam antysemitka.

Z Zydami to jest tak, ze wiekszosc w Polsce zyjacych ich na oczy nie widziala, tak samo jak nie widziala muzulmanskich terrorystow. Oni sa glownie w internecie i tam strasza i wypracowuja durniom, co nigdzie nie byli i nic nie widzieli - opinie.

Zydzi, jak przyjezdzaja do Polski, to w grupach na wycieczke. Cos jak Japonczycy do Rzymu posluchac, popstrykac zdjecia i do domu. Zydzi byc moze sluchaja tutaj jeszcze bajek o zelaznym wilku. Ludzie, ktorzy jezdza na zorganizowane, zbiorowe wycieczki to ciamajdy, ktore wyrzekkaja sie przygoy i poznawania rzeczy na wlasna reke. Jacys tacy zdefektowani, w najlepszym razie przedszkole. I takich wlasnie widzialem Zydow na Okeciu, w Lublinie, w Tykocinie.

Z drugiej strony jest cala banda ludzi schorowanych, wyrzezbionych przez komune, przez zarcie na kartki, prace na etacie, zarcie na kartki i uliczny patriotyzm, ktorzy z jednego wycieczkowego autokaru, pelnego Japonczykow potrafia zrobic atak na Pearl Harbour.

zaloguj się by móc komentować

krzysztof-osiejuk @valser 23 kwietnia 2018 10:44
23 kwietnia 2018 11:33

Rzecz w tym, że nie wiadomo, czy oni  w ogóle istnieją.  

zaloguj się by móc komentować


eska @onyx 23 kwietnia 2018 10:47
23 kwietnia 2018 11:50

Brat Lisiewicza, niejaki Paweł, jest od lat bliskim współpracownikiem byłego prezia Komorowskiego > https://pl.wikipedia.org/wiki/Pawe%C5%82_Lisiewicz

Piszę o tym od miesięcy, bo to chyba coś powinno wyjaśnić, te nasze rodzeństwa obustronnie zabezpieczone, bracia Lisiewicze, bracia Kurscy, siostry Pawłowicz. I zawsze w awangardzie i najgłośniej krzyczą. Ot, taki przypadek.....
 

zaloguj się by móc komentować

mniszysko @krzysztof-osiejuk 23 kwietnia 2018 11:33
23 kwietnia 2018 11:52

Prawdopodobnie przekonamy się o tym w najbliższy we wtorek. 

https://stopacthr1226.org/urgent-important-message-from-the-project-team/

A tutaj dla tych, którzy jak ja uważają, że angielski powinien zostać językiem martwym:

http://www.pch24.pl/mobilizacja-polakow-za-oceanem--izba-reprezentantow-we-wtorek-zajmie-sie-grozna-ustawa,59742,i.html

zaloguj się by móc komentować

krzysztof-osiejuk @onyx 23 kwietnia 2018 10:47
23 kwietnia 2018 11:54

Twitter to straszne miejsce. Ile razy komuś zwróciłem uwagę, że powtarza kłamstwa, to każdy z nich mi odpowiadał, że nawet jeśli to jest nieprawda, to nic nie szkodzi, bo i tak pasuje do sytuacji. 

zaloguj się by móc komentować

valser @krzysztof-osiejuk 23 kwietnia 2018 11:54
23 kwietnia 2018 11:59

twitter to jest szybki serwis randkowy, stad sie biora te nieporozumienia.

zaloguj się by móc komentować

krzysztof-osiejuk @przemsa 23 kwietnia 2018 10:57
23 kwietnia 2018 12:01

Swoją drogą to też jest manipulacja. Oni nie wzywają do bojkotu jako takiego, ale do tego, by przedstawiciele  polskich władz tam nie jechali. Inna sprawa, że prezydent Duda i tak juz znacznie wcześniej bez ich ciepłej jak woda w kranie pomocy oświadczył, że się nie wybiera.

zaloguj się by móc komentować


krzysztof-osiejuk @valser 23 kwietnia 2018 11:42
23 kwietnia 2018 12:04

Sierakowski owszem, ale my tu nie o Sierakowskim.

zaloguj się by móc komentować

krzysztof-osiejuk @mniszysko 23 kwietnia 2018 11:52
23 kwietnia 2018 12:08

Zobaczymy. Ciekawy tylko jestem, czy ktokolwiek na świecie tak bardzo by się przejmował zdaniem polskiego sejmu, gdyby ten zobowiązał rząd do naciskania w jakiejkolwiek sprawie na jakiekolwiek obce państwo.

zaloguj się by móc komentować

valser @krzysztof-osiejuk 23 kwietnia 2018 12:04
23 kwietnia 2018 12:15

Sierakowski ich zapraszal czyli odpowiada za wspoludzial.

zaloguj się by móc komentować

onyx @valser 23 kwietnia 2018 11:59
23 kwietnia 2018 13:10

Randkowy to jest Tinder, Twitter to szybki serwis dezinformacyjno propagandowy. Jakieś randki to produkt uboczny ;)

zaloguj się by móc komentować

onyx @eska 23 kwietnia 2018 11:50
23 kwietnia 2018 13:14

Był taki program rozrywkowy pt. "Duety do mety". Coś w tym jest choć u mnie w rodzinie dwaj rodzeni bracia też tak stali po obu stronach barykady. Nic dobrego z tego nie wynikło ale nie miało przełożenia poza rodzinę.

zaloguj się by móc komentować

krzysztof-osiejuk @valser 23 kwietnia 2018 12:15
23 kwietnia 2018 13:56

Niestety nie możemy go przesłuchać, bo jak wiemy, zginął w zamachu.

zaloguj się by móc komentować

valser @krzysztof-osiejuk 23 kwietnia 2018 13:56
23 kwietnia 2018 13:59

No tak, ten drobny szczegol mi umknal. Mamusi tez nie mozna przesluchac.

zaloguj się by móc komentować

krzysztof-osiejuk @krzysztof-osiejuk
23 kwietnia 2018 14:38

Nie taki znów drobny. On bowiem wskazuje ma to, że ten cały Ruch to fikcja.

zaloguj się by móc komentować

valser @krzysztof-osiejuk
23 kwietnia 2018 16:13

powiem tak, dopoki mi sie nikt na chalupe nie cisnie, ani nie siega po moj portfel, to jest spoko. Ale jeden glupi ruch wystarczy w realnym swiecie i trzeba bedzie uznac, ze zycie jest ciezkie. Publiczne media plus twittery to sa ludzie emocjonalnie i intelektualnie wykolejeni i dopoki sobie cos tam blukaja pod nosem to mnie to nie rusza, nawet jak Matthew Tyrmand mowi, ze jestem "fucken idiot". Musie jednak liczyc z tym, ze jak sie nasze drogi przetna w realu, to ja juz go o nic pytac i nic wyjasniac nie bede.

zaloguj się by móc komentować

tadman @krzysztof-osiejuk
23 kwietnia 2018 16:46

Co do rzekomego herbu, to nie poszli za Niemcami i nie umieścili w szponach orła gwiazdy Dawida, bo szwabska wrona wypuściła swastykę że szponów kiedy nadarzyła się tylko okazja. Aby tego uniknąć gwiazda wlazła orłowi na pukiel i będzie tam tkwiła przez wszystkie kolejne żydowskie święta. Bezczelne to one są.

zaloguj się by móc komentować

OdysSynLaertesa @krzysztof-osiejuk 23 kwietnia 2018 14:38
23 kwietnia 2018 17:05

To jest dokładnie to o czym dziś przypomniał coryllus.

Mem i patyk który mają łapać "prawdziwi patrioci", albo inni "oburzeni", by nim potem wymachiwać w internecie i powielać w niewybrednych komentarzach na każdym zaangażowanym profilu jako dowód na spisek, ku uciesze tych którzy czekają na autentyczny wybuch antysemityzmu.

zaloguj się by móc komentować


chlor @krzysztof-osiejuk
23 kwietnia 2018 18:39

Lepiej porzucić ten mit o większości konstytucyjnej jako rzekomym celu PiS. Niechby tylko ten nowy Sejm spróbował cokolwiek zmienić w Konstytucji nie po myśli UE i reszty postępowej ludzkości, powołując się na świętą większość konstytucyjną...

 

zaloguj się by móc komentować

valser @chlor 23 kwietnia 2018 18:39
23 kwietnia 2018 19:18

Wiekszosc konstytucyjna to jest takie samo sranie w banie jak "wygramy wybory i opublikujemy aneks do raportu WSI".

zaloguj się by móc komentować

Draniu @chlor 23 kwietnia 2018 18:39
23 kwietnia 2018 19:24

2015 r malo kto wierzył w zwyciestwo AD, nawet przez glowe nie przeszło ,ze PiS bedzie miał wiekszosc parlamentarną.. A dzis watpisz w większość konstytucyjną, i uwazasz to za mit.. Wszystko jest mozliwe..A zadecyduja Ci co do wyborow nie chodzą, a teraz pójdą..  Po kongresie PiSu , mozna sadzic ,ze wszystko zrobia ,zeby ta sztuka sie udała.. 

zaloguj się by móc komentować

przemsa @chlor 23 kwietnia 2018 18:39
23 kwietnia 2018 19:39

Większości konstytucyjna jest faktycznym celem PiS. Bo niby dlaczego miałaby być mitem? Z powodów, które wymieniasz? Nie przekonują mnie. 

zaloguj się by móc komentować

chlor @przemsa 23 kwietnia 2018 19:39
23 kwietnia 2018 20:24

Węgry dostały pozwolenie na posługiwanie się argumentem o większości konstytuyjnej, bo z niejasnych powodów Węgry mają być trochę niepodległe. Nas to kompletnie nie dotyczy. Jest papier, czyli Deklaracja Lizbońska w której stoi jak byk, że wewnętrzne przepisy krajowe, typu np konstytucji,  muszą być zgodne z przepisami i wartościami unijnymi.

Po drugie, sądzę, że PiS nie chce takiej większości. Z uwagi na to co powyżej, i dlatego iż musiałby przed ludem wymyślać powody nie wykorzystywania tej większości. PiS stoi na straży realizacji dalekich celów o których nas nie informuje.

zaloguj się by móc komentować


krzysztof-osiejuk @valser 23 kwietnia 2018 19:18
23 kwietnia 2018 21:12

Co za bzdura. Ja Cię zdecydowanie zachęcam do tego, byś nie brnął w to dłużej, bo skończysz tak, że wszyscy będą się z Ciebie śmiali jak z tych głupich bab, które jeszcze w latach siedemdziesiątych powtarzaly: "Ja tam, pani, się tym nie interesuję, bo to wszystko złodzieje i pijacy". 

zaloguj się by móc komentować

krzysztof-osiejuk @valser 23 kwietnia 2018 19:18
23 kwietnia 2018 21:13

No i ten aneks. To oczywiście nie jest sanie w banie?

zaloguj się by móc komentować

krzysztof-osiejuk @chlor 23 kwietnia 2018 20:24
23 kwietnia 2018 21:16

Z niejasnych powodów?  Widzę że Ty jesteś jednym z tych wybitnych analityków,  którzy, kiedy czegoś nie rozumieją,  zasłaniają się hasłem "z niejasnych powodow".

zaloguj się by móc komentować

krzysztof-osiejuk @chlor 23 kwietnia 2018 20:24
23 kwietnia 2018 21:17

Swoją drogą byłbym bardzo ciekawy wiedzieć,  na kogo głosowałem w obu wyborach 2015?

zaloguj się by móc komentować

krzysztof-osiejuk @krzysztof-osiejuk 23 kwietnia 2018 21:17
23 kwietnia 2018 21:44

Głosowałem.  Oczywiście Ty, nie ja.

zaloguj się by móc komentować

valser @krzysztof-osiejuk 23 kwietnia 2018 21:13
23 kwietnia 2018 22:28

Kandydat Duda obiecywal, ze w trzy miesiace ujawni. Nie udawaj, ze bylo inaczej. To jest ten sam numer w stylu PO "wprowadzenie JOW". Oni jeszcze przezarli podpisy za wprowadzeniem JOW. I o tyle sa lepsi. Ale jedno i drugie to sciema. Mnie na prawde jest jedno czy odtajni czy nie, bo oprocz sensacji chwilowej sytuacja sie nie zmieni.

Ja sie dosc pozno zorientowalem, bo dalem sie nabrac na transformacje ustrojowa, tym bardziej, ze do 1997 roku to wszystko w miare dobrze szlo. Po tej dacie pare kluczowych dla mnie spraw sie wydarzylo. Pamietamy jak Rosja zbankrutowala, marka poszla 20% do gory i Balcerowicz schlodzil gospodarke tak, ze ja zamrozil.

Nie chodze na zadne wybory od tamtego czasu. Za to od 5 lat biore udzial w szwajcarskich referendach. Tu mam pewnosc, ze jestem powaznie traktowany i w taki sam sposob tez podchodze do sprawy.

A sutuacja w "demokratycznym panstwie prawa" i od trzech lat (za chwile) dobrej zmiany wyglada tak:

moj brat ma nadplate w urzedzie skarbowym w wysokosci 37 groszy, a potrzebuje papier, ze z urzedem skarbowym jest na czysto. Sprawa od reki nie do zalatwienia, bo "trzeba przeksiegowac" i czekac na decyzje naczelnika.

sprawy zaszly juz tak daleko, ze ludzie maja kipisz we lbie i nie bardzo wiedza co sie dzieje. Nikt juz tych absurdow codziennego polskiego zycia nie widzi. Kobieta w US spokojnie tlumaczy, ze "takie sa procedury" i jej nie przyjdzie do glowy, ze jej odpowiedniczka tysiac kilometrow dalej, jednym klikiem, sama bierze odpowiedzialnosc, bez konsultacji z naczelnikiem i "obiegu dokumentow" i anuluje problem, chwile potem wystawi od reki papier i jest po sprawie.

Dlatego w sytuacji codziennego absurdu idiotyczne twitty traktuje sie w kategoriach slowa objawionego, bo jeden absurd ulatwia funkcjonowanie innego, a niemoc w zwalczaniu idiotyzmow przeklada sie na ich tolerancje. Jedni sie poddali, inni sie glupio tlumacza, jeszcze inni swiadomie klamia, a pozostali brna bo nie widza innego wyjscia. I jest jak jest.

zaloguj się by móc komentować

valser @krzysztof-osiejuk 23 kwietnia 2018 21:12
23 kwietnia 2018 22:34

Wychodzi na to, ze bzdura jest wszystko co ci sie nie zgadza. Interesuje sie jak najbardziej, ale nie odpowiadam za wspoludzial. I nie "wszystko zlodzieje i pijacy", bo za Wassermanowa i Kaminskiego spokojnie poszedlbym w pole. 

Mieli "wiekszosc koalicyjna" w 2007 roku, ale Ty napiszesz, ze to nie to samo, co konstytucyjna i bedziemy sie tak przepychac o nic. Mnie wystarczy ta kasa co poszla od Glinskiego do Swirskiego, zeby miec beke z dobrej zmiany.

zaloguj się by móc komentować

krzysztof-osiejuk @valser 23 kwietnia 2018 22:28
23 kwietnia 2018 22:59

Nie wiem, czy on to obiecał, ale nawet jeśli, to nawet bym nie zwrócił uwagi. Ten cały "spis zastrzeżony" to jest dokładnie taki sam humbug, jak cała reszta. Co Ty myslisz? Że oni to ujawnią i cokolwiek się zmieni? Ciekawe, że Ty, taki czujny na wszelkie tego rodzaju sztuczki, tu się dałeś tak fatalnie naciąć.

zaloguj się by móc komentować

krzysztof-osiejuk @valser 23 kwietnia 2018 22:34
23 kwietnia 2018 23:00

Z tą Wasserman to ja mam pewne podejrzenia, ale nie chcę Ci więcej dokuczać, więc już nic nie powiem.

zaloguj się by móc komentować

valser @krzysztof-osiejuk 23 kwietnia 2018 22:59
23 kwietnia 2018 23:04

Nie o to chodzi co ja mysle, tylko po co strzepic buzie, a potem milczec? Ja na nic nie licze ze strony polskich politykow i mysle, ze to jest realistyczne podejscie. I mam w glebokim powazaniu co on obiecal. Wiec nie moge sie na nic nacac.

zaloguj się by móc komentować

valser @krzysztof-osiejuk 23 kwietnia 2018 23:00
23 kwietnia 2018 23:05

Poki co, leca dwa lata i jeszcze na klamstwie jej nikt nie zlapal, ani nie przekreceniu jakis pieniedzy.

zaloguj się by móc komentować

MarekBielany @krzysztof-osiejuk
23 kwietnia 2018 23:11

Dziwna ta wyspa Bouveta.

73

zaloguj się by móc komentować

bolek @valser 23 kwietnia 2018 22:28
23 kwietnia 2018 23:17

" moj brat ma nadplate w urzedzie skarbowym w wysokosci 37 groszy "

Ja nadpłaty nie mam, a chciałem jedynie moją "krwawicę" rozliczyć, skoro jest taka możliwość ;-)

Jakież było moje zdumienie gdy dowiedziałem się, że zmieniono zasady, oczywiście na niekorzyść HDK :-/, odliczania oddanej krwi. Tak mniej więcej połowę mniej można odliczyć. Taki szczegół a ... :-/

zaloguj się by móc komentować


bolek @krzysztof-osiejuk 23 kwietnia 2018 23:00
23 kwietnia 2018 23:20

" Z tą Wasserman to ja mam pewne podejrzenia "

Przyznam bez bicia, że na początku "kupiła" mnie swoją gadką itp ;-)

Niestety z biegiem czasu też mam swoje podejrzenia...

Podobno ma zmienić Majchrowskiego w KRK.

zaloguj się by móc komentować

krzysztof-osiejuk @valser 23 kwietnia 2018 23:05
23 kwietnia 2018 23:23

Rozumiem ze prowadzisz rejestr i tych którzy przez te dwa lata nie przekręcili żadnej kasy zostało już tylko tych dwoje.

zaloguj się by móc komentować

krzysztof-osiejuk @MarekBielany 23 kwietnia 2018 23:20
23 kwietnia 2018 23:24

Czy to jest jakaś ukryta aluzja do powyższego tekstu?

zaloguj się by móc komentować


krzysztof-osiejuk @bolek 23 kwietnia 2018 23:20
23 kwietnia 2018 23:26

Nie zrozumiałeś.  Ja do Wassermann nie mam podejrzeń . Moje podejrzenia dotyczą sympatii jaką Valser do niej deklaruje.

zaloguj się by móc komentować

valser @bolek 23 kwietnia 2018 23:20
23 kwietnia 2018 23:28

No i jak to jest? Kandydat Duda mowi, ze opublikuje aneks, wtoruje temu Macierewicz. Nic takiego oczywiscie nie ma miejsca. I jest OK, albo co najwyzej humbuk, abo bacia z magla, dla ktorej wszyscy pijacy.

A tu slysze "ja mam pewne podejrzenia"? Sprawa jest prosta - jak sie okaze, ze Wassermann naklamie jak Nowak-zegarek, to sie znajdzie z nim w jednym podzbiorze i z dobrej zmiany zostanie Kaminski.

zaloguj się by móc komentować

krzysztof-osiejuk @bolek 23 kwietnia 2018 23:20
23 kwietnia 2018 23:28

A jeśli pokona Majchrowskiego, to ja się z Valserem w pełni solidaryzuję.

zaloguj się by móc komentować

krzysztof-osiejuk @valser 23 kwietnia 2018 23:28
23 kwietnia 2018 23:29

Trzeba było się tym aneksem tak nie podniecać. 

zaloguj się by móc komentować

bolek @krzysztof-osiejuk 23 kwietnia 2018 23:26
23 kwietnia 2018 23:31

" Nie zrozumiałeś.  Ja do Wassermann nie mam podejrzeń . Moje podejrzenia dotyczą sympatii jaką Valser do niej deklaruje. "

OK. Nie zrozumiałem ;-)

Dla mnie ona trochę Ogórkową trąca. Ładna, wygadana, nie ma się do czego przyczepić.

zaloguj się by móc komentować

valser @krzysztof-osiejuk 23 kwietnia 2018 23:26
23 kwietnia 2018 23:32

Ja mam nadzieje, ze ta komisja Amber Gold przyniesie jakies rezultaty, a to co Wassermann robi w tej komisji to oceniam na plus. A Ty pewnie podejrzewasz, ze ona jest fajna kobieta i mi sie podoba. To tez. Ale nie robi roznicy az takiej zeby robic z tego afere.

zaloguj się by móc komentować

valser @krzysztof-osiejuk 23 kwietnia 2018 23:29
23 kwietnia 2018 23:34

HEHE. Powiem tak - trzeba bylo nie pieprzyc glupot kandydacie Duda. Ja mysle, ze to bylo wyliczone, ze paru durni bedzie chcialo poczytac co w tym aneksie? Mnie to nie rusza, bo bylem w wiekszosci, ktora sie nie pomylila i nie poszla na wybory.

zaloguj się by móc komentować

bolek @valser 23 kwietnia 2018 23:28
23 kwietnia 2018 23:35

" A tu slysze "ja mam pewne podejrzenia"? "

Noe przecież napisał, że nie zrozumiałem ;-)

Późno jest ;-)

zaloguj się by móc komentować

krzysztof-osiejuk @valser 23 kwietnia 2018 22:34
23 kwietnia 2018 23:35

Mieli większość koalicyjną w 2007??? Piotrek, proszę, to było już naprawdę zbyt słabe. 

zaloguj się by móc komentować

bolek @krzysztof-osiejuk 23 kwietnia 2018 23:28
23 kwietnia 2018 23:36

To jest kolejna ustawka IMHO.

zaloguj się by móc komentować

MarekBielany @krzysztof-osiejuk 23 kwietnia 2018 23:24
23 kwietnia 2018 23:37

Nie.

jeźdzy fal, żeglarze stepów

Piłka kopana nie ma przyszlości - jak każda inna - zawsze można ją podnieść i pobiec do bramki. :)

zaloguj się by móc komentować

MarekBielany @bolek 23 kwietnia 2018 23:25
23 kwietnia 2018 23:46

To nie jest prawo, tylko przepis jak korzystać z prawa. Oj smutek.

zaloguj się by móc komentować

valser @krzysztof-osiejuk 23 kwietnia 2018 23:35
24 kwietnia 2018 00:00

Tak. Nic nie mogli, bo mieli koalicje mniejszosciowa z Lepperem, dlatego wpadli na pomysl, zeby zdac sprzet i rozpisac wybory. Ten genialny manewr spowodowal, ze PO przez osiem lat byl przy wladzy z Pawlakiem. Jest Moc!

Je sie juz zeszwajcarzylem, ze wladza, czy urzednicy, z ktorymi tutaj mam do czynienia mnie rozbestwili na tyle, ze jak sie zderzam w Polsce z urzedami, to mnie po prostu rozwala. Dobra zmiana to jest propaganda sukcesu, w momencie kiedy rozliczenie 37 groszy to jest problem, ktory wymaga tygodnia i zaangazowania na dzien dobry trzech osob.

Ja widze roznice miedzy POpieprzonymi zlodziejami i oszustami, a PiS, ale nie dam sobie wmowic, ze to jest jakas genialna alternatywa, bo po prostu nie jest.

zaloguj się by móc komentować

krzysztof-osiejuk @bolek 23 kwietnia 2018 23:31
24 kwietnia 2018 00:06

Niestety takie czasy. Jesli ktoś jest wygadany i przystojny, to natychmiast budzi podejrzenia. Stąd pewnie popularność Targalskiego.

zaloguj się by móc komentować

krzysztof-osiejuk @valser 23 kwietnia 2018 23:28
24 kwietnia 2018 00:07

A co jeśli nakłamie jak Kaczyński?

zaloguj się by móc komentować

krzysztof-osiejuk @valser 23 kwietnia 2018 23:34
24 kwietnia 2018 00:08

Rozumiem. Nie poszedłeś na wybory, bo uznałeś, że z tym aneksem to lipa. Gratulacje.

zaloguj się by móc komentować

krzysztof-osiejuk @bolek 23 kwietnia 2018 23:36
24 kwietnia 2018 00:11

Ustawka między Majchrowskim a Kaczyńskim? Pewnie tak.

zaloguj się by móc komentować

krzysztof-osiejuk @MarekBielany 23 kwietnia 2018 23:37
24 kwietnia 2018 00:13

Jeśli będziesz ze mną rozmawiał w ten sposób, to się rozstaniemy.

zaloguj się by móc komentować

valser @bolek 23 kwietnia 2018 23:31
24 kwietnia 2018 00:14

Poleciales konkretnie. Porownac Ogorka do Wassermann to jest przegiecie. Ja przypomne tylko ze Ogorkowa nie potrafila z karki zapodanej przez Millera przeczytac "swojego" programu wyborczego, majac meza i dzieci bujala sie z Weglarczykiem, do takiego przegiecia, ze on mezatce juz kupowal pierscionek zareczynowy. Baba, ktora pare lat temu szla na linewce Millera dzisiaj robi jako "nasza" bo Markowi Borowskiemu nawymyslala od zydow i potomkow Bermana. No ta jej "kariera" - naukowiec, doktor, historyk, aktorka, dziennikarka, autorka poczytnych ksiazek z dotacji budzetowych. Nie chce juz dalej po niej jechac, bo to chuda szkapa.

Po drugiej stronie masz prosty zyciorys, bez zakretow, za ktorym na dodatek stoi ojciec Wassermann polegly w Smolensku. I to ci zalatuje Ogorkiem. Chyba rzeczywiscie jest pozno, bo sie zaczynam rozkrecac.

zaloguj się by móc komentować

valser @krzysztof-osiejuk 24 kwietnia 2018 00:08
24 kwietnia 2018 00:16

Nie. Od 1998 roku nie chodze i juz na zadne w zyciu nie pojde. Tak mi dopomoz Bog. Amen.

zaloguj się by móc komentować

krzysztof-osiejuk @valser 24 kwietnia 2018 00:00
24 kwietnia 2018 00:17

Wielka polska pisarka, Hanna Orzogowska, określiła Twoją dolegliwość terminem "goniosłowomatyzm". Uważam, że nadzwyczaj celnie.

Przepraszam, że unikam wchodzenia z Toba w merytoryczne dyskusje na temat polityki, ale mimo całej do Ciebie sympatii, uważam, że to jest trochę tak, jak Ty byś nagle uznał, że warto ze mną pogadać na temat techniki gry w hokeja.

zaloguj się by móc komentować


krzysztof-osiejuk @valser 24 kwietnia 2018 00:14
24 kwietnia 2018 00:19

W Smoleńsku poległ również brat Jarosława Kaczyńskiego i to jakoś nie stanowi dla Ciebie argumentu.

zaloguj się by móc komentować

krzysztof-osiejuk @valser 24 kwietnia 2018 00:00
24 kwietnia 2018 00:24

No i muszę koniecznie skomentować problem tych 37 groszy. Jestem pod wrażeniem. To naprawdę straszne. A mój sąsiad Józek niedawno szedł sobie do sklepu "Żabka" i wywalił się przez nierówno położony chodnik. Jak byłem w Niemczech to o czymś takim nawet nie mozna było pomysleć. No ale wiadomo, pieprzona Polska. Psia mać, panie.

zaloguj się by móc komentować



valser @krzysztof-osiejuk 24 kwietnia 2018 00:17
24 kwietnia 2018 00:57

Cos ci powiem. Hokej to prosta gra,a ty te proste rzeczy demonizujesz i sugerujesz, ze ty sie znasz, a ja sie nie znam. Pare tygodni temu pisales mi, ze nie wiesz kto to sierzant Daniels, bo to jest jakas niegodna twojej uwagi figura, a tu sie okazuje, ze prezydent i premier nadstawiaja ucha co sierzant mowi. I do tego on potem jeszcze przez wszystkie media przelecial. 

Hokej jest prostszy niz pilka nozna bo w polu jest tylko dwoch obroncow i trzech napastnikow. To gra szybka, ale prosta. O wiele prostsza niz futbol. Oczywiscie, ze nie bedziemy dyskutowac strzalow z nadgarstka, ani "outside edge control" w przypadku jazdy na lyzwach, tak jak nie bedziemy analizowac zagrania zewnetrzna czescia stopy. Jest sierzant, jest outcome i to jest tyle w temacie. Mozey sobie detale dyskutowac, ale one juz w tej konkretnej sprawie niewiele wniosa.

Interesujacy jest tylko rezultat. W przypadku POlszewikow sprawy sa kryminalne i jest to dla mnie oczywiste i tu nie ma co dalej drazyc tematu.

W przypadku PiS jest natomiast tak, ze Prezes chcial przechytrzyc system i dzieku temu Tusek byl osiem lat przy wladzy. Poziom amatorki i nieudacznictwa jest wlasciwie mistrzowski. Oni teraz maja druga szanse, ale po tym co przez ostatnie pol roku odwalaja to mysle, ze zalicza glebe z hukiem. Chcalbym sie oczywiscie mylic, ale kadrowo, koncepcyjnie i wykonawczo jest cienko.

Nie pomoze zadna  wiekszosc konstytucyjna, bo to jest jak w sporcie. Jak dla Polonii Bytom wybuduja nowy stadion i beda warunki do treningu to druzyna bedzie miala wyniki. To jest pomylka. Mozesz teraz dac polskim hokeistom kontrakty na poziomie NHL, wybudowac 50 stadionow lodowych i poziom sie nie dzwignie nawet o milimetr. Koszty obslugi tylko urosna. W polityce jest tak samo. Wyrwani goscie znikad, ktorych sytuacja przerosla. Ciesza sie bo chwilowo sa wazni i dostaja tymczasowo kase i musza sie spieszyc, bo to wiecznie nie potrwa.

Tlumaczenie dziwnych ruchow przebiegloscia, taktyka, dalekosieznym planem, ktorego przecietny leb nie zrozumie, bo nie zna techniki gry hokeja na lodzie jest na wyrost.  Rezultaty sie licza. Dlatego sie powtorze - zdali sprzet w 2007 roku, rozpisali wybory na wlasna prosbe i przez dwie kadencje Tusek z ekipa wyszlamowali Polske na 100 roznych sposobow na biliony zlotych. To jest ta techniczna gra w hokeja, problem tylko ze gole wpadaja do wlasnej bramki.

Ekipa sie zmienila, ale nie sposob dzialania. Dobor kadr jest taki jak u POpaprancow - z klucza towarzyskiego i z kompromisow. Lawka jest krotka, sprawy dryfuja, a jak sie zmieni ekipa, bo mysle, ze predzej czy pozniej wymysla jakiegos nowego Olechowskiego i Tuska, ktory z bomby bedzie mial 15% poparcia w nastepnym rozdaniu, tak jak wymyslili Kukiz15. I taki widze scenariusz - pprzyjdzie nowe - zasscie troche z Schetynie, troche PiS, troche Ryskowi, najwiecej wezma od Kukiza i bedzie jakas nowa prawica 2020, czy cos. Ja sie w takie historie juz nigdy nie wiklam. Dla mnie to by bylo cos jak uwierzyc, ze mozna wygrac w trzy karty. Az takiej nedzy o technice gry w hokeja nie prezentuje.

zaloguj się by móc komentować

valser @krzysztof-osiejuk 24 kwietnia 2018 00:19
24 kwietnia 2018 01:01

Czy to ten sam brat co jak mial ladowac w Gruzji to mowil, ze nasi piloci nie powinni byc tak strachliwi i powinni ladowac, czy moze jakis inny? Tak tylko pytam. Bo potem "ta sprawa gleboko podzielila Polakow".

zaloguj się by móc komentować

valser @krzysztof-osiejuk 24 kwietnia 2018 00:24
24 kwietnia 2018 01:10

Na mnie to nie robi zadnego wrazenia, bo mam to w folderze "nie dotyczy". W Niemcach jak wiemy jest syf, bo tam pelno muzulmanow i takie tam.

Bytom nie ma problemu nierownych chodnikow, zwlaszcza przed Zabka wiec nie wiem, to pewnie jest problem Katowic. Bytom za to ma smieci w duzych ilosciach z innych miejsc Polski. Nikt sie tu tez nie przejmuje jakimis groszami w US. No moze moj brat, bo jest w Bytomiu do srody i wiadomo, ze tego co zaplanowal nie zalatwi. Ale to jego wina jest bo glosowal na Kukiza. 

http://www.dziennikzachodni.pl/wiadomosci/bytom/a/bytom-nielegalne-wysypisko-smieci-w-bobrku-spotkanie-wladz-miasta-z-mieszkancami,12245809/

Spotkanie odbylo sie w przyjaznej atmosferze i ogolnym zrozumieniu problemu, ale outcome jest bez zmian i wysypisko dalej dziala.

zaloguj się by móc komentować

krzysztof-osiejuk @valser 24 kwietnia 2018 00:57
24 kwietnia 2018 01:17

Ja oczywiście tego Danielsa znałem. Widziałem go w telewizji, jak gada, i natychmiast o nim zapomniałem. Kiedy jednak nagle on się pojawił tu tak i wszędzie pod ksywą "sierżant Daniels", nie skojarzyłem go. Nie gniewaj się, ale jeśli Ty od początku wiedziałeś o kim mowa, to znaczy, że to z Tobą jest coś nie w porządku. Ja wciąż nie mogę tego zrozumieć, że z jednej strony jesteś zaangazowany w analizowanie tego gówna, a jednocześnie szydzisz ze mnie, że ja chcę by Prawo i Sprawiedliwość nie oddało władzy i to jeszcze pod hasłem, że polityka to syf.

zaloguj się by móc komentować

krzysztof-osiejuk @valser 24 kwietnia 2018 01:01
24 kwietnia 2018 01:20

Widzę, że nie tylko wiesz świetnie kto to Johnny Daniels, ale również starannie śledzisz doniesienia medialne. Jest coraz lepiej. Lepiej się odwróć, bo za chwilę zacznę się z Ciebie śmiać i mogę Cię niechcąco opluc.

zaloguj się by móc komentować

krzysztof-osiejuk @valser 24 kwietnia 2018 01:10
24 kwietnia 2018 01:21

Co masz w folderze "nie dotyczy"? To że Wojtek ma nadpłatę w US? To po cholerę wszystkich o tym informujesz i w dodatku robisz z tego ogólnopolska aferę?

zaloguj się by móc komentować

krzysztof-osiejuk @valser 24 kwietnia 2018 01:10
24 kwietnia 2018 01:23

Trzeba było głosowac na PiS, to by załatwił.

zaloguj się by móc komentować

valser @krzysztof-osiejuk 24 kwietnia 2018 01:17
24 kwietnia 2018 01:34

Mowie zupelnie co innego, a Ty to sobie po swojemu interpetujesz. No, ale Ty jestes w porzadku bo glosujesz na PiS, a ze mna jest cos nie w porzadku, bo sie nie znam na polityce ito jest moja wina. I za to sie napije. Wojtek niestety sklada w Bytomiu PITy i sie rozlicza w Polsce. Dzisiajkilka razy probowalem wytlumaczyc sytuacje mojej zonie i trafilem na bloki asocjacyjne i klopoty komunikacyjne, bo nie wiadomo bylo o co chodzi.

Prawo i Sprawiedliwosc oddalo wladze w 2007 roku wiec ten etap mamy za soba. I to nie jest szydera, tylko to jest grozne, bo graniczy z glupota.

zaloguj się by móc komentować

valser @krzysztof-osiejuk
24 kwietnia 2018 01:53

Boston-Toronto, 0-0 po pierwszej tercji w meczu nr6. Chlopaki z Toronto cwiczyli glownie gre we wlasnej tercji i jak nie zaczna jezdzic do przodu, to beda mieli ciezko wygrac ten mecz. Jak nie wygraja to jest to ich mecz ostatni w tym sezonie, a Boston gra dalej.

zaloguj się by móc komentować

Grzeralts @valser 24 kwietnia 2018 01:53
24 kwietnia 2018 06:18

Włączę się. Ad Valserum - wybory to jest jedyny okres, kiedy politykom w ogóle zależy na tym, co o nich myślisz, bo od tego z kolei zależy byt ich rodzin. I to jedyny moment, żeby dać im do zrozumienia, jak my chcemy, żeby się do nas odnosili. Nieuczestniczenie w wyborach jest głupotą z tego właśnie powodu - to jest powiedzenie im "róbta co chceta". Pełnisz tu funkcję kibica, który kupuje bilety i obstawia zakłady - za wiele nie ma do gadania, ale całkiem olać go nie można. 

zaloguj się by móc komentować

valser @Grzeralts 24 kwietnia 2018 06:18
24 kwietnia 2018 09:41

Jak ktos sie sie interesuje tym co mysle, raz na rok, to ja sie nim nie interesuje wcale. No chyba, ze to jest klient, ktory ode mnie kupuje, to wtedy owszem, ale platne z gory.

Inaczej jestesmy w sytuacji zony alkoholika, ktora stary leje caly rok, a na urodziny kupuje jej kwiatki. Byc moze to zludzenie i tylko ja nie chodze na wybory z wyboru, a cala reszta, ktorej zwykle jest 60% po prostu ma wszystko gdzies?

zaloguj się by móc komentować

Grzeralts @valser 24 kwietnia 2018 09:41
24 kwietnia 2018 09:49

To jest akurat błąd w rozumowaniu. Oni mają zaje.sty wpływ na twoje życie, a ty na nich minimalny. I dobrowolnie rezygnujesz nawet z tego. 

zaloguj się by móc komentować

valser @Grzeralts 24 kwietnia 2018 09:49
24 kwietnia 2018 10:13

Nie interesuja mnie sprawy na ktore nie mam wplywu. A wybor ekipy, ktora cie bedzie okradac i dojezdzac to rzeczywiscie jest cos co jest poza mna.

U Taraszkiewicza "Zelaznego" w pamietnikach nie znalazlem informacji, ze poszedl na referendum i zaglosowal 3xNIE. Mowie o tym pro forma, bo on mial rozum, zeby rzeczami bezuzytecznymi sie nie zajmowac. "Zelazny" nie zlozyl na UB podania o pozwolenie na bron. Przez szesc lat to on robil lokalna polityke i porzadek. Nikt na niego nie glosowal, a dziesiatki, jesli nie setki ludzi mu pomagalo schronieniem, jedzeniem, ubraniem i pieniedzmi, ryzykujac swoje zycie i dobytek.

zaloguj się by móc komentować

Grzeralts @valser 24 kwietnia 2018 10:13
24 kwietnia 2018 10:27

A jak skonczył? Z faktu, że to nie my ustalamy reguły gry, nie wynika że należy je ignorować. Mogę dtawić się na kumite z kałachem i pokonać najwiekszego mistrza, ale chyba nie o to chodzi.

zaloguj się by móc komentować

bolek @valser 24 kwietnia 2018 00:14
24 kwietnia 2018 10:54

"Poleciales konkretnie. Porownac Ogorka do Wassermann to jest przegiecie."

Skupiłem się na powłoce zewnętrznej ;-) Atrakcyjne blondynki "robiące w polityce", prawie rówieśniczki.
Poza tym staram się nikomu nie zaglądać pod pierzynę :-P

Tak czy inaczej uważam, że one są kolejnymi długofalowymi projektami "politycznymi".
Nic na to nie poradzę.

zaloguj się by móc komentować

valser @Grzeralts 24 kwietnia 2018 10:27
24 kwietnia 2018 11:08

"Zelazny" zginal jako wolny czlowiek, odszedl na swoich warunkach i nie dal sie zameczyc w ubowni. Nikt wiecznie zyc nie bedzie na tym swiecie. W zyciu sa dwie mozliwosci - albo dyktujesz reguly gry, albo im ulegasz. I wybor jest zawsze. Polecam jego pamietniki, bo to co robil to nie bylo proste. Szesc lat, w mundurze z bronia w reku.

Dzisiaj jakbysmy mieli 500 takich ludzi to tematy sa wyprostowane.

zaloguj się by móc komentować

valser @bolek 24 kwietnia 2018 10:54
24 kwietnia 2018 11:11

Ogorek jest dla mnie nie do przyjecia. Ja hodowal Miller. Wassermann weszla w polityke po sierci ojca, nie miala takich lanow. Ma za to bardziej czytelne sprawy do zalatwienia i te sprawy sa wazne dla niej i dla nas. Ogorkowa to produkt, ktorym bedziemy przerabiani na idiotow.

zaloguj się by móc komentować

Grzeralts @valser 24 kwietnia 2018 11:08
24 kwietnia 2018 11:15

Ale zginął i nic nie ugrał. To jest droga do upadku społeczeństwa, nie do wolności. On akurat wybrał tak, jak w danej sytuacji mógł najlepiej, ale nikt z nas w takiej sytuacji nie jest.

zaloguj się by móc komentować

valser @Grzeralts 24 kwietnia 2018 11:15
24 kwietnia 2018 11:37

"Zelazny" to jest przyklad ekstremalnej sytuacji, w ktorej trzeba podejmowac wybory. Mam troche wiecej komfortu, wiecej czasu i mniej cisnienia. Bez wzgledu jednak na okolicznosci zasada jest prosta - obstawiac i grac na siebie. Spoleczenstwo to pojecie. Licza sie zawsze pojedynczy ludzie. W kazdej sytuacji masz czynnych i biernych uczestnikow, potem obserwatorow i na samym koncu tych co mowia "ja wiedzialem, ze tak bedzie". Trzeba wybrac i dzialac. 

zaloguj się by móc komentować

krzysztof-osiejuk @valser 24 kwietnia 2018 01:34
24 kwietnia 2018 11:58

To że się nie znasz na polskiej polityce, jest dla mnie oczywiste. Po pierwsze, nie możesz się na niej znać, skoro, jak sam deklarujesz, nie interesujesz się nią. Swoją drogą, to ciekawe, ze z jednej strony nie interesujesz się tym na co nie masz wpływu, a ile razy pojawi się temat polskiej polityki, to pędzisz, by zabierać w tej sprawie głos.

Po drugie, to co piszesz o roku 2007, to najbardziej okrutny dla Ciebie dowód, że Twoje pojecie na temat tego, co sie wtedy działo nie przekracza średnich stanów tego, co mozna znaleźć na Twitterze. 

zaloguj się by móc komentować

Grzeralts @valser 24 kwietnia 2018 11:37
24 kwietnia 2018 12:03

Oddanie głosu w wyborach to jest gra na siebie. W samorządowych ma to nawet dosyć konkretny wymiar lokalny, w parlamentarnych dokładasz się do "kupki", która ma na celu eliminację debili z życia publicznego.

zaloguj się by móc komentować

krzysztof-osiejuk @valser 24 kwietnia 2018 10:13
24 kwietnia 2018 12:04

Mam ucznia Marka Żelaznego, mistrza świata w karate. To jest ten z prawej. Jego brat Michał to też mistrz. Oni tu nie komentują, bo się nie znają.

zaloguj się by móc komentować

krzysztof-osiejuk @valser 24 kwietnia 2018 11:11
24 kwietnia 2018 12:06

Miller ma więcej rozumu niż 99 procent polskich polityków.

zaloguj się by móc komentować

valser @krzysztof-osiejuk 24 kwietnia 2018 11:58
24 kwietnia 2018 12:30

Potwierdzam. Nie znam sie na polskiej polityce i znaja sie tylko co chca zrobic ludziom dobrze i przy tym skrecic troche sianka do wlasnej kieszeni. Dlatego taki idiotyzm jak "mieszkanie plus" de facto nie rozni sie niczym od komuszego "mieszkania dla mlodych malzenstw". Rezultaty beda te same. Mnie wystarczy ich ocena, zwlaszcza w analizie porownawczej ze Szwajcaria.

I tutaj dwie uwagi:

- po pierwsze - wszedzie sa glupie pomysly, ale glupota polskich politykow jest trudna do pobicia

- po drugie - w Polsce glupie pomysly sa realizowane, a w Szwajcarii musza jeszcze przejsc przez referendum, gdzie przepadna bo ludzie maja wiecej rozumu niz pomyslodawcy. W Szwajcarii jestem w sytuacji, w ktorej robie polityke, w Polsce mozesz ja jedynie oceniac i robic za znawce tematu. Dlamnie to jest wiedza bezuzyteczna.

W kazdym kraju funkcjonuja systemy podatkowe, edukacyjne, ochrony zdrowia, drogi, systemy komunikacji, itp. i do takich spraw cala polityke da sie sprowadzic, bez dorabiania wielkich misji, bez ideologii i propagandy.

Powiedz mi prosze jeszcze, w tym 2007 roku to byly w Polsce te przedterminowe wybory czy nie byly? Bo moze cos mi umknelo.

zaloguj się by móc komentować

valser @krzysztof-osiejuk 24 kwietnia 2018 12:06
24 kwietnia 2018 12:31

Tak, to mocny argument. Stalin to mial nawet wiecej rozumu niz Miller, bo go przecez ulepil.

zaloguj się by móc komentować


valser @Grzeralts 24 kwietnia 2018 12:03
24 kwietnia 2018 12:39

Nie jest. Kiedys o tym pieknie w dwie minuty opowiedzial Gwiazdowski u Gozdyry w obecnosci oszusta Litynskiego. O systemie proporcjonalnym, o progu wyborczym 5% i o finansowaniu kampanii wyborczej, gdzie tez mozna wydac na siebie max. 25 tys zl bo wiecej nie wolno. Tak wyglada ta "gra na siebie" w zabetonowanym systemie. Masz pozniej roznych Swirskich, Wielgusow i Gowinow, ze o Rysku nie wspomne.

Ta wypowiedz Gwiazdowskiego sie zniknela z YT.

zaloguj się by móc komentować

krzysztof-osiejuk @valser 24 kwietnia 2018 12:30
24 kwietnia 2018 13:53

Oczywiście ze były.  Nie będę Ci jednak objaśniał ich kontekstu,  bo jak Cię znam prędzej założysz Komunistyczna Partię Szwajcarii niż się przyznasz do tego, że się pomyliłeś. 

zaloguj się by móc komentować

krzysztof-osiejuk @valser 24 kwietnia 2018 12:31
24 kwietnia 2018 13:56

Nie sądzę żeby Stalin miał więcej rozumu od Millera.

zaloguj się by móc komentować

krzysztof-osiejuk @valser 24 kwietnia 2018 12:39
24 kwietnia 2018 14:00

O! Widzę ze obok Wassermann i Kamińskiego mamy jeszcze Gwiazdowskiego.

zaloguj się by móc komentować

valser @krzysztof-osiejuk 24 kwietnia 2018 13:53
24 kwietnia 2018 14:04

Ustalmy moze co to jest blad. Mnie wychodzi, ze blad to jest podjeta decyzja na ktorej sie traci w ostatecznym rozrachunku. To w moim przypadku nie zachodzi wiec nie bardzo jest do czego sie przyznawac. Prezydent Kaczynski ostatecznie przyjmowal dymisje swojego brata i rozpisywa wybory. Chlopaki mysleli, ze operacja "outsmart the system" im sie uda, a finisz byl w 2010 roku i nazywal sie "rozdzielenie wizyt".

Ty mi chcesz wyjasniac konteksty, ktore sa nie istotne. Liczy sie tylko rezultat.

 

zaloguj się by móc komentować


valser @krzysztof-osiejuk 24 kwietnia 2018 14:00
24 kwietnia 2018 14:11

Mamy tylko jego wypowiedz Gwiazdowskiego na temat: system wiekszosciowy-proporcjonalny, o 5% progu wyborczym, o finansowaniu kampanii z wlasnych pieniedzy. Zabetonowali wszystko do 1995 roku. Kazdy kto byl tym zainteresowany to maczal w tym palce, a skutki trwaja i replikuja sie do dzisiaj. Towarzyszom przy wladzy, wszystko jedno jakiej opcji, to wszystko razem do kupy pasuje, bo trwale eliminuje konkurencje.

zaloguj się by móc komentować

krzysztof-osiejuk @valser 24 kwietnia 2018 14:04
24 kwietnia 2018 14:56

Biorąc pod uwagę fakt, że jak sam przyznajesz, polska polityka Cię  nie interesuje i w konsekwencji nie masz o niej bladego pojęcia,  to czy Twoje wypowiedzi na jej temat będą głupie,  czy madre, dla Ciebie nie ma to najmniejszego znaczenia. Jeśli w ten sposób  uważasz ze nie siedzisz po uszy w błędzie,  to masz problem.

zaloguj się by móc komentować

valser @krzysztof-osiejuk 24 kwietnia 2018 14:56
24 kwietnia 2018 15:24

Napisalem ci, ze kilka razy do roku podejmuje decyzje polityczne biorac udzial w referendum, gdzie decyduja sie konkretne sprawy, a nie tylko, kto bedzie wydawal rozkazy i przepieprzal kase. Sila rzeczy kazdy kto mieszka w Polsce nie ma takiego doswiadczenia i ja to rozumiem. Tutaj do kazdego referendum jest broszura 40-80stron, ktora przedstawia problem, brzmienie ustawy, argumenty za i przeciw oraz przewidywalne konsekwencje. Trzeba sie w tym znalezc, przeczytac, przemyslec, przedyskutowac. Najciekawsze jest to, ze tu nie ma zadnej nachalnej agitki. Jak dyskutuje z moja zona, to jest to na argumenty, a nie na sile przekonan. I zawsze slysze to samo - ja glosuje TAK, ale ty musisz SAM podjac decyzje. Cwicze to piaty sezon i widze w tym sens. Widze tez roznice. Mysle, ze dlatego nasza rozmowa o plotyce sie nie klei, bo w sumie pod pojeciem polityka rozumiemy zupelnie inne sprawy.

To sa rzeczy realne dziejace sie na ktore mam realny wplyw i moj glos sie liczy w sprawie - np. ile bedzie kosztowac winieta na autostrade. W Polsce takie decyzje zapadaja "w trybie administracyjnym". Nie masz na to wplywu zadnego, mozesz ewentualnie wyrazic swoja opinie, odegrac poparcie, albo oburzenie. I tylko taka rola zostala dla obywatela przewidziana.  wiec po co sie tym interesowac jak jestes sprowadzony do rangi obserwatora i wykonawcy polecen?

Nie interesuja mnie konteksty polityczne, ktore ty uwazasz za znastwo tematu. Powtorze - licza sie tylko rezultaty, a te sa wymierne - w gotowce, ktora sie zarabia latwiej lub ciezej, ze wzgledu na to ile barier wytworza durnie zwani polskimi politykami. I tak wiekszosc rzeczy jest ukryta, dowiadujesz sie co bylo, albo co bedzie na samym koncu. Rezultaty jednak sa widoczne predzej czy pozniej. Dlatego nie interesuja mnie konteksty, w ktorych Glinski podejmuje decyzje, bo rezultatem jest Swirski przepieprzajacy kase na pierdoly. Interesuje mnie jednak to, czy nie wygeneruja dla mnie jakis dodatkowych kosztow, albo nie sprowadza jakiejs inne dzumy, z ktorej potem trzeba bedzie sie dlugo leczyc. 

zaloguj się by móc komentować

Grzeralts @valser 24 kwietnia 2018 12:39
24 kwietnia 2018 16:25

To jest obrażanie się na garbatego, że ma dzieci proste. Nie głosując robisz im właśnie dobrze. Im by najlepiej pasowało, żeby frekwencja była 15% i głosowali sami swoi. Wtedy mogły by być i JOWy. To jest nasz jedyny malutki kamyczek, ktory możemy wrzucać im w tryby - idąc tam, i nie głosując na ewidentnych półgłówków. A jeśli wystawią samych półgłówków to głosując na tego najmniej głupiego. Chłopski upór.

zaloguj się by móc komentować

krzysztof-osiejuk @valser 24 kwietnia 2018 15:24
24 kwietnia 2018 16:38

Jak zwylke ja o lokciu a Ty o dupie. Natomiast postawa, która przyjąłeś a która manifestuje się w zdaniu "Liczy się tylko wynik" jest mi wyjątkowo obrzydliwa, bo konsekwentnie prowadzi do uznania prawa naturalnej selekcji.

zaloguj się by móc komentować

valser @krzysztof-osiejuk 24 kwietnia 2018 16:38
24 kwietnia 2018 17:42

Zgadza sie. Pod pojeciem polityka rozumiemy zupelnie inne tresci. Ty za przedmiot polityki masz polska patologie zamontowana przez socjalistow podczas gdy ja kila razy do roku mam w domu sesje parlamentarna, gdzie podejmuje kluczowe decyzje glosowane w referendum. Ergo - jestem parlamentarzysta (w marcu glosowalem o ubezpieczeniach, abonamencie rtv i subsydiowania kantonalnego teatru).  I spokojnie moge powiedziec ze jestem do tego lepiej przygotowany niz  ta banda  z wiejskiej. 

Podlaczenie do skutecznosci i rezultatow  prawa selekcji naturalnej to jest pomieszanie pomieszanie porzadkow i i proba rozliczania politykow z dobrych intencji. To jest celowe naduzycie z twojej strony, albo glupota.

zaloguj się by móc komentować

valser @Grzeralts 24 kwietnia 2018 16:25
24 kwietnia 2018 17:48

Czy zdajesz sobie sprawe ze w systemie proporcjonalnym nawet jak oddasz glos na mentalnie zdrowego to i tak z listy deleguja debila z rozdzielnika czy musze to narysowac?

zaloguj się by móc komentować

Magazynier @krzysztof-osiejuk
24 kwietnia 2018 18:02

"Czy ludzie zaangażowani tu tak intensywnie w komentowanie bieżących spraw to zwykli idioci, czy może kuci na cztery nogi cwaniacy?"

Rozumiem że to może dołować, ale w sumie biały orzeł w gwieździe Dawida to jest nienajgorszy znak. Czytam między wierszami tych 3 filmów i tego ruchu poworotu Polski do żydowskich korzeni, że bratnia pomoc zawiodła. Teraz totalnej pozostała tylko pomoc koszerna. Ale przecież i ona zawiedzie. 

zaloguj się by móc komentować

Grzeralts @valser 24 kwietnia 2018 17:48
24 kwietnia 2018 18:09

Zdaję sobie doskonale. Ale to w dłuższej perspektywie jedyna możliwa strategia - masowo idziemy, głosujemy. Nawet jak z ordynacji wyjdzie, że wejdzie idiota, to będzie wiadomo, dzięki głosom na kogo konkretnie on się tam dostał. I to nie pozostanie bez echa. A jak nie pojdziemy, to i tak wejdzie idiota, ale "lud tak chciał". Propaganda to najsilniejsza broń, trzeba im ją wytrącać z reki, gdzie tylko się da. Myślisz, że po co są referenda w Szwajcarii? Bo lud wie lepiej?

Gwiazdowski jest takim samym człowiekiem systemu jak Ogórek. Zyje z przewalania budżetów i gada co chce, bo doskonale wie, że nikt jego pomysłów nigdy nie wprowadzi w życie, a nawet jeśli, ich skutki jego samego nie dotkną. 

zaloguj się by móc komentować

valser @Grzeralts 24 kwietnia 2018 18:09
24 kwietnia 2018 18:30

To co Gwiazdowski powiedzial o systemie politycznym i ordynacji wyborczej w Polsce to sa trafne obserwacje. To dziala dokladnie tak jak on opisal, a ten oszust Litynski jeszcze mu przytakiwal, chociaz sam w tej sejmowej ustawce bral udzial. Wladza w Polsce pochodzi z uzurpacji i byla wzieta sila, zostala potem przyklepana i zabetonowana tak, ze zadna nowa sensowna inicjatywa nie ma szans zaistniec. A to co proponujesz to jest ten model, ktory forsowal Braun w wyborach prezydenckich i parlamentarnych. Co z tego wyszlo - wszyscy wiemy.

Postbolszewia na szybko zmontowala Kukiza15 i Nowoczesna, bo wiedzieli ze jako PO przerzna wszystko. No i te dwa wentyle zadzialaly dobrze (wentyl to jest urzadzenie do bezpiecznej regulacji cisnienia). Odebraly PiSowi na tyle glosow, ze moga sobie rzadzic, ale nie tak calkiem do konca jakby chcieli.

Ja nie widze nic sensowniejszego niz krucjata, czyli zbrojna pielgrzymka w tej sytuacji. Moze kiedys sytuacja do tego dojrzeje, chociaz zadnych znakow poki co nie widac. Cala reszta rozwiazan to jest cwiczenie tych samych rzeczy w nowych wariantach. Poza tym wole sie zajmowac sprawami na ktore mam mozliwosc rzeczywistego oddzialywania i osiagniecia planowanych rezultatow.

Tzw. lud w Szwajcarii wie lepiej i wielokrotnie to juz udowodnil. Np. w sprawie odrzucenia pensji minimalnej 4 tysiace frankow 78% glosujacych bylo przeciw.

zaloguj się by móc komentować

Kuldahrus @valser 24 kwietnia 2018 00:00
24 kwietnia 2018 19:16

Musi Pan jeszcze wziąć pod uwagę, że Systemu nie tworzą tylko politycy, a właściwie są bardziej jego częścią niż twórcami. W Polsce realną władzę w pewnym momencie przejęli gangsterzy podłączeni do sił zagranicznych i niestety odnaleźli tutaj podatny grunt. System w dużej mierze tworzą wybory pojedynczych ludzi(i grup ludzkich), którzy niestety w dużej części kolaborowali z tym współczesnym okupantem. Bardzo dobrze to było widać ostatnio przy wprowadzeniu zakazu handlu w niedziele, pojawiła się grupa tzw. "zwykłych" ludzi którzy uważają, że to straszna rzecz.
Rządy PO to nie był wynik błędnych decyzji Kaczyńskiego, ale wisienka na torcie Systemu, którego wbrew pozorom nie zbudowały "żydy i masony", ale jakiś pan Kowalski, który na codzień wydaje się "normalny", ale nie ma podłości przed którą by się nie cofnął jeśli mu w pracy obiecają 200zł więcej do wypłaty albo jak zobaczy, że synkowie których powpychał "po znajmości" na stanowiska mogą stracić pracę.

Także, to 37 groszy w Urzędzie Skarbowym to niekoniecznie jest nieporadność urzędniczki, ale bardzo złożony proces.

zaloguj się by móc komentować

valser @Kuldahrus 24 kwietnia 2018 19:16
24 kwietnia 2018 20:51

System polityczny, ktory jest w Polsce to jest patologia decyzyjna i organizacyjna. Mysle, ze tego nie trzeba tlumaczyc i udowadniac. I jesli ktos chce to zmienic, to wybory parlamentarne sa malo wydajne i skuteczne. System jest zabetonowany, bo na samym poczatku zrezygnowano z systemu wiekszosciowego - kto w danym okregu wyborczym zdobywa najwiecej glosow - zyskuje mandat. zdecydowano sie na wybory proporcjonalne - to znaczy takie gdzie jest lista partyjna, albo komitetu wyborczego, na ktorej znajduja sie rozne nazwiska i nawet jak sie zakresli goscia na pozycji nr10, to robi to liczbe temu, kto jest na gorze listy i on wchodzi pierwszy. Tu sie pojawia "matematyka wyborcza" - ile glosow padlo na jaka liste w danym okreku i jaki to stanowi ogolny procent glosow, w zaleznosci od tych wyliczen dzieli sie mandaty wedlug klucza procentowego. Slowem - kombinatoryka i dzielenie lupow. TO JEST WALEK NR 1.

Drugi przewal, to prog wyborczy. Nie mam z tym problemu, mozna wprowadzic, zeby wyeliminowac takich durni jak Rewinski ze swoja partia piwa. No ale prog jest ustawiony bardzo wysoko - 5%. To oznacza, ze w sytuacji kiedy 11 partii zbierze po 4,99% glosow to nie wchodzi do parlamentu, mimo, ze bedzie stanowila kwalifikowana wiekszosc. To jest oczywiscie zalozenie teoretyczne, ale takiej sytuacji wykluczyc sie nie da. I TO JEST WALEK NR 2,  kiedy wiekszosc jest poza sejmem.

Kolejna sprawa to finansowanie (o tym mowil Gwiazdowski)  - zalozmy, ze zarobilismy legalnie pieniadze, ktore zostaly opodatkowane i chcemy wystartowac z nowa polityczna inicjatywa. Okazuje sie, ze legalnie na kampanie mozemy wydac 25tysiecy zlotych, bo tak to jest "w ustawie zapisane". Dla partii, ktore juz sa w sejmie to nie jest oczywiscie zaden problem, bo oni sobie przeglosowali "finansowanie z budzetu", ktore idzie w miliony zlotych. W takim rozdaniu nie ma zadnego znaczenia na jaka partie sie glosuje, bo kazda z nich jest beneficjentem i straznikiem tych rozwiazan. TO JEST TRZECI PRZEWAL. W ten sposob ten system jest zabetonowany i branie w tym udzialu w sposob bierny lub czynny to jest reprodukcja patologii. Dlatego nie chodze na wybory. Nie chce brac w tym udzialu, bo to jest patologia.

zaloguj się by móc komentować

Kuldahrus @valser 24 kwietnia 2018 20:51
24 kwietnia 2018 21:33

Mówię o Systemie, a nie 'systemie politycznym'.

Wybory parlamentarne(czy samorządowe), nie są tu sprawą istotną, a przynajmniej nie najbardziej istotną.
Używając słowa 'wybory' miałem na myśli dosłownie wybory ludzkie(poszczególnych ludzi żyjących w Polsce) w życiu.

zaloguj się by móc komentować

valser @Kuldahrus 24 kwietnia 2018 21:33
24 kwietnia 2018 22:00

Ze zwyklymi ludzmi mozna sie szybko dogadac, dostac towar i usluge pozasystemowo. Problemy sie zaczynaja tam gdzie sa urzedy. Zaraz trzeba jakis zgloszen, pozwolen, koncesji, uzgodnien, projektow, opinii rzeczoznawcy, certyfikatow, numerow NIP, regon, ZUS, legitymacji i czego tam jeszcze. No i potrzeba czasu, bo od strzalu nic sie nie da zalatwic.

zaloguj się by móc komentować

krzysztof-osiejuk @valser 24 kwietnia 2018 15:24
24 kwietnia 2018 23:50

To ja spróbuję jeszcze raz, obiecuję, że juz ostatni. Aby pokazać mi na przykładzie, dlaczego uważasz, że Polska to w porównaniu ze Szwajcarią gówno, opowiedziałeś mi hgehenne, jaką z Urzędem Skarbowym w Bytomiu przezył Twój brat, bo oni mu kazali na decyzję czekać dłużej, niż to ma miejsce w Szwajcarii. Na to, bardzo ironicznie, ja Ci opowiedziałem - w sposób oczywisty wymyśloną - historię mojego sąsiada Józka, który się potknął na nierównym chodniku i wywalił i, równiez ironicznie, napisałem, że to jest skandal, bo w Nimeczech chodniki są równe. W tym momencie, zamiast podjąć dyskusję i powiedzieć mi na przykład, że moj przykład z chodnikiem jest zupełnie nieadekwatny, bo Urząd Skarbowy to coś znacznie powazniejszego, Ty na to zwekslowałeś rozmowę na temat chodników, które w Bytomiu sa równe.

Otóż powiem Ci szczerze, że jeśli Twoje Twoje dyskusje z żoną sa równie merytoreyczne, na temat i pełne argumentów, to albo ona naprawdę musi Cię bardzo kochać, albo z nią bardziej się starasz, niż tu. 

zaloguj się by móc komentować

krzysztof-osiejuk @valser 24 kwietnia 2018 18:30
24 kwietnia 2018 23:54

Aha. Teraz rozumiem. Gwiazdowski jest okay, bo przekazuje "trafne obserwacje", tak Kaczyński natomiast już nie, bo dowiedziałeś się z TVN-u, że jego brat kazał pilotowi bez sensu lądować w Gruzji. Bardzo solidna analiza, naprawdę.

zaloguj się by móc komentować

krzysztof-osiejuk @valser 24 kwietnia 2018 17:42
25 kwietnia 2018 00:03

Napisałeś najlepierw, że lubisz Małgorzatę Wasserman, bo jej ojciec "poległ w Smoleńsku". Na to ja Ci odpowiedziałem, że brat Kaczyńskiego też poległ w Smoleńsku. I na to Ty reagujesz takim oto szyderstwem: "Czy to ten sam brat co jak mial ladowac w Gruzji to mowil, ze nasi piloci nie powinni byc tak strachliwi i powinni ladowac, czy moze jakis inny? Tak tylko pytam. Bo potem 'ta sprawa gleboko podzielila Polakow'".

Przepraszam Cię bardzo, ale co to ma być? Ty mi zamierzasz jako argumentu uzywać tego, co sie dowiedziałeś z TVN-u, czy może jednak ja słusznie podejrzewam Cię o to, że wyznajesz zasadę, kto "dupa" niech ginie?

Mam nadzieję, że w odpowiedzi nie zaczniesz mi tłumaczyć, że telewizja w Szwajcarii jest znacznie lepsza niż w Polsce, a więc nie wejdziesz na ścieżkę, na której tak dobrze się czujesz, czyli tę od dupy do łokcia.

zaloguj się by móc komentować

krzysztof-osiejuk @valser 24 kwietnia 2018 17:48
25 kwietnia 2018 00:05

Ho, ho! Widzę, że wchodzimy na dyskusję na temat JOW-ów. Słuchaj, to może jednak do Wasserman i Kamińskiego dopiszemy Pawła Kukiza?

zaloguj się by móc komentować

krzysztof-osiejuk @valser 24 kwietnia 2018 20:51
25 kwietnia 2018 00:09

Z Twojej odpowiedzi, jakiej udzieliłeś Kuldahrusowi wyciągam, wniosek, że Ty masz przed sobą całę kupkę karteczek z gotowymi komentarzami i je wrzucasz tam, gdzie uznasz, że, z trudem, bo z trudem, ale jakoś się zmieszczą. Mam rację? Przecież to w ogóle nie jest odpowiedź na jego komentarz.

zaloguj się by móc komentować

valser @krzysztof-osiejuk 24 kwietnia 2018 23:50
25 kwietnia 2018 00:30

Podejrzewalem, ze z Jozkiem konfabulujesz. Sam uniewazniaz dyskusje o urzedach robiac takie wrzutki i jeszcze masz pretensje. Dobrze, ze ten Twoj chodnik zlekcewazylem.

Nastepnym razem jak sie spotkamy to ci przywioze Heft z referendum i porozmawiamy o konkretnym problemie, a nie o Jozku i chodnikach z czapy.

zaloguj się by móc komentować

valser @krzysztof-osiejuk 24 kwietnia 2018 23:54
25 kwietnia 2018 00:36

Tak sie zlozylo, ze widzialem na zywo przemowienie Lecha Kaczynskiego w Tbilisi, Ty pewnie tez. Dla mnie tresc tego przemowienia, od poczatku do konca antyrosyjska, byla taka, ze ja sie spodziewalem, ze na tym placu jakis ruski snajper go zdejmie. Nie zdziwilem sie wiec, ze niedlugo pozniej samolot zahaczyl o brzoze.

Postaraj sie nie sprowadzac wszystkiego na mielizny i za kazdym razem walic jakies absurdy, jak o tym ladowaniu z TVN.

zaloguj się by móc komentować

valser @krzysztof-osiejuk 25 kwietnia 2018 00:09
25 kwietnia 2018 00:37

Tak, mam kupe karteczek, jak ten gosciu z "Pieknego Umyslu". Mam nadzieje, ze bawisz sie rownie dobrze jak ja.

zaloguj się by móc komentować

valser @krzysztof-osiejuk 25 kwietnia 2018 00:03
25 kwietnia 2018 01:06

Ty masz jakies dziwne wizje, ze ja musze pisac pod Twoj sznurek, a jak nie to znaczy, ze jest plytkie, z TVN i nie na temat. Ja nie wiem co tam grajo w TVNnach. Ty wiesz lepiej, bo masz telewizor i na dodatek jeszcze go ogladasz. Ja moge miec wiedze z drugiego, albo z trzeciego zrodla na ten temat wiec troche przestrzeliles. O szwajcarskiej telewizji tez sie nie wypowiem, bo nie ogladam. Nie mam tez konta na twitterze, no ale jakos trzymam ten sredni poziom.

Z tymi strachliwymi pilotami i politykami to moze byc tak jak mowisz. Taraszkiewicz "Zelazny" przez 6 lat dzien w dzien ryzykowal zycie i strachliwy to on nie byl wiec zawsze jest sie do kogo odniesc. No, ale on wytlukl tez sporo Zydow z UB i jest antysemita wiec tu moze byc problem.

No i te nieszczesne JOWy. Dla Ciebie one sie kojarza z Kukizem, co jest chyba gorsze niz TVN. Dla mnie to przede wszystkim temat ze studiow, teoretyczny. Od prof. Przystawy i dr Blasiaka, ktorego powinienes kojarzyc, bo on wykladal na USl, a ja mialem z nim zajecia z systemow politycznych. Kukiz i zmieleni.pl  zabral JOWy, splaszczyl i osmieszyl. No i jest posprzatane, teraz juz kazdy ziewa jak slyszy JOW, a wiekszosc nie wie i nie rozumie o co chodzi.  Zadnej debaty juz w tej sprawie nie bedzie.

Tutaj dwa filmiki Blasiaka, jak kogo interesuje.

https://www.youtube.com/watch?v=cuO5VZWDni4

https://www.youtube.com/watch?v=hefrLkvpdP4

Wszystko sie sprowadza do tego, ze wszyscy prezentuja trwala niezdolnosc do przeprowadzenia pozytywnych rozwiazan. Poziom skorumpowania i uwiklania jest taki, ze to jest nie do zwalczenia.

zaloguj się by móc komentować

Grzeralts @valser 24 kwietnia 2018 18:30
25 kwietnia 2018 08:33

Dobrze wiesz, że nie będzie żadnej krucjaty. Choćby dlatego, że 80% elektoratu sama chciałaby się znaleźć na miejscach "biorących". A Gwiazdowski to jest Korwin-Mikke zrobiony dla tych bardziej inteligentnych. 

Lud wcale nie wie lepiej, ale wynik referendum jest idealną dupokryjką. Szwajcaria nie jest tu żadnym wyjątkiem, ale ponieważ lud jest tam nauczony chodzić na wybory i korzystać ze swoich uprawnień trudniej im sprzedać idiotę jako męża opatrznościowego. Ale to w tę stronę działa, nie odwrotnie. 

zaloguj się by móc komentować

krzysztof-osiejuk @valser 25 kwietnia 2018 01:06
25 kwietnia 2018 13:57

Przepraszam bardzo, ale skoro nie oglądasz TVN-u to skąd się dowiedziałeś, co Lech Kaczyński mówił pilotowi w Gruzji? Z Radia Erewań?

zaloguj się by móc komentować

krzysztof-osiejuk @Grzeralts 25 kwietnia 2018 08:33
25 kwietnia 2018 13:58

Bardzo ładnie to ująłeś. Gwiazdowski to nowa wersja Koriwna, może nie tyle dla inteligentnych, ale dla osób po 21 roku życia.

zaloguj się by móc komentować

valser @krzysztof-osiejuk 25 kwietnia 2018 13:57
25 kwietnia 2018 14:52

To prezydent Kaczynski mowil dziennikarzom TVP o tym, ze nasi piloci powinni byc mnie strachliwi i to byl czas Tuskorzadow. Dla mnie wyjazd do Gruzji jest proba generalna do zahaczenia samolotu o brzoze. Z uplywem czasu widze to tak, ze Lech Kaczynski polecial do Tbilisi popyskowac w nie swoich sprawach, co z punktu widzenia rezultatow bylo zwykla glupota i nierozpoznaniem sytuacji, w konteskcie tego co dzis robi i gdzie przebywa prezydent Sakaszwili. Ale to widac dopiero teraz.

zaloguj się by móc komentować

krzysztof-osiejuk @valser 25 kwietnia 2018 14:52
25 kwietnia 2018 16:28

Jeżeli to widać dopiero teraz, to moim zdaniem używania okreslenia "głupota" nie jest zbyt mądre.

zaloguj się by móc komentować

valser @krzysztof-osiejuk 25 kwietnia 2018 16:28
25 kwietnia 2018 16:42

wczesniej mozna bylo miec zludzenia, ze to pomylka. Otoz nie, to glupota, bo dlugo potem prezydent Kaczynski dalej w ta brnal. A potem jeszcze jego brat jezdzil do Kijowa w 2013 i zapewnial na Majdanie, ze Ukraina bedzie w Unii Europejskiej. Nie przeszkadza to oczywiscie jednoczesnie sie z ta unia na temat sadow, polskiej praworzadnosci i innych bzdur na biezaco napieprzac. Ale kto by zwracal uwage na takie szczegoly? Hipokryzja, glupota genetycznie wdrukowana, czy brak rozpoznania sytuacji?

https://www.youtube.com/watch?v=7Kh32ChQ75I

 

zaloguj się by móc komentować

Kuldahrus @valser 24 kwietnia 2018 22:00
25 kwietnia 2018 17:53

Urzędy i ich działanie nie bierze się z kosmosu.

zaloguj się by móc komentować

valser @Kuldahrus 25 kwietnia 2018 17:53
25 kwietnia 2018 18:43

Ci akurat to sa z Melmak.

zaloguj się by móc komentować

qwerty @valser 25 kwietnia 2018 01:06
26 kwietnia 2018 07:35

i ostatni akapit jest pointą nie wymagającą komentarza, bo tak jest i żadne mity/sny o RP/imperium tego nie zmienią

zaloguj się by móc komentować

krzysztof-osiejuk @valser 25 kwietnia 2018 16:42
26 kwietnia 2018 10:19

Masz rację. Jarosław Kaczyński i jego śp. brat, Lech, to hipokryci z genetycznie wdrukowaną głupotą. 

zaloguj się by móc komentować

zaloguj się by móc komentować