-

krzysztof-osiejuk : To ja

Hycle od socjalistycznej moralności - reaktywacja

       Ja oczywiście bardzo dobrze pamiętam wszystkie uwagi, jakimi się tu z nami  podzielił sam Big Boss odnośnie tego jak on sobie nie życzy widzieć tu jakichkolwiek awantur między autorami, zapewniam go jednak, że to co ja mam do powiedzenia na temat roli, jaką tu pełni bloger Ewaryst Fedorowicz, stanowi zaledwie konieczny pretekst do tego, by zwrócić uwagę na zjawisko znacznie szersze, gdzie ów dziwny człowiek jest tylko cieniem cienia, i proszę o cierpliwość.

      Otóż być może wszyscy pamiętamy czas kiedy to w Londynie rosyjskie służby dokonały próby zamordowania niejakiego Skripala i w mediach, ze szczególnym uwzględnieniem Internetu, narodziła się, by już chwilę później zdechnąć śmiercią naturalną, debata na temat tego, czy w związku z tym co się stało, należy odwołać pilkarskie mistrzostwa w Rosji. Wtedy to nasz Ewaryst wrzucił tu notkę, w której w oparciu o wyssane z brudnego palca plotki, poinformował, że polski rząd planuje wycofać polską reprezentację ze wspomnianych mistrzostw. Oczywiście, sam już ten pomysł cuchnął zwykłą prowokacją, jednak to co najlepsze, przyszło potem. Otóż Fedorowicz poinformował swoich czytelników, że owo wycofanie reprezentacji stanowi część szerszego planu, który, mówiąc krótko, sprowadza się do tego, by w ten sposób wywołać powszechne obywatelskie oburzenie i tak to najpierw doprowadzić w Polsce do krwawych zamieszek, a następnie wprowadzić stan wyjątkowy, który stanowić będzie przykrywkę dla oddania przez Polskę Żydom 300 miliardów dolarów z tytułu tak zwanych reparacji.

      Wrzucił więc Fedorowicz tę swoją cwaną analizę, wywołał nią pewne zamieszanie, w którym udział wzięli bliscy mu komentatorzy, po czym ostatecznie wszystko się naturalnie rozpuściło w nurcie bieżących wydarzeń, za to teren jak najbardziej został oznaczony.

       Wczoraj, bez śladu wstydu na twarzy, Fedorowicz pojawił się ponownie, tym razem z informacją, że w ramach „pisowskiego programu Multikulti+” rozpoczęła się „wymiana ludności”, co już sprawia, że pojawiły się ostatnio w Polsce 3 miliony obcych nam kulturowo osób, na dowód czego najpierw wrzucił zdjęcie siedzącej na trawie, rzekomo w Warszawie, muzułmańskiej rodziny, plus jakoby cytat z jednego z ministerialnych urzędników nazwiskiem Chorąży, że rząd zamiast „polskich repatriantów” woli sprowadzać tu jakąś obcą nam kulturowo dzicz, bo Polaków z Kazachstanu „nie opłaca się sprowadzać do Polski, bo są za drodzy i nie znają języka”.

      Ponieważ jeszcze niedawno bywałem dość często na Twitterze i zdążyłem zaobserwować, jak wygląda owo „cytowanie” w akcji, zrobiłem to co się wręcz narzucało i wpisałem ów cytat plus nazwisko Chorążego do wyszukiwarki i proszę sobie wypobrazić, że informacja o tej wypowiedzi znajduje się wyłącznie na dwóch portalach, a więc Polonii Christiana oraz Najwyższego Czasu, w dodatku bez konkretnego cytatu, lecz w formie luźnej interpretacji jednej z wypowiedzi owego Chorążego, zaznaczam że wypowiedzi w żaden sposób ani specjalnie ciekawej, ani tym bardziej kontrowersyjnej. Powtarzam: nigdzie w Internecie nie znalazłem ani przytoczonego przez Fedorowicza cytatu, ani choćby jego fragmentu, ani nawet sugestii, że rząd planuje zastąpić sprowadzenie repatriantów przez ściąganie tu muzułmańskich imigrantów. Wręcz przeciwnie, ów Chorąży powiedział, że polityka rządu wobec repatriantów pozostaje otwarta i w budżecie są nawet zagwarantowane pieniądze na to, by ich uczyć języka.

      I tu kończymy zarówno z Fedorowiczem, jak i samym portalem Szkoły Nawigatorów, i przechodzimy do spraw zdecydowanie bardziej ogólnych. Otóż każdy z nas, kto wykazuje jako taką orientację w tym, co się wyprawia w naszej przestrzeni medialnej ma pełną świadomość, w jaki sposób jest prowadzona polityczna walka. Gdy celem jest zaatakowanie przeciwnika, niezależnie od tego, czy jest nim Papież, rząd, opozycja, Unia Europejska, czy nielubiany polityk z jednej czy drugiej strony, nie ma takiego kłamstwa, które mogłoby zostać uznane za na tyle bezczelne, by jego autor nawet nie to, że został przez swoje środowisko potępiony, ale żeby sam choćby się poczuł nieswojo. Jest wręcz odwrotnie. Oni wszyscy czują się wręcz znakomicie, a ci którzy ich otaczają jeszcze głośniej im biją brawo i wołają o jeszcze.

      Pamiętam, jak na wspomnianym wcześniej Twitterze pojawiło się zdjęcie Julii Pitery i informacja w formie cytatu, że rząd polski powinien wszelkie swoje wewnętrzne oraz zewnętrzne kompetencje przekazać w ręce Unii Europejskiej. Poinformowałem osobę, która to zdjęcie wrzuciła, że to jest przecież wierutne kłamstwo i proszę sobie wyobrazić, że w odpowiedzi usłyszałem, że może i Pitera tak faktycznie nie powiedziała, ale to do niej pasuje, więc nic nie szkodzi. Innym razem ukazało się zdjęcie Scheuring-Wielgus z takim oto „cytatem”, że nienarodzone dzieci należy zabijać, bo tak jest lepiej i sprawiedliwiej. Tu też zaprotestowałem – bez reakcji. Niedawno na Facebooku ukazało się opisane już tu przeze mnie zestawienie cen z lat 2015 i 2018, kompletnie zmyślone, na kilometr śmierdzące fałszem, i tu też zwróciłem się do jednego ze znajomych, który tę bzdurę potraktował z najwyższą powagą, by się nie wygłupiał. Proszę zgadnąć, czy on się choćby zaczerwienił? Oczywiście że nie. Wręcz przeciwnie, nadął się i zaczał walić w PiS ze zwielokrotnioną siłą. Mało? Proszę bardzo. Wczoraj na Twitterze moja koleżanka Kluzik-Rostkowska napisała, że Jarosław Kaczyński byłby nikim gdyby nie Lech Wałęsa. Zapytałem ją zatem, czy kiedy ona przed wielu jeszcze laty przyprowadziła do nas, dziś posła Nowoczesnej, a wtedy swojego kumpla, Pawła Rabieja i wszyscyśmy wspólnie rzucali zgniłymi kartoflami w Wachowskiego, to też tak uważała, czy jej się to porobiło dopiero teraz. I co? I nic. W końcu, co ona miała mi odpowiedzieć? Rzecz bowiem w tym, że za tym wszystkim stoi zwykła brudna wojna, gdzie nie ma ani zasad, ani jakiejkolwiek odpowiedzialności, ani tym bardziej wspomnianego już wstydu.

      I tak to się kręci. Z jednej strony są oni, a z drugiej my i pytanie jest tylko takie, kto kogo skuteczniej oszuka. Szkoda tylko, że nawet tu, gdzie możnaby sądzić, spotyka się tak zwany „lepszy sort”, wszystko jest dokładnie takie samo. To samo kłamstwo, ta sama bezczelność, ten sam bezwstyd. Jak pisał niegdyś ten komuch Ważyk: „Wszystko tu stare, stare są hycle od moralności socjalistycznej”. Właśnie tak. Bo to z czym mamy do czynienia to w rzeczy samej moralność socjalistyczna w skali 1:1. I wciąż wraca to jedno pytanie: czy naprawdę nie ma na to kary?     

 

 

 

Przypominam, że moje książki można kupować w księgarni www.basnjakniedzwiedz.pl, ewentualnie też tu u mnie pod adresem [email protected]. Jest ich coraz mniej, więc proszę nie zwlekać.



tagi: socjalizm  kłamstwo  prawica 

krzysztof-osiejuk
6 września 2018 10:20
54     3687    6 zaloguj sie by polubić

Komentarze:

gabriel-maciejewski @krzysztof-osiejuk
6 września 2018 10:27

My się tu nie zajmujemy karami dla oszustów, ale takim aranżowaniem przestrzeni, by znalazło się miejce dla różnych poglądów i opcji. Cały czas, jak w wialni, chodzi tu wiatrak, który wymiata plewy, nawet te dość ciężkie. Dobrze jest to zauważyć. Nie możemy zabetonować tego miejsca. 

zaloguj się by móc komentować

krzysztof-osiejuk @krzysztof-osiejuk
6 września 2018 10:31

Tu nie chodzi o poglądy, lecz o kłamstwa i ewidentne prowokacje. Osobiście jest mi bardzo cieżko zniesć sytuację, gdy część z nas uprawia tu proceder pod tytułem "Fakty i Mity". 

W uzupełnieniu obrazka:

https://twitter.com/NewsPlatforma/status/1037325127988531200

zaloguj się by móc komentować

gabriel-maciejewski @krzysztof-osiejuk 6 września 2018 10:31
6 września 2018 10:35

Te proceder uprawia się, jak zauważyłeś wszędzie, nie mam, podobnie jak wszyscy inni możliwości, ani też chęci, by go chamować w inny sposób niż dotychczas. Nie wprowadzę tu cenzury i nie będę nikogo usuwał. Ewaryst ma swoje lata, jakieś doświadczenia, nie lubi PiS....pisze na własną odpowiedzialność. Nie ma obowiązku czytania jego notek, komentowania ich ani nawet spoglądania na nie. Nie mam zamiaru zajmować się wychowywaniem dorosłych ludzi, to jest poza moimi możliwościami i kompetencjami

zaloguj się by móc komentować

krzysztof-osiejuk @gabriel-maciejewski 6 września 2018 10:35
6 września 2018 11:12

Rozumiem. Pozwolisz natomiast, że jeśli tu się któregoś dnia pojawi jakiś starszy pan, zwolennik PiS-u, który zacznie wrzucać teksty o tym, że Unia Europejska opracowała właśnie nowe prawo dopuszczające aborcję do 36 tygodnia we wszystkich krajach członkowskich, w Platformie Obywatelskiej została powołana do życia specjalna komórka mająca na celu otrucie Jarosława Kaczyńskiego nowiczokiem, a portal Szkoła Nawigatorów jest finansowany przez Moskwę w celu zdyskredytowania dorobku wielkiego polskiego patrioty Stefana Żeromskiego, to ja tego blogera, mimo politycznego z nim pokrewieństwa, będę tępił jak zarazę.

zaloguj się by móc komentować



Grzeralts @krzysztof-osiejuk
6 września 2018 12:14

Chcącemu nie dzieje się krzywda. Skoro ludzie chcą kłamstw, to je dostają. Jak z prostytucją - nie istniałaby, gdyby nie było frajerów. A że to drażni? Ludzki odruch. 

zaloguj się by móc komentować


DWiant @krzysztof-osiejuk
6 września 2018 12:30

A ja sie zawsze zastanawiam jaki cel maja takie notatki jak ewaryst fedorowicz? Podzielic, skłócić .... aby jak najwiecej frustrantow takich jak ja sie wyplakiwalo i tracilo czas?

Mam znajomego tu lokalnie ktory ciagle marudzi ze mu zle i niedobrze, tu gdzie teraz jest i pracuje...ze w Polsce to ho ho i jeszcze troche... tylko jakos trudno mu wrocic....

 

 

 

zaloguj się by móc komentować

krzysztof-osiejuk @DWiant 6 września 2018 12:30
6 września 2018 12:40

Nasz lokalny kłamczuszek zareagował na mój tekst, wrzucając u siebie kolejne zdjęcie muzułmanów ściągniętych tu przez pisowskich zdrajców. Proszę uprzejmie:

Ponieważ on, owszem, ma ochotę ze mną gadać, tyle że nie pod swoimi notkami, gdzie komentować mi nie wolno, odpowiadam mu tutaj. Otóż naprawdę nie rozumiem, czemu on zrobił zdjęcie tym ludziom i spokojnie wrócił do kompa. Nie mówię, że miał ich od razu pozabijać, no ale ściągnąć tym dzieciom chusty i ich ojcu zwyczajnie powiedzieć, żeby wypieprzał do swojej Afryki, to już mógł, prawda? Co to ma k*** znaczyć, że oni będą się szwendać po naszych piknikach, bydło j***e? W końcu, miłość, jak tu ostatnio wspominaliśmy, wymaga ofiary.

PS Trochę mi wstyd z powodu tych gwiazdek, ale Big Boss Is Watching.

zaloguj się by móc komentować

krzysztof-osiejuk @gabriel-maciejewski 6 września 2018 12:04
6 września 2018 12:42

W tej sytuacji ograniczę się do tego kłamcy.

zaloguj się by móc komentować

szarakomorka @krzysztof-osiejuk 6 września 2018 12:40
6 września 2018 13:01

Nie każdego stać na to aby być jak Mary Wagner.

(Mój komentarz nie ma nic z "kłamczuszkiem".)

zaloguj się by móc komentować

DWiant @krzysztof-osiejuk 6 września 2018 12:40
6 września 2018 13:07

.....internet daje poczucie animowosci i niektorzy moga pokazywac twardzieli ot co. 

Ja czsami komentuje na irlandzkich forach, dotyczacych przyjezdnych  i robie to z przekora oraz sarkazmem. Jesli robie to pod swoim imieniem dostaje zawsze .... zeby wy***lac do Polski do tego trzeciego swiata, jak zmienie imie na Mahmud .... cisza jak makiem zasial.

W realu jak sie rozmawia z lokalusami ( przy lanczu ) jest duza presja na obsmarowywanie Kosciola i przypominanie sobie ''epizodow'' z zakonnikami. Muzlimow i czarnych nie mozna dotykac.....

Ja raz przy lanczu mowie ze nowa religia LGBTIQWRSXYZ bedzie po stokroc gorsza..... poczekajmy na pamietniki dzieci adoptowanych i wtedy sobie poczytamy.

Szefo moj poczerwienial ze zlosci i mi skwitowal to krotko: 

Przyjechales z niczym i mozesz pojechac z niczym, my mamy rodziny i domy i dzieci....

 

 

 

zaloguj się by móc komentować

krzysztof-osiejuk @szarakomorka 6 września 2018 13:01
6 września 2018 13:08

Nie znam Mary Wagner. Wystko co o niej wiem, pochodzi z Internetu.

zaloguj się by móc komentować

beczka @krzysztof-osiejuk
6 września 2018 13:15

https://fakty.interia.pl/wywiady/news-hermelinski-w-rmf-moga-byc-proby-podwazenia-decyzji-sn-o-waz,nId,2627521

Faktycznie coś jest na rzeczy, skoro nawet jest mowa o podważeniu ważności wyborów parlamentarnych. Szef PKW twierdzi, że właściwie to można nie uznać sędziów za sędziów, gdy EU ich nie uzna za sędziów, a do tego profesorowie mają wątpliwości

No i jeszcze te kłamstwa dla podtrzymania emocji z obu stron...

 

zaloguj się by móc komentować


Wolfram @krzysztof-osiejuk 6 września 2018 12:40
6 września 2018 13:55

Takie zdjęcia można było zrobić i 5 lat temu i wcześniej - związek z Prezesem jest żaden.

zaloguj się by móc komentować

orjan @DWiant 6 września 2018 13:07
6 września 2018 13:57

Przecież to nie Muslimy, ani Kolorowi ich terroryzują i narzucają im swój punkt widzenia. To oni sami siebie tak terroryzują przy czym nie wiem skąd mieliby mieć pewność, że ten punkt widzenia, który sami sobie narzucają w ogóle cieszy się jakimś uznaniem u Muslimów, czy Kolorowych nie mówiąc o ich poczuciu wdzięczności.

Gdy pisałem powyższe zdanie przyszła mi do głowy taka obserwacja, że Angole są wyjątkowo trudni do pokonania z zewnątrz, natomiast są bezwolni względem jakiegokolwiek elementu, który wewnątrz dorwie się do władzy lub do wpływów. Poprowadzi ich do każdego możliwego szaleństwa wewnętrznego. A ci pójdą chocby kosztem zbrodni. 

zaloguj się by móc komentować

orjan @DWiant 6 września 2018 13:07
6 września 2018 14:29

Z drugiej strony, napisawszy co wyżej, przypomniał mi się mój promotor w połowie lat 70-tych, gdy na seminarium wytrząsaliśmy się, że Wielka Brytania chyba już się nie podniesie. Ten staruszek słuchał cierpliwie, po czym stwierdził, że Anglicy, to jest taki dziwny naród, którzy w jednej chwili zdolni są odrzucić każdy aksjomat, który wcześniej stanowił podstawę ich postępowania. Więc on uważa, że wkrótce się podniosą.

No i się za parę lat podnieśli (M.Thatcher) i to właśnie w taki sposób, odcinając wiele spraw, które nawet były podstawą ich poczucia tożsamości nie móiąc, że były sentymentem.

 

zaloguj się by móc komentować

orjan @krzysztof-osiejuk 6 września 2018 12:40
6 września 2018 14:49

Może się nie połapałeś, ale to nie jest kolene zdjęcie, w każdym razie nie kolejnych Muzułmanów, ale drugie zdjęcie tej samej rodziny na tej samej imprezie, co ilustracja wpisu kol. Fedorowicza

zaloguj się by móc komentować

Caine @krzysztof-osiejuk
6 września 2018 14:52

Wojny na tzw. memy nasilają się, obrazek z drażniącym podpisem szybciej trafia do odbiorcy niż analiza na trzy kartki A4.

zaloguj się by móc komentować

jestnadzieja @orjan 6 września 2018 14:49
6 września 2018 14:58

Zauwazylam od razu. Lazil za nimi i cykal fotki. Balwan.

zaloguj się by móc komentować

krzysztof-osiejuk @Wolfram 6 września 2018 13:55
6 września 2018 15:27

To czy on je zrobił teraz, czy skąś je ściągnął, nie ma znaczenia. Interesujące jest to, że on patrzy na tych ludzi i w nim się burzy krew.

zaloguj się by móc komentować


krzysztof-osiejuk @orjan 6 września 2018 14:49
6 września 2018 15:32

Połapałem się jak najbardziej. Uderzyło mnie przy tym to, że on w swoim podstawowym tekście wrzucił nie to zdjęcie, gdzie widzisz zwykła rodzinę na pikniku, wśród całej kupy zwykłych Polaków, ale zdjęcie jakichś Arabów na trawie. Przepraszam bardzo, ale to już jest zwykłe sk****stwo.

zaloguj się by móc komentować

krzysztof-osiejuk @jestnadzieja 6 września 2018 14:58
6 września 2018 15:33

I ja też na to zwróciłem uwagę. Chodził idiota za nimi i ich fotografował. 

zaloguj się by móc komentować

beczka @krzysztof-osiejuk 6 września 2018 13:48
6 września 2018 15:49

"To domino może pójść jeszcze dalej, jeśli chodzi o Sąd Najwyższy. Rekomendowani zostali także kandydaci do nowej Izby Kontroli Nadzwyczajnej i Spraw Publicznych, która będzie kontrolowała ważność wyborów.

W przypadku wyborów samorządowych decydują o tym sądy okręgowe i apelacyjne. Ale już po wyborach parlamentarnych czy do europarlamentu - będzie orzekał Sąd Najwyższy. Wtedy prawdopodobnie będzie już nowa izba obsadzona. Może powstać problem, czy osoby, które będą orzekały o ważności wyborów, zostały właściwie obsadzone. No i czy rozstrzygnięcia tych sędziów będą mogły być traktowane jako orzeczenie sądowe.

Teoretycznie, myśli pan, że ktoś w przyszłości będzie próbował podważyć decyzję o ważności czy nieważności wyborów?

Nawet nie czysto teoretycznie, ale praktycznie, jestem w stanie sobie wyobrazić, że mogą być próby podważenia decyzji Sądu Najwyższego w kwestii ważności wyborów. Zależy od tego, kto wygra wybory. Strona, która przegra, komitety, czy osoby fizyczne, być może będą próbowały to podważać. To będzie ogromny chaos, nie chciałbym, żeby tak się stało, ale to, co się dzieje, może do tego prowadzić."

 

Ja tę wypowiedź traktuję jak deklarację prof. Śpiewaka dot. miękkiego reżimu. Przeciwnik mówi wprost co będzie robić. Jeżeli dodać do tego te kłamstwa o których wspominasz w tekście, tę rusycyzację emocji i prawdy, to wychodzi mi, że to wszystko jest połączone. Nie wiem, czyim prowokatorem jest Ewaryst i czy działa sam, czy na czyjeś zlecenie, czy nieświadomie, ale chodzi o to, żeby rusyfikować polaków, przy czym nie chodzi o język, ale o kulturę. Tak samo jak ostatnio przy Millerze i Fakcie.

Dla mnie się to wszystko ze sobą łączy.

zaloguj się by móc komentować

beczka @beczka 6 września 2018 15:49
6 września 2018 15:57

Kurcze, złe słowo, nie rysycyzacje, ale moskiewizacje. 

zaloguj się by móc komentować


orjan @krzysztof-osiejuk
6 września 2018 16:47

Zawsze można wrócić do Pana Tadeusza, że kto wygra w polu wygra i w sądzie.

W skrajnym przypadku wszystko wyjaśni się nastepująco:

1) o tym kto jest władzą samorządową zdecyduje rozpoznanie władz państwowych.

2) o tym kto jest władzą państwową zdecyduje rozpoznanie jej przez Sejm i Senat. O tym zaś, kto jest Sejmem i Senatem zdecyduje Sejm i Senat. Laski nie oddamy! Najwyżej ogłosimy niepodległość!

3) o tym zaś, kto mimo polskiego rozpoznania w tej sprawie nie jest posłem w Europarlamencie może decydować jakiś tamtejszy bramkarz. Ale nie ma on sposobu obsadzenia wakatu ustalonego przez takiego bramkarza. Tam i tak jest bajzel, więc co nam za różnica, czy jakiś nasz poseł tam zasiada, skoro nie będzie zasiadał także poseł totalny? Zaprzeczając ważnosci wyborów nie da się bowiem na tej bramce zaprzeczyć wybraniu tylko niektórych posłów. Wszyscy, albo nikt!

Najważniejsze nie przejmować się i uczciwie robić swoje.

 

zaloguj się by móc komentować

orjan @orjan 6 września 2018 16:47
6 września 2018 16:47

oj, miało być do Beczki.

 

zaloguj się by móc komentować

Grzeralts @beczka 6 września 2018 15:49
6 września 2018 17:16

To się do wyborów samorządowych już nie uspokoi. Trzeba zachować stoicki spokój.

zaloguj się by móc komentować

orjan @Grzeralts 6 września 2018 17:16
6 września 2018 17:43

Olać te projekcje. To jest tylko propaganda.

 

zaloguj się by móc komentować

Kuldahrus @krzysztof-osiejuk
6 września 2018 19:15

Uważam, że Ewarystem najlepiej się nie zajmować, bo to tylko go nakręca i podkręca mu klikalność, on w tej swojej niechęci do PiSu już dawno odleciał w kosmos i nikt poważny się jego tekstami o PiSie nie interesuje. Gabriel ma rację, tu jest jak w wialni, jak ludzie nie będą interesować się taką słabizną to w końcu wypadnie, za dwa, trzy dni już go nie będzie na głównej stronie bo pojawią się nowe notki i nikt nawet nie będzie pamiętał, że coś takiego było.

zaloguj się by móc komentować

krzysztof-osiejuk @Kuldahrus 6 września 2018 19:15
6 września 2018 20:51

Przepraszam Cię bardzo, ale Ty przeczytałeś to co napisałeś?

zaloguj się by móc komentować

Kuldahrus @krzysztof-osiejuk 6 września 2018 20:51
6 września 2018 21:04

OK, teraz zauważyłem, chodziło mi o to, że teraz wszyscy będą wchodzić i sprawdzać, co to za zdjęcia tam nawrzucał i tekst wyląduje w najczęściej oglądanych.

zaloguj się by móc komentować

onyx @krzysztof-osiejuk
6 września 2018 21:54

Masz rację oczywiście, to jest taki poziom syfu, że słów brak. Szkoda tylko że żaden z nich nie napisze że skoro te trzy miliony Polaków wyjechały a gospodarka się rozwija to ktoś musi pracować albo można zwinąć sztandar i wyprowadzić. W budowlance dalej jest potrzeba 150 tysięcy pracowników. Zarobki się nie podniosą bez stałego rozwoju, stałego rozwoju nie będzie bez rąk do pracy. Zamknięte koło i żerowisko dla różnych cwaniaków z pompką w nosie.

http://www.nacjonalista.pl/2018/01/04/inwazja-cudzoziemcow-jak-rezim-pis-uaru-niszczy-polske/

https://www.tvp.info/38857019/mswia-lekarze-z-kazachstanu-w-ramach-repatriacji-chca-wrocic-do-polski

Co do fejkowych zdjęć to jest jeszcze gorzej i niestety wielu ludzi daje się na to złapać, nawet na hardkory.

https://www.tvp.info/35924038/antypisowski-general-w-ktorego-uwierzyli-sympatycy-kod-okazal-sie-byc-aktorem-porno

zaloguj się by móc komentować


krzysztof-osiejuk @krzysztof-osiejuk 6 września 2018 23:05
7 września 2018 09:48

@Kuldahrus

Masz rację. Wylądował. I to zaledwie w ciągu nocy. Brawo! Powinniśmy mu za to ufundować jajko z niespodzianką.

zaloguj się by móc komentować

OdysSynLaertesa @krzysztof-osiejuk 6 września 2018 15:33
7 września 2018 11:04

I dokładnie tym mnie bloger Fedorowicz ostatecznie przekonał że nie warto brać pod uwagę jego czasem bardzo logicznych wniosków. One nie są w stanie przesłonić emocji/motywów z jakimi pisane są te notki, z którymi autor się nie kryje... Ja też nie lubię Pisu, ale nie aż tak. Myślę że z czasem ta szersza perspektywa trafi do umysłów tych którzy Fedorowicza traktują jeszcze tutaj poważnie (w sensie - poddają się jego emocjom)... Desperacja ma to do siebie że ciągle podgryza gałąź na której desperat siedzi.

zaloguj się by móc komentować

OdysSynLaertesa @jestnadzieja 6 września 2018 14:58
7 września 2018 11:06

Jeszcze żeby dokonywali jakiegoś przestępstwa, albo zachowywali się agresywnie wobec zgromadzonych wokół... No ale oni po prostu są i to ma być zarzut... Strzał w stopę

zaloguj się by móc komentować

krzysztof-osiejuk @OdysSynLaertesa 7 września 2018 11:04
7 września 2018 11:26

Nie ma najmniejszego problemu, by wyciągnąć logiczne wnioski z założenia, któreśmy sobie wygrzebali we własnej głowie. Moim zdaniem, jego powaznie traktuje już tylko wyłącznie komentartor Paris.

To co natomiast stanowi zagadkę, to to, w jaki sposób w ciągu jednej nocy ten jego tekst zanotował niemal 2 tysiące odsłon. Przy całym moim zadufaniu, nie wierzę, żeby to była moja robota.

zaloguj się by móc komentować

krzysztof-osiejuk @OdysSynLaertesa 7 września 2018 11:06
7 września 2018 11:29

Przyszli na piknik, stoją wśród całej kupy Polaków, którzy nawet na nich nie zwracaja uwagi, a ten idiota łazi za nimi z aparatem i robi im zdjęcia. Na miejscu Pana Boga, bym mu ten aparat odebrał i walnął go nim prosto w skroń.

zaloguj się by móc komentować

krzysztof-osiejuk @krzysztof-osiejuk
7 września 2018 12:14

Słuchajcie! Widzieliście komentarz pod omawianym tu postem Fedorowicza komentatora Paris?

"Mniejsza z tym...

... czy to zdjecie jest prawdziwe czy falszywe.  Nie zazdroszcze takim rodzinom jak ta ze zdjecia... sama bylam emigrantka przez 13 lat we Francji i wystarczajaco wiem czym ta emigracja "pachnie"... a pachnie mi rasizmem... zagrozeniem... wykorzystaniem...  i wyobcowaniem... chyba, ze bedzie sie "tanczyc jak zagraja"... a w czasach takiej degrengolady jak obecnie - to wszyscy emigranci  won... zwlaszcza Polacy  !!!

Franki to rasisci  I  KLASY  !!!

W Warszawie jest tych "emigrantow"  NAPRAWDE  duzo... to  NAPRAWDE  szok  !!!... nie mam zamiaru sie z nimi integrowac... to nie jest mozliwe  !!!"

I niech mi ktoś teraz powie, jak ja mam się wobec tego zachować? I jeszcze jedno pytanie: W jaki sposób tego typu komentarze - w żaden sposób nie przypadkowe, ale autorsta jednego z ważniejszych uczestników tego projektu - nie wpływają na ogólną opinię na temat naszego portalu?

zaloguj się by móc komentować

OdysSynLaertesa @krzysztof-osiejuk 7 września 2018 12:14
7 września 2018 15:30

Bo trafiają tu w większości ludzie którzy nie stosują bolszewickiej zasady odpowiedzialności zbiorowej... Poza tym skala tego rodzaju incydentów tutaj, w porównaniu do innych portali, jest naprawdę marginalna, i maleje wprost proporcjonalnie do nie zajmowania się nimi jako głównym problemem tego miejsca... Bo to nie jest problem tego portalu, a wyłącznie osobista tragedia tych osób... Oczywiście dopóki gospodarz nie postanowi inaczej.

Na temat przypadkowości (lub nie) takich opinii ciężko się wypowiadać, kiedy widać że emocje biorą górę nad argumentacją. Tutaj jak nigdzie indziej widać wyraźnie, że każdy sam za siebie odpowiada. Nie dochodzi bowiem do przypadków masowej histerii.

zaloguj się by móc komentować

OdysSynLaertesa @krzysztof-osiejuk 7 września 2018 11:26
7 września 2018 16:03

Nie miałem na myśli logiki która bazuje (jest nakręcona) przez nadinterpretację, lub bazuje na urojeniach, autosugestii, sympatii czy antypatii. Albo się coś spina z rzeczywistością którą można obiektywnie samemu zauważyć, albo nie. Tego staram się trzymać. Bardzo rzadko sugeruję się sugestiami bez pokrycia (szeroko pojętego).

Dla mnie nie ma znaczenia czyjego autorstwa jest dany tekst, ani ile ma wyświetleń. Staram się z każdego coś wynieść nawet jeśli nie darzę autora osobistą sympatią... Czytam w miarę regularnie wszystko (powiedzmy że większość, bo nie wszystko mnie interesuje), łącznie z komentarzami. 

Przepraszam że tak o sobie, ale nie chcę się wypowiadać za innych.

zaloguj się by móc komentować


krzysztof-osiejuk @OdysSynLaertesa 7 września 2018 16:03
7 września 2018 16:31

To jest tak jak by Cię nie interesowało, kto ile ukradł.

zaloguj się by móc komentować

OdysSynLaertesa @krzysztof-osiejuk 7 września 2018 16:30
7 września 2018 16:41

Ja nie mam tej pewności co Pan. I tu nie chodzi o brak zainteresowania czy wygodę (nawiązując do drugiej odpowiedzi).

zaloguj się by móc komentować

krzysztof-osiejuk @OdysSynLaertesa 7 września 2018 16:41
7 września 2018 16:52

To nie są emocje, jesli ktoś na jednym oddechu z jednej strony rwie sobie włosy z głowy nad smutnym losem imigrantów, a z drugiej deklaruje, że unika ich jak zarazy.

zaloguj się by móc komentować

OdysSynLaertesa @krzysztof-osiejuk 7 września 2018 16:52
7 września 2018 17:08

Takie rozjazdy często są spowodowane właśnie emocjonalnym rozchwianiem... Zakładam tę optymistyczną wersję przyczyny z oczywistych względów. 

zaloguj się by móc komentować

krzysztof-osiejuk @CMB 14 września 2018 14:01
14 września 2018 14:07

Ja prosiłem jedynie o cytat. Nie dostałem go. Dziś też, dostaję link do Najwyższego Czasu. przepraszam, ale nie skorzystam.

zaloguj się by móc komentować

zaloguj się by móc komentować