-

krzysztof-osiejuk : To ja

Jak spalić czarownicę w czasach Internetu

       Przyznaję chętnie, że o tekście, jaki parę dni temu na swoim blogu opublikował Coryllus, a zatytułowany z charakterystycznym dla siebie wdziękiem „Czy Marta Kaczyńska spłonie na stosie?” wiedziałem już dzień przed jego publikacją, a to z tej przyczyny, że gadaliśmy sobie przez telefon i Coryllus poinformował mnie o tym, że Marta, wciąż jeszcze Kaczyńska, wyszła za mąż za jakiegoś kolejnego typa spod ciemnej gwiazdy i zachęcił mnie, bym mu się przyjrzał na publikowanych w Sieci zdjęciach ze ślubu. O Marcie w naszej rozmowie nawet nie wspomnieliśmy, cała nasza gadka zeszła na refleksje na temat tego jakiegoś Zielińskiego, jego nadzwyczajnego emploi autorów owego projektu, no i wreszcie na koniec Coryllus zapowiedział swój tekst, zdradzając mi nawet jego tytuł.

       I powiem uczciwie, że choć solidarnie wspierałem Coryllusa w jego przedsięwzięciu, byłem pewien, że z niego nic nie wyjdzie, a to z tego mianowicie względu, że, jak znam życie, komentatorzy jego myśl dokumentnie zniszczą, jak zwykle nie odnosząc się do problemu, lecz popisując się tym co wiedzieli już i tak dużo dużo wcześniej, a więc że Kaczyńska to pustak gorszy jeszcze od Moniki Jaruzelskiej, i w ten sposób uruchamiając hejt w żaden sposób nie skierowany przeciwko tym, którzy ją osaczyli, ale przeciw niej samej. I, jak się okazało, miałem rację, a jeśli coś mnie w tym wszystkim zaskoczyło, to być może tylko to, że w pewnym momencie owo szaleństwo osiągnęło poziom, gdzie pewna wybitna polska patriotka i katoliczka zadeklarowała swój podziw dla nauk popularnego w kręgach związanych z koncernem „Agora” ateisty Zbigniewa Mikołejki, autora niesławnego bon motu „sekta smoleńska”, zapewniając go, że właśnie dzieki jego mądrości udało się jej wyrwać z niewoli błędu.

        Próbowałem przez pewien czas wyjaśnić tym dziwnym ludziom sens problemu, wobec którego postawił nas Coryllus, jednak bezskutecznie. O ile się nie mylę, nikt, choćby jednym słowem, nie wspomniał o tym całym Zielińskim, czy choćby o jego tajemniczych animatorach; cała dyskusja skupiła się wyłącznie na hejtowaniu Marty Kaczyńskiej, ewentualnie jej stryja, który nawet nie potrafił jej dać w tyłek i nauczyć odpowiedzialności za rodzinę i państwo.

        29 czerwca minęło 26 lat od dnia, gdy Służby zniszczyły rodzinne życie, a tak naprawdę i samo życie, marszałka Andrzeja Kerna, uprowadzając jego 16-letnią córkę. Nie będę tu przypominał szczegółów sprawy. Kto nie wie, o co chodzi, a jest zainteresowany, niech sobie wygugla. Kto natomiast sprawę pamięta i przeżył ją tak jak ja, zapamiętał też na całe życie, jak ów System działa, i wie też, dlaczego dziś, przy okazji walącego się w gruzach życia Marty Kaczyńskiej, wspominam tamten czas. Gdy chodzi o tych, co sprawę pamiętają, jednak uważają ją zaledwie za jakiś żart bez znaczenia, to niech – przepraszam bardzo – zdychają w słodkiej nieświadomości. To bowiem, co mam do powiedzenia teraz, nie jest skierowane do nich, ale do tej części z nas, która nie dała sobie w tych, przyznaję, że niełatwych czasach, odebrać resztek zwykłej ludzkiej wrażliwości. Otóż obawiam się, że pytanie zadane przez Coryllusa w tytule jego bardzo mądrego felietonu, „Czy Marta Kaczyńska spłonie na stosie?”, jest już dziś nieaktualne. Jest bardzo duża szansa, że ona nie doczeka pogrzebu swojego stryja i żadnego stosu nie trzeba będzie dla niej budować. Wszystko załatwią internauci.

 

Przypominam, że moje książki, poza zwykłymi adresami, można zamawiać bezpośrednio u mnie, pisząc do mnie maila na adres [email protected].

        

      



tagi: marta kaczyńska 

krzysztof-osiejuk
5 sierpnia 2018 09:25
95     5942    7 zaloguj sie by polubić

Komentarze:

Sobota @krzysztof-osiejuk
5 sierpnia 2018 10:38

Przepraszam, że nie wpisałam się od razu u Coryllusa - nie miałam czasu. Teraz też tylko napiszę bardzo krótko. Zauważylismy z mężem od jakiegoś czasu, że usiłują wykończyć Martę Kaczyńską. Bardzo się cieszę, że o tym piszecie. Ogladaliśmy jej zdjęcia czasami na tych portalach pudelkowych. Zawsze to była obrzydliwie wykrzywiona twarz, jakieś odstęczające ujęcie i komentarz - jaka to z niej paskuda i zła katoliczka. Twierdzenie , że media jej nie lubią jest nieprawdziwe -  dostali zlecenie, aby ją wykończyć  i to robią.  Z Beatą Szydło próbowali  tego samego (czyli tworzyć wstrętny wizerunek), gdy została premierem. Przez całe miesiące z rozbawieniem obserwowaliśmy jak usiłują jej zrobić jakieś okropne zdjęcie. A to fotografowali w połowie wypowiadania słowa, a to w jakimś durnym ujęciu. Ale jej się nie dało, ponieważ ma dar od Pana Boga - jest fantastycznie, nadzwyczajnie wprost fotogeniczna. Do tego ubierała się zawsze nienagannie, co oczywiście nie przeszkodziło sobie z tego robić bekę - np. jakie to głupie i nieeleganckie nosić broszkę ("Broszka", "Starszydło").  Martę rozpracowali specjaliści najwyższego szczebla. I zdaje się, że właśnie ją wykańczają. Na Boga - to jest córka polskiego Prezydenta i Prezydentowej, którzy zginęłi w Smoleńsku, bratanica polskiego premiera! Jest piekną młodą kobietą. Można sobie ją krytykować i jej nie lubić - media nie lubiły np. księcia Karola, męża Diany. Jednak sposób w jaki się to robi w stosunku Marty rzeczywiscie przypomina sprawę Moniki Kern i jest to niezawodnie rozpoznawany ubecki styl albo też jeszcze ściślej - styl Jerzego Urbana.

zaloguj się by móc komentować

stanislaw-orda @Sobota 5 sierpnia 2018 10:38
5 sierpnia 2018 11:22

zgoda, oczywiscie, że to dalszy ciąg zemsty na rodzinie Kaczyńskich.

Ale Coryllus, o ile dobrze zrozumiałem, napisał o tym, ze zadziwiające jest, iż nikt nie objął nadzorem córki śp. Prezydenta RP. I że dpopuszcza sie, aby rozmaici "przebierańcy" zawracali jej w głowie. Taka u nas demokracja, ze każdy chłystek moze kręcic sie koło córki Prezydenta.

No i , wracając do leitmotive notki Coryllusa, w takiej sytuacji są dwa scenariusze, albo spala ją "na stosie" jako dopełnienie ww. zemsty, albo instrumentalnie wykorzystaja w jakichs przyszłych przewalankach politycznych, skazuąc na widiowskowa kompromitacje i tzw. "śmierc cywilną".

Właśnie przez to, że nie ma instytucjonalno-środowiskowo-rodzinnego parasola.

Obawiam sie, że jest  za późno na skuteczne remedium, czyli że zrealizuje się jeden ze wskazanych scenariuszy.

zaloguj się by móc komentować

parasolnikov @krzysztof-osiejuk
5 sierpnia 2018 11:26

Ja trochę nie rozumiem jednej rzeczy, czego Ty tak na prawdę bronisz?

zaloguj się by móc komentować


Sobota @krzysztof-osiejuk
5 sierpnia 2018 12:05

Do: parasolnikov: Toyah wg mnie broni nas, byśmy się nie zamieniali w marionetki, które na gwizdnięcie Tegoktóry... jeżdżą po wskazanej osobie jak , za przeproszeniem, po łysej kobyle i to na dodatek w zaprogramowany przez organizatorów nagonki sposób. Powinniśmy pamiętać, że bierzemy udział w wojnie nowoczesnej, w tym na froncie informacyjnym.

Do Stanisława Ordy: My? Możemy się chyba tylko pomodlić w intencji Marty Kaczyńskiej, jej dzieci i wujka.I jeszcze jedno: to nie chodzi tylko o zemstę, ale o - jak Toyah już napisał - o Jarosława Kaczyńskiego.

zaloguj się by móc komentować

parasolnikov @Sobota 5 sierpnia 2018 12:05
5 sierpnia 2018 12:12

A po Korze to można? Według mnie to moralność bolszewicka. Nie można nic powiedzieć o ekscesach Pani Marty, bo jest "nasza" I zła GW na nią czycha. Albo oceniamy świat uczciwie albo niczym się od nich nie różnimy.
A z tą wojną nowoczesną to Targalskiemu można zaimponować a nie mnie.

zaloguj się by móc komentować

parasolnikov @valser 5 sierpnia 2018 11:57
5 sierpnia 2018 12:14

Wiesz tu nie chodzi nawet o współczucie, tylko o mieszanie bytów. Jest polityka PiS'u która jest jaka jest ale nie można o tym mówić bo to "nasi". Są cyrki w życiu prywatnym różnych prominentów, ale Ciii bo się wyda itd. Robimy jakąś paraolimpiade.

zaloguj się by móc komentować

eska @krzysztof-osiejuk
5 sierpnia 2018 12:19

Cóż, jak widać - dalej sezon ogórkowy.....

Ale dobra, serio - dlaczego nikt nie chce przyjąć do wiadomości, że Marta jest po prostu samolubna? Że tak naprawdę ma gdzieś całe to zamieszanie związane ze stryjem, że po prostu jest rozbestwioną jedynaczką i ma gdzieś politykę?
Jakie służby, jakie spiski ? - Baba "kaczką myśli", jak mawiał mój kolega - i tyle. Kasia Tusk to przy niej fachowa biznesmenka.

 

zaloguj się by móc komentować

stanislaw-orda @valser 5 sierpnia 2018 11:57
5 sierpnia 2018 12:21

z Alfredem Potockim to troche przeszarżowałęś.

Jego ograbiono  z majatku, jak i wszystkich innych, bez względu na to czy jeździli na safari do Afryki, czy nie.

Ordynat hr. Potocki  przynajmniej uratował życie swoje i swojej rodziny, a także  wywiózł cały wartościowy majątek z Łańcuta oraz pozostałych  lokalizacji. Nota bene do Szwajcarii.

 

zaloguj się by móc komentować

Sobota @parasolnikov 5 sierpnia 2018 12:12
5 sierpnia 2018 12:34

A kto powiedział, że po Korze można? Byłam zdegustowana, gdy "nasi" jeździli po Annie Komorowskiej w urbanowy sposób. Dla Anny Komorowskiej nie było to groźne, ponieważ System jej bronił we wszelki możliwy sposób. Nie zmienia to faktu, że "nasi" robią bardzo często to samo co tamci. Ja to nazywam urbanizacją życia publicznego. Ale jeśli chodzi o Korę - to nie wydaje mi się, by nasze media jakoś brzydko po niej jeździły (może czegoś nie zauważyłam). Spokój jej duszy -  ale była tylko piosenkarką, nie ma potrzeby by robić z niej świętą, co robią media III RP.

"O ekscesach" Pani Marty można mówić, ale we właściwy sposób.

Mam nadzieję, że w dyskusji nie chodzi o imponowanie komuś czymś.

zaloguj się by móc komentować

Sobota @krzysztof-osiejuk
5 sierpnia 2018 12:35

Do: parasolnikov: Toyah wg mnie broni nas, byśmy się nie zamieniali w marionetki, które na gwizdnięcie Tegoktóry... jeżdżą po wskazanej osobie jak , za przeproszeniem, po łysej kobyle i to na dodatek w zaprogramowany przez organizatorów nagonki sposób. Powinniśmy pamiętać, że bierzemy udział w wojnie nowoczesnej, w tym na froncie informacyjnym.

Do Stanisława Ordy: My? Możemy się chyba tylko pomodlić w intencji Marty Kaczyńskiej, jej dzieci i wujka.I jeszcze jedno: to nie chodzi tylko o zemstę, ale o - jak Toyah już napisał - o Jarosława Kaczyńskiego.

zaloguj się by móc komentować

OdysSynLaertesa @eska 5 sierpnia 2018 12:19
5 sierpnia 2018 12:41

Jedna rzecz przyjąć to do wiadomości... Druga gadać o tym w taki sposób jak to ktoś inny zaplanował i podrzucił... Gadać z pewnego rodzaju satysfakcją na dodatek.

zaloguj się by móc komentować

krzysztof-osiejuk @parasolnikov 5 sierpnia 2018 11:26
5 sierpnia 2018 12:47

Naprawdę nie rozumiesz? Ty? Nie wierzę.

zaloguj się by móc komentować

Sobota @eska 5 sierpnia 2018 12:19
5 sierpnia 2018 12:50

Co to zmienia, że Marta Kaczyńska jest samolubna? Nawet jeśli, to każdy człowiek ma jakiś słaby punkt. Ktoś ma jakąś przemożną potrzebę, dlatego że jest samolubny,  zakompleksiony,  samotny albo skąpy. Jak oko Saurona się tam zwróci i wyśle swoje wojska, to nie zostanie kamień na kamieniu ani z tej osoby, ani z jej rodziny. Marta Kaczyńska pewnie po prostu pragnie założyć rodzinę, pragnie być kochaną i szczęśliwą. Pragnienie jest przemożne - to jest jej słabość. Ale to nie powód, byśmy my  uczestniczyli w tej brzydkiej nagonce.

zaloguj się by móc komentować

parasolnikov @krzysztof-osiejuk 5 sierpnia 2018 12:47
5 sierpnia 2018 12:54

No nie rozumiem, nie wiem w czym rzecz. Dlaczego mamy Panią Martę jakoś szczegulnie traktować. To nikt z nas jej nie wsadził tego gogusia do łużka. To jest przykrę jak się na to patrzy, ale nie widzę powodu by tego nie oceniać bo to córka zmarłego prazydenta.

zaloguj się by móc komentować

krzysztof-osiejuk @valser 5 sierpnia 2018 11:57
5 sierpnia 2018 13:16

Kerna nie Dorna, ale w sumie to u Ciebie normalne. Cztery litery, w dodatku dwie takie same, i chuj tam  z resztą. Ten zresztą rodzaj uważności wyjaśnia, skąd Ci przyszło do głowy, że moim zdaniem to Twoja wina, że Kaczyńskiej życie dało po dupie. Taki już jesteś i zgodnie z Twoim życzeniem, nie współczuję Ci.

zaloguj się by móc komentować

gabriel-maciejewski @krzysztof-osiejuk 5 sierpnia 2018 13:16
5 sierpnia 2018 13:19

Nie przeklinaj. To bardzo irytuje czytelników

zaloguj się by móc komentować

krzysztof-osiejuk @parasolnikov 5 sierpnia 2018 12:12
5 sierpnia 2018 13:20

Kory nam nie podsunięto, jako tak zwanej "prop-up doll". Kaczyńską owszem. I nie wygłupiaj się, kto poza mną ma pretensje do Was, że jeździcie po niej jak po starej kobyle? Gdzie tu widzisz jakąś cenzurę? Słyszysz buczenie? Do moich uszu docierają wyłącznie oklaski i wiwaty. 

zaloguj się by móc komentować

krzysztof-osiejuk @parasolnikov 5 sierpnia 2018 12:14
5 sierpnia 2018 13:22

Kto nie może krytykowac polityki PiS-u? Ty, ja, my? Ponosi Cię.

zaloguj się by móc komentować

krzysztof-osiejuk @eska 5 sierpnia 2018 12:19
5 sierpnia 2018 13:23

O! Jeszcze jeden ekspert od ludzkiej duszy. W tej sytuacji, ja też się włączę. Moim zdaniem on jest chora. Może być?

zaloguj się by móc komentować

Grzeralts @eska 5 sierpnia 2018 12:19
5 sierpnia 2018 13:26

Tym bardziej powinna być objęta ścisłą kontrolą.

zaloguj się by móc komentować


krzysztof-osiejuk @valser 5 sierpnia 2018 12:25
5 sierpnia 2018 13:31

Ty wiesz, że ten Twój komentarz na temat Ogórek otworzył mi oczy. Ja niedawno nawet sobie myślałem, jak by to było dobrze, żeby ona nagadała Millerowi i Kwaśniewskiemu, byłoby wtedy nas więcej. No ale masz rację. W jej prawicowość nie ma co wierzyć.

A tak przy okazji, skoro jesteś taki przenikliwy. Niedawno Hanna Lis powiedziała, że chodzi do kościoła. Myślisz, że powinienem jej uwierzyć? Proszę, poradź mi stary, bo bez Ciebie czuję się jakiś zagubiony.

zaloguj się by móc komentować

krzysztof-osiejuk @Sobota 5 sierpnia 2018 12:35
5 sierpnia 2018 13:34

Oczywiście. My się zachowujemy jak marionetki. Ale oni się muszą z nas śmiać!

zaloguj się by móc komentować

krzysztof-osiejuk @Sobota 5 sierpnia 2018 12:50
5 sierpnia 2018 13:36

Nie każdy. Valser nie ma. Gdyby on u siebie dostrzegł jakąś słabość to by ją powalił ciosem karatę, a następnie wdeptał w świętą ziemię.

zaloguj się by móc komentować

krzysztof-osiejuk @parasolnikov 5 sierpnia 2018 12:54
5 sierpnia 2018 13:37

Chodzi o to, byś nie reagował na gwizdek. Tak tylko reagują psy.

zaloguj się by móc komentować

parasolnikov @krzysztof-osiejuk 5 sierpnia 2018 13:20
5 sierpnia 2018 13:38

To czekaj to jakby wyborcza się rzuciła na Korę to byś jej bronił, a jakby wyborcza broniła Kaczyńskiej to byś wyszukiwał brudy w jej życiorysie? Czy tak to należy rozumieć. Bo ostatnio obserwuje,  u nas największy jest dostatek "reakcjonistów" co tam powie Tomek Lis to oni to samo tylko na odwrót. Czytam Cię i wiem, że tak nie robisz (zazwyczaj :) ) ale tutaj tak to odbieram.

zaloguj się by móc komentować

parasolnikov @krzysztof-osiejuk 5 sierpnia 2018 13:37
5 sierpnia 2018 13:40

Wiesz ja bym nie reagował bo gdybyście nie napisali to bym nawet nie wiedział, że ona wychodziłą za mąż. W ogóle już znowu z trudem doszedłem do nie czytania wiadomości i nawet o mundialu się dowiedziałem ze dwa dni przed meczem otwarcia.

zaloguj się by móc komentować

krzysztof-osiejuk @valser 5 sierpnia 2018 13:01
5 sierpnia 2018 13:41

Ja jej nie współczuję. Ja odmawiam brania udziału w nagonce, którą mi ktoś stręczy.

zaloguj się by móc komentować

krzysztof-osiejuk @gabriel-maciejewski 5 sierpnia 2018 13:19
5 sierpnia 2018 13:45

Nie przeklinam. Napisałem tu już kilka tysięcy tekstów i tego słowa użyłem tylko raz. Jestem pewien, że Czytelnicy mi to wybaczą.

zaloguj się by móc komentować

krzysztof-osiejuk @valser 5 sierpnia 2018 13:22
5 sierpnia 2018 13:46

To nie moja wina, że Ty sobie postanowiłeś ostatnio się w tej kałuży popluskać. Miej pretensję do siebie.

zaloguj się by móc komentować


Grzeralts @krzysztof-osiejuk 5 sierpnia 2018 13:47
5 sierpnia 2018 13:50

Z tego, o czym piszecie wynika, że nawet jeśli jest, to ta ochrona jej nie chroni.

zaloguj się by móc komentować

krzysztof-osiejuk @parasolnikov 5 sierpnia 2018 13:38
5 sierpnia 2018 13:50

Wyborcza by się nie rzuciła na Korę. Podobnie jak by się nie rzuciła na Michnika. A jakby się rzuciła, to bym napisał coś na temat najnowszego Mission Impossible. Dlaczego? Bo nie lubię się wcinać w wojny gangów. Nie zadawaj głupich pytań.

zaloguj się by móc komentować

krzysztof-osiejuk @valser 5 sierpnia 2018 13:39
5 sierpnia 2018 13:52

Naprawdę? Musisz się konsultować z Pospieszalskim? Myślałem, że z Ciebie większy kozak.

zaloguj się by móc komentować

gabriel-maciejewski @krzysztof-osiejuk 5 sierpnia 2018 13:45
5 sierpnia 2018 13:52

Właśnie, chcę ci powiedzieć, że ci nie wybaczą. Wcześniej użyłeś słowa kurwa, a teraz tego drugiego...nie rób tak

zaloguj się by móc komentować

krzysztof-osiejuk @parasolnikov 5 sierpnia 2018 13:40
5 sierpnia 2018 13:53

No i tak by było najlepiej. Nie wiedzieć, że ona wyszła za mąż za tego Zielińskiego. A jeśli już wiedzieć, to po coś więcej, niż to, by się popluć w internetach.

zaloguj się by móc komentować

krzysztof-osiejuk @Grzeralts 5 sierpnia 2018 13:50
5 sierpnia 2018 14:00

Z tego co piszemy wynika wyłącznie to, że mamy w głowach sieczkę.

zaloguj się by móc komentować


krzysztof-osiejuk @valser 5 sierpnia 2018 13:56
5 sierpnia 2018 14:03

Kolejną? A ile to ja już wczesniej notek poświęciłem temu tematowi? Umiesz to policzyć, czy wszystko poszło w mięśnie?

zaloguj się by móc komentować

Grzeralts @krzysztof-osiejuk 5 sierpnia 2018 14:00
5 sierpnia 2018 14:06

To akurat jest kwestia poboczna. I nie do udowodnienia w zasadzie, ani obalenia. Natomiast z jakiegoś powodu Marta ma zielone światło na robienie tych wszystkich głupot. A nie powinna mieć.

zaloguj się by móc komentować

Sobota @krzysztof-osiejuk 5 sierpnia 2018 13:36
5 sierpnia 2018 14:15

Na to wygląda z tym Valserem. :)))

zaloguj się by móc komentować

wierzacy-sceptyk @krzysztof-osiejuk
5 sierpnia 2018 14:29

A sprawę Diany konsekwentnie doprowadzono do końca, chociaż media ją lubiły.

Czy ktokolwiek zwracał jej uwagę, ostrzegał, w co się pakuje?

zaloguj się by móc komentować

Sobota @wierzacy-sceptyk 5 sierpnia 2018 14:29
5 sierpnia 2018 14:40

do wierzącego sceptyka: Przeciwko Dianie użyto metod tradycyjnych. Tzn. z tego co rozumiem, najprawdopodobniej zabiły ją Służby. Karola media nie lubiły, ale w żadnym wypadku go nie hejtowały. nawiasem mówiąc u nas w Polsce mamy coś więcej niż hejt - czyli hejt na ubecki sposób.

do valsera: Toyah nie spłyca, on na ogół trafia w sedno.

zaloguj się by móc komentować

Draniu @valser 5 sierpnia 2018 14:06
5 sierpnia 2018 14:49

 My tu możemy się spierac na SN.. Rozmawiać o słabosciach i błedach .. Zadawac pytania czy zostanie "spalona" czy tez nie .. Tak dyskutuje "dwór" ..Wystarczy zapytać przecietnych ludzi , co sądzą na temat MK.. I mamy gotową odpowiedź..  Pierwsza sprawa ,podliczają ją finansowo/ odszkodowanie/ , no i obyczajowo,kazdy brud zostanie  wyciagniety. I wyrok jest bezwzględny ,nie ma zmiłuj.. Jest oceniana bardzo negatywnie..  I to jest rzeczywistość.. I czy będzie udzielała się politycznie czy tez nie , czy zostanie wykorzystana .. To i tak wszystko   zostanie wrzucone do jednego wora..  Moim zadnie nikt nie ma zamiaru jej "spalić" , ona dokonała aktu "samospalenia" ... 

zaloguj się by móc komentować

bozenan @krzysztof-osiejuk
5 sierpnia 2018 14:52

dobrze, że to napisałeś, dziękuję. I to by było na tyle w tym temacie ode mnie.

zaloguj się by móc komentować

Sobota @Draniu 5 sierpnia 2018 14:49
5 sierpnia 2018 14:58

Np. Jarosława Kaczyńskiego też ludzie oceniają od lat bardzo źle. Wszyscy tutaj na salonie już żyjemy trochę lat i wiemy, jak się osiąga taki efekt. Nie uważam by ten stosunek ludzi był wynikiem "samospalenia" Jarosława Kaczyńskiego.

zaloguj się by móc komentować

parasolnikov @Draniu 5 sierpnia 2018 14:49
5 sierpnia 2018 15:17

Kurka wodna to nie jest najmniejszy bród. To jest patologia i nic tu nie pomoże.

zaloguj się by móc komentować


krzysztof-osiejuk @Draniu 5 sierpnia 2018 14:49
5 sierpnia 2018 15:34

"Jest oceniana bardzo negatywanie".

Czy można prosić o link do odpowiednich sondaży?

zaloguj się by móc komentować

krzysztof-osiejuk @bozenan 5 sierpnia 2018 14:52
5 sierpnia 2018 15:34

Ja dziękuję tym bardziej.

zaloguj się by móc komentować

krzysztof-osiejuk @przemsa 5 sierpnia 2018 15:16
5 sierpnia 2018 15:36

Ona poza tym wujkiem i swoimi córeczkami (choć i to pewnie juz niedługo), nie ma nikogo. Jak możesz jej sytuację porównywać z tymi Grycankami?

zaloguj się by móc komentować

parasolnikov @przemsa 5 sierpnia 2018 15:16
5 sierpnia 2018 15:42

Oni nie mogą zniknąć z radaru bo gra idzie o za dużą stawkę i walizka zielonych nic tu nie załatwi.

zaloguj się by móc komentować

Draniu @krzysztof-osiejuk 5 sierpnia 2018 15:36
5 sierpnia 2018 16:10

Sondażu na papierze nie będzie.. Tak ja napisałem "dwór" swoje ,a" lud "  swoje..Równiez nikt rozsądny nie uwierzy  w przypowieść o  sierotce .. Gdzie Rzym ,a gdzie Krym.. :)  Ale rozumiem Twoją misję.. 

zaloguj się by móc komentować

orjan @krzysztof-osiejuk
5 sierpnia 2018 16:32

NIe ma cierpliwości przebić się przez wszystkie te wypowiedzi, więc może już ktoż zauważył, że są tutaj trzy problemy:

1) braki w czytelnictwie. Kto czyta, ten od dawna wie, iż klątwa kumusza sięga pięc pokoleń do przodu, trzy w bok i ze dwa do tyłu. Sa liczne wspomnienia jak gnoili np. dzieci, wnuki i jeszcze prawnuki Bogu ducha winnych krewnych tych, których sami zamordowali; np w Katyniu. Niby dlaczego z Martą Kaczyńską miałoby być inaczej? Módlmy się o jej córki one dopiero dorastają.

2) Przypadek Kernówny jest w świetle pkt 1 porównywalny co do potrzeb właściwych służb, lecz na tym porównywalność się kończy, bo ją dopadli (dopadło), gdy była ledwie nastolatką. Natomiast Marta Kaczyńska przynajmniej za którymś razem powinna być już na tyle dorosła, że nie wszystko złoto, co się świeci

3) Znanych jest wiele przypadków kobiet, które mają jakiś "gen" samozniszczenia w partnerstwie. One widzą i potrzebują inaczej.

 

zaloguj się by móc komentować

aszymanik @krzysztof-osiejuk
5 sierpnia 2018 16:45

Ciekaw jestem co słychać u Kingi Dudy.....

zaloguj się by móc komentować

onyx @aszymanik 5 sierpnia 2018 16:45
5 sierpnia 2018 17:06

Wystarczy spytać wójka googla. Widocznie w jej przypadku wszystko działa tak jak powinno choć łatwo też czasami nie jest.

https://www.youtube.com/watch?v=kJZoV93MZno

zaloguj się by móc komentować

aszymanik @onyx 5 sierpnia 2018 17:06
5 sierpnia 2018 17:12

No zanim wpisałem co powyżej to nieomieszkałem pogrzebać w necie. Widać, że dziewuszka jest otoczona dość szczelną i dyskretną "opieką". Bo w to , że Kinga, która dopiero co od cycka została odstawiona mądrzejsza życiowo (cokolwiek miałoby to znaczyć) jest od Marty to ja nie uwierzę.

zaloguj się by móc komentować

stanislaw-orda @Draniu 5 sierpnia 2018 14:49
5 sierpnia 2018 17:13

A gdzie, ilu  i jakich "przeciętnych ludzi" zapytasz, aby tak własnie odpowiadali?

Nie istnieje nic takiego jak "przeciętny człowiek".

To publicystyczny (propagandowy) humbug.

Nawet w rodzinie , kazdy  ma odmienne od pozostałych poglady na wszystko.

I nawet jak sie zgadza w jakimś jednym aspekcie, to w innych  już na pewno nie.

zaloguj się by móc komentować

krzysztof-osiejuk @Draniu 5 sierpnia 2018 16:10
5 sierpnia 2018 17:15

Ja już o to pytałem. Czemu Ty używasz tak dziwacznej interpunkcji?

zaloguj się by móc komentować

krzysztof-osiejuk @aszymanik 5 sierpnia 2018 16:45
5 sierpnia 2018 17:17

Musisz poszukać w Sieci. Może coś znajdziesz. Jak skończy sie temat Kaczyńskiej, jest szansa, że będzie można sobie poużywac na niej.

zaloguj się by móc komentować

krzysztof-osiejuk @aszymanik 5 sierpnia 2018 17:12
5 sierpnia 2018 17:19

Dawaj dalej! Zmieniamy temat!

zaloguj się by móc komentować

stanislaw-orda @Draniu 5 sierpnia 2018 16:10
5 sierpnia 2018 17:19

Insynuujesz bezpodstawnie.

Inne odpowiedzi otrzymasz   w Poznaniu a inne w Sielcach, Rzeszowie czy choćby w Łodzi.

To, że w twoim otoczeniu u "przeciętnych ludzi" przeważa negatywna opinia już bodaj na wypowiedzenie nazwiska Kaczyński, to rodzaj fobii wdrukowywanej przez długoletnią harókę  psów wojny propagandowej.

 

zaloguj się by móc komentować

aszymanik @krzysztof-osiejuk 5 sierpnia 2018 17:19
5 sierpnia 2018 17:46

Nie mam najmiejszego zamiaru w tym grzebać, źle mnie zrozumiałeś. Zwróciłem uwagę tylko na fakt, że skoro ktoś czuwa nad Kingą, która - powiedzmy sobie szczerze wcale nie jest córką najważniejszego człowieka w Polsce to odpowiednią opieką otoczona winna być i Marta. Oczywiście mogę się zgodzić z wieloma tezami postawionymi w dyskusji po Twojej notce, a już najbardziej z tą, która mówi, że ten, który jak to mawiasz nie przepuszcza żadnej okazji ma jakąś taką szczególną łatwość w dobieraniu się do niewiast ale dysponując tym wcale bynajmniej ekskluzywnym stopniem wtajemniczenia tym bardziej te "kluczowe" niewiasty otoczyłbym opieką.

zaloguj się by móc komentować

krzysztof-osiejuk @orjan 5 sierpnia 2018 16:32
5 sierpnia 2018 18:28

Gdy chodzi o czas, kiedy coś ją może dopaść, nie ma takiego podziału jak kobieta-nastolatka i kobieta-natyledorosła. Natomiast Ty, owszem, jesteś na tyle dorosły, żebym Ci nie musiał tego tłumaczyć.

zaloguj się by móc komentować

krzysztof-osiejuk @przemsa 5 sierpnia 2018 17:48
5 sierpnia 2018 18:32

Naprawdę? Można przestać być obiektem nagonki, jesli sie tyle zechce? Bardzo ciekawe.

zaloguj się by móc komentować

krzysztof-osiejuk @przemsa 5 sierpnia 2018 19:03
5 sierpnia 2018 19:07

Obawiam się, że Ty też nie rozumiesz, że ona nie ma już na nic wpływu.

zaloguj się by móc komentować

Sobota @przemsa 5 sierpnia 2018 19:03
5 sierpnia 2018 19:09

Obawiam się, że już zupełnie za późno. Obawiam się, że wyszła za mąż za podstawionego człowieka, któremu wierzy i którego kocha.

zaloguj się by móc komentować

krzysztof-osiejuk @przemsa 5 sierpnia 2018 19:20
5 sierpnia 2018 19:24

Wytłumaczę Ci to przy okazji. Tu nawet nie będe próbował, bo znów się zacznie.

zaloguj się by móc komentować

Sobota @krzysztof-osiejuk
5 sierpnia 2018 19:28

Już wyszła za mąż.

zaloguj się by móc komentować

krzysztof-osiejuk @przemsa 5 sierpnia 2018 19:20
5 sierpnia 2018 19:28

Swoją drogą, ciekawe, że Coryllus o tym pisał wielokrotnie i wielokrotnie przy różnych okazjach o tym wspominał. Wtedy wszyscy mu mądrze przytakiwali, a dziś nagle okazuje się, że całą naukę szlag trafił.

zaloguj się by móc komentować

krzysztof-osiejuk @valser 5 sierpnia 2018 19:24
5 sierpnia 2018 19:29

Masz rację. To właśnie miałem na myśli.

zaloguj się by móc komentować

OdysSynLaertesa @przemsa 5 sierpnia 2018 15:16
5 sierpnia 2018 19:37

Dokładnie o to chodzi...

Tymczasem Nie ma nic przenikliwego w powtarzaniu za tabloidami (przecież wiadomo co to za narzędzie) ich trafnych obserwacji i twierdzeń ze znakiem zapytania na końcu.  Niema w tym wszystkim żadnej prawdy przez duże P, jest za to mnóstwo złych intencji i celów.

zaloguj się by móc komentować

OdysSynLaertesa @przemsa 5 sierpnia 2018 19:41
5 sierpnia 2018 19:45

Nie chcę się za innych wypowiadać, ale dla mnie od początku temat nie istnieje... Toyah to dobrze uzasadnił, i wcale nie odniosłem przy tym wrażenia że zastosował podwójne standardy w ocenie sytuacji.

zaloguj się by móc komentować

krzysztof-osiejuk @valser 5 sierpnia 2018 20:40
5 sierpnia 2018 20:57

Ja słyszałem że tu chodziło o coś innego. Ona się podobno założyła z młodym Olbrychskim o flaszkę Johnny'ego Walkera, że będzie miała więcej mężów niż jego stary żon. 

zaloguj się by móc komentować

Marcin-Maciej @krzysztof-osiejuk
5 sierpnia 2018 22:07

Panią Martę załatwili odszkodowaniem po rodzicach, od tego czasu systematycznie i super dokładnie spychają ją w czeluść. 

Ja nie będę wypowiadał się jaką Ona jest osobą bo tak naprawdę jej znam. Znam tylko jej pseudo-wizerunek z mediów. Prawda może być , i zapewne jest, zupełnie inna. 

zaloguj się by móc komentować

krzysztof-osiejuk @Marcin-Maciej 5 sierpnia 2018 22:07
5 sierpnia 2018 22:45

Powiem to po raz kolejny. Ona jest przede wszystkim kompletnie samotna.

zaloguj się by móc komentować

Rozalia @krzysztof-osiejuk
5 sierpnia 2018 23:05

- "... w pewnym momencie owo szaleństwo osiągnęło poziom, gdzie pewna wybitna polska patriotka i katoliczka zadeklarowała swój podziw dla nauk popularnego w kręgach związanych z koncernem „Agora” ateisty Zbigniewa Mikołejki, autora niesławnego bon motu „sekta smoleńska”, zapewniając go, że właśnie dzieki jego mądrości udało się jej wyrwać z niewoli błędu."

Wczoraj nie miałam ochoty odpowiadać na zaczepki, ale skoro imputujesz mi czerpanie mądrosci od Mikołejki, nożyce się odezwą.

Po pierwsze: wspomniałam o szkodliwości religii smoleńskiej​​​​​​.  

Po drugie Mikołejko nie ma copyright na określenie sekta smoleńska.

Po trzecie: zmusiłam się do przeczytania zalinkowanego przez Ciebie wywiadu z Mikołejką, sprzed dwóch lat. Kto potrafi wyciągać wnioski, dostrzeże, że emocje, które były podtrzymywane i posycane przez lata, w końcu mają doprowadzić do "ukarania winnych". Zdaniem Mikołejki, winni są ci, co przeżywają stratę. Tym razem kara ma być nieuchronna i sroga, żeby nie było tak jak "bezkarnoscią dziesiątek tysięcy szmalcowników, czarnych półkowników II RP", itp. dyrdymały.

On o tym mówił ponad dwa lata temu. Czyli po prostu emocje są celowo podgrzewane do zaplanowanego wybuchu, który być może planowany jest już na wrzesień. Postępowanie Marty Kaczyńskiej sile wybuchu bardzo sprzyja. Nie ma powodów, żeby się nad nią specjalnie rozczulać. Ma męża, niech ją pociesza.

 

 

zaloguj się by móc komentować

Rozalia @krzysztof-osiejuk
5 sierpnia 2018 23:17

"Typ spod ciemnej gwiazdy" Piotr Zieliński, przed którym mamy bronić bardzo samotną Martę Kaczyńską.

"...Co robi? Okazuje się, że wybranek Marty Kaczyńskiej to człowiek wielu talentów. W skrócie: prowadzi szkółkę jeździecką i stadninę koni. I jak donosiły media plotkarskie, to tutaj poznał Martę Kaczyńską. Do tego prezesuje w dwóch firmach, których właścicielem jest tzw. "polski król sushi" - Anas Salahadin Adi. I to nie koniec. Nazwisko narzeczonego Kaczyńskiej figuruje też w firmie kontrolującej producenta osłon balistycznych.

Z Piotrem Zielińskim próbowaliśmy się skontaktować. Jako temat rozmowy proponowaliśmy jego działalność biznesową, a nie życie osobiste. Żaden z dwóch telefonów w jego szkółce jeździeckiej nie został odebrany. Zielińskiemu zostawiliśmy wiadomość mailową i SMS-a. Do czasu publikacji materiału nie otrzymaliśmy od niego żadnej odpowiedzi..."

I tyle w temacie. Nie zamierzam się kopać z koniem.

zaloguj się by móc komentować

krzysztof-osiejuk @Rozalia 5 sierpnia 2018 23:05
6 sierpnia 2018 00:20

O "religii smoleńskiej" nie wspomniałaś. Poświęciałaś jej cały komentarz potwierdzając diagnozę przedstawioną przez autora tego pojęcia, Mikołejki i przyznając, że choć kiedyś ta nazwa Cię oburzała, dziś, podobnie jak Mikołejko, zgadzasz się z opinią, że "religia smoleńska" to zło.

Myślę, że masz rację, mówiąc, ze Mikołejko nie zastrzegł sobie praw do tej nazwy i można jej używać swobodnie, przynajmniej wśród klubowiczów. Zgłoś się może do Mikołejki, myślę, że Cię przyjmie.

zaloguj się by móc komentować

krzysztof-osiejuk @Rozalia 5 sierpnia 2018 23:17
6 sierpnia 2018 00:22

Ależ ja jestem pewien, że z koniem to Ty się kopać nie będziesz. To by było dla Ciebie zbyt niebezpieczne, a Ty jesteś cwana pani. O wiele prościej jest walić bejsbolem po łbie biedną, samotną kobietę w stanie kompletnego upadku.

zaloguj się by móc komentować

orjan @krzysztof-osiejuk 5 sierpnia 2018 18:28
6 sierpnia 2018 07:02

Owszem, podziału nie ma, lecz w miarę biegu przez pastwisko losu narasta jakieś doświadczenie własne oraz wiedza o cudzym. U jednych użytecznie, u innych bezużytecznie.

Od dawna wiadomo, że dotyczy to mężczyzn.  Zdaje się już gdzieś u Homera jest taki heksametr, że gdy bogowie chcą kogoś ukarać, to zasłaniają mu oczy spermą. I nie ma pytania: za co? Ani podstawy do pretensji, czy innej krytyki. 

zaloguj się by móc komentować

krzysztof-osiejuk @orjan 6 sierpnia 2018 07:02
6 sierpnia 2018 11:06

Nie wiedziałem że to Homer. Mój zmarły już dziś kumpel Harmyto opowiadał że w ten sposób do jego kolegi z klasy, niejakiego Włosa, zwrócił się ich pan z przysposobienia obronnego: "Włos, tobie sperma oczy zalewa".

zaloguj się by móc komentować

orjan @krzysztof-osiejuk 6 sierpnia 2018 11:06
6 sierpnia 2018 12:50

Ten pan od PO (ha, ha, ha) musiał mieć porządne klasyczne wykształcenie, że coś takiego wymknęło się z zagrody jego zębów.

Nie jestem taki pewny, czy akurat Homer, ale ponad 79% mitologii greckiej wychodzi ze schematu, że na życzenie służb (z Olimpu) ktoś do kogoś zapałał i nikt nic nie mógł na to poradzić, nawet ówczesne unie europejskie.

Na fata poradzić bowiem nie sposób a jedyną rozsądną reakcją jest ubolewanie wobec wynikającego marnotrawstwa. Wysyłania na stos są zaś nieporozumieniem polegającym na skrzywieniu kulturowym. W naszej kulturze kobieta jest bowiem świątynią, ale w żadnym przypadku jej potrzeby (te są świątynią feminizmu i innych odchyłek). I nie ma nic do rzeczy, czy ta lub inna kobieta jest tego warta.

O tym wiedzieli już starożytni dlatego owej Helenie włos z głowy nie spadł. Natomiast cała ówczesna unia europejska wzięła się do kupy aby siłami interwencyjnymi na śmierć wyścigać uwodziciela. I nie miało znaczenia, że wypełniał on zadania postawione przez służby (z Olimpu) a sam w sobie był mało winny.

Dygresja: Swoją drogą ciekawe, czy określenie menel pochodzi od owego Menelaosa?

zaloguj się by móc komentować

krzysztof-osiejuk @orjan 6 sierpnia 2018 12:50
6 sierpnia 2018 17:37

To był stary żołnierz, jeszcze z przedwojennego zaciągu. Kumpel opowiadał mi, że mówił  z silnym lwowskim akcentem.

zaloguj się by móc komentować

orjan @krzysztof-osiejuk 6 sierpnia 2018 17:37
7 sierpnia 2018 19:08

Teraz, gdy dyskusja tu wygasła i mało kto jeszcze zajrzy, pozwolę sobie opowiedzieć o pewnym przypadku wziętym prosto z życia.

Otóż jest pewna kobieta nadająca się na damę. Nie jest może super urodziwa, ale ma swój urok i tak wyraźny sex appeal, że - jak to się między mizoginami mówi - nikt by jej z łóżka nie wyrzucił. Do tego jest wykształcona, kulturalna a co najważniejsze sama w sobie jest niezależna finansowo, a właściwie to jest nawet wystarczająco majętna. Nie jest przy tym rentierem, tj. nie zyje z majątku, lecz sama z powodzeniem zarabia. Trudno powiedzieć jak z tym jest, ale - odnotować należy - jest podejrzewana o możliwe posiadanie sporych wpływów zakulisowych.

Słowem, każda z naszych prababć powiedziałaby: świetna partia!

Ma owóż owa dama pewne hobby, które w przypadku mężczyzny określałoby go jako "playboya gentlemana". Czyli pana, który co jakiś czas wymienia sobie partnerki, żeby się np. nie starzały, zawsze miały te wielkie błekitne oczy i figurę jak z foremki. Resztę da się, jeśli trzeba, tolerować.  Najwyżej szybciej się rozwiedzie. Bo też mam tu na myśli takiego playboya, który z danymi potrzebami postępuje jak dżentelmen i każdorazowo uczciwie żeni się i rozwodzi.

No więc pani, a właściwie dama, o której mówię, ma to samo, tylko że po drugiej stronie frontu międzypłciowego. Dobiera sobie partnerów o takiej atrakcyjności, że gdyby który przypadkiem tam wszedł, to tytułem wybitnej towarzyskiej atrakcyjności i wartości noszonego zegarka, łatwo zostałby królem na dowolnym balu pedałów. A już na 110% królem na balu u, dajmy na to, HGW. Gdy więc mówię: "dama", to znaczy, że osoba tutaj obmawiana nie jest żadną dziwką, lecz za każdym razem wychodzi za mąż i po stosownym czasie rozwodzi się zachowując bonusy, czyli dzieci. Całkiem jak jeden z Donaldów T.

Pierwsze kilka razy nie mogłem wyjść ze zdumienia: kogo ona sobie bierze?!!! Za którymś razem zrozumiałem jednak, że nie warto oceniać, kogo bierze (non disputandum est ..., etc.). Ważniesze pytanie brzmi, czy uzależnia się aż po samozniszczenie jak np., nie przymierzając, pewna Whitney H. Dlatego w przypadku tej pani postanowiłem obserwować rozwody, a nie śluby. Rozwód to zawsze ból, ale gdy stanowi integralną część sposobu na życie ...

 

zaloguj się by móc komentować

zaloguj się by móc komentować