-

krzysztof-osiejuk : To ja

O tym jak Sławomir zeżarł mi notkę i co w związku z tym

      Wczoraj wrzuciłem tu, moim zdaniem, niezwykle ważny tekst, w znacznej części dotyczący tego, co się dzieje tutaj, bo nawet nie na moim osobistym, gdzie nie mam powodu do narzekań, blogu. W ostatnim zdaniu swojego tekstu, właściwie kompletnie bez sensu, niemal wyłącznie po to, by jakoś wesoło zakończyć całość, wspomniałem imię pewnego discopolowego artysty Sławomira. Praktycznie bez znaczenia dla całości moich refleksji… i w ogóle bez znaczenia. No i już po paru w miarę merytorycznych komentarzach, dyskusja zeszła na to, czy ów Sławomir to artysta wybitny, czy wręcz przeciwnie, jeszcze gorszy od Agnieszki Chylińskiej. No i czy to wszystko, co na polskiej scenie pop pojawiło się przed Sławomirem, a więc, obok wspomnianej Chylińskiej – Lady Pank, Perfect, Maanaam, czy Kapela ze wsi Warszawa, było w stanie choćby w małym procencie tak jak on zniszczyć nasze morale, czy może do tego trzeba było wymyslić Sławomira z żoną. Tym też sposobem, ten akurat tekst stał się, jak sądzę, najbardziej czytanym i najchętniej komentowanym ze wszystkich dotychczas przeze mnie napisanych.

      Przepraszam bardzo, ale w tej sytuacji pragnę oświadczyć, że moim zdaniem dla morale narodu nie ma nic gorszego jak piosenki, których słucha Kuba Wojewódzki. Nawet jeśli na scenie mają pozostać wyłącznie Sławomir i Zenek Martyniuk. A gdy chodzi o dzisiejszy dzień, to chyba dam Wam od siebie odetchnąć. Mam nadzieję, że z korzyścią dla obu stron. Póki co, zachęcam do czytania wczorajszego tekstu. Możliwie ze zrozumieniem.

 

 



tagi: sławomir 

krzysztof-osiejuk
7 stycznia 2018 10:06
154     3323    3 zaloguj sie by polubić
komentarze:
gabriel-maciejewski @krzysztof-osiejuk
7 stycznia 2018 10:14

Ale Wojewódzki słucha tych samych piosenek co Ty i ma jeszcze pretensje do znawstwa. 

zaloguj się by móc komentować

MarcinD @krzysztof-osiejuk
7 stycznia 2018 10:29

Panie Krzysztofie, przepraszam ze swojej strony za trollowanie Pana wczorajszej notki. Na pewne usprawiedliwienie dodam, że w swoim pierwszym komentarzu wyraźnie odniosłem się do jej sedna (mam nadzieję). No i fakt, komentarzy Pan zebrał rekord, szkoda, że nie na temat (ale jak też napisałem, mrówki się schowały, może przez trafność uderzenia).

Życzę Panu i wszystkim tutaj miłej i spokojnej niedzieli. Pamiętajmy, że łączy nas naprawdę wiele ważnego.

zaloguj się by móc komentować

krzysztof-osiejuk @gabriel-maciejewski 7 stycznia 2018 10:14
7 stycznia 2018 10:41

I tu się fatalnie mylisz. Wojewódzki nie słucha tych samych piosenek co ja. To są pozory. Ten podział wygląda zupełnie inaczej. Chyba jednak się przełamę i tez coś jutro napiszę o Sławomirze. A kto wie czy też nie o serialu Korona Królów. Będzie mi o tyle łatwiej ze nie znam żadnej piosenki Sławomira a filmu nie widziałem. 

zaloguj się by móc komentować

krzysztof-osiejuk @MarcinD 7 stycznia 2018 10:29
7 stycznia 2018 10:43

Mrówki się schowały, bo nie chciały nam burzyć tej słodkiej sielanki. 

zaloguj się by móc komentować

Zadziorny-Mietek @krzysztof-osiejuk 7 stycznia 2018 10:43
7 stycznia 2018 11:00

Jako mrówka, nie uzurpując sobie oczywiście prawa do reprezentacji mrowiska, protestuję przeciwko takiemu stawianiu sprawy. Wskazałem Ci skąd pochodzi solówka gitarzysty, którego grą byłeś zachwycony.

zaloguj się by móc komentować

valser @krzysztof-osiejuk 7 stycznia 2018 10:41
7 stycznia 2018 11:09

Z artystami scenicznymi, piosenkarzami jest pewien problem, a juz z takimi co wystepuja w telewizji to na pewno - oni siebie traktuja smiertelnie powaznie, a ich sztuka w ich oczach urasta do rangi wiekopomnej. Tymczasem to sa tylko piosenki, ktore maja wprawic czlowieka w dobry nastroj i spowodowac, ze sobie cos zanuci jadac np. samochodem. Jest mi obojetne czy Slawomir wystapi w srebrnym czy zlotym plastikowym garniturze i jak sobie swoja glace przyczesze i jak wasa przystrzyze. I tak go przelacze jak poleci w radio bo gosciu dla mnie smuci.

Z ubieglorocznych wakacji taki obrazek - jade sobie z Zamoscia w kierunku Sandomierza, po drodze przystajac w Zwierzyncu (ordynacja Zamoyskich), zeby splynac kajakiem po rzecze Wieprz i napic sie piwka w zwierzynieckim browarze. A moja zonka na to i w tym czasie ... Yushh wyem

Teledysk obejrzalem dopiero po wakacjach.

zaloguj się by móc komentować

Maryla-Sztajer @krzysztof-osiejuk
7 stycznia 2018 11:18

Pewnie się przyczyniłam...to przepraszam:)

Ale przeczytałam tu o nim wczoraj pierwszy raz w życiu...zaczęłam sprawdzać ...i mnie wciągnęło.

Nie wiem nic kompletnie o takiej muzyce, bo skąd. 

Jako disco polo traktuję różne barokowe kawałki...:)))) Bo nie lubię specjalnie baroku. A tu taka gratka ! 

Pan się nie gniewa na mnie :)) Cooo?

.

 

zaloguj się by móc komentować

jestnadzieja @krzysztof-osiejuk
7 stycznia 2018 11:27

A ja sie ciesze, ze bylo to trollowanie, bo dzieki temu przyjrzalam sie Slawomirowi i wiem na pewno, ze w zadnym wypadku nie wolno go stawiac obok Zenka. 

Nie wiem czemu upierasz sie przy tym, ze to wykonawca disco-polo. Aktor po PWST , ktory  z tego gatunku robi sobie tzw.jajca i o to w tym chodzi. Tak przynajmniej to widze.

zaloguj się by móc komentować


mniszysko @krzysztof-osiejuk
7 stycznia 2018 11:42

Panie Krzysztofie odważę się pomimo przysłowia, które mówi: nie ucz księdza pacierza, więc tym bardziej pisarza jak ma pisać. Wydaje mnie się jednak, że popełniłeś błąd w sztuce. Na samym końcu twojego tekstu wywołałeś z cienia Sławomira, którego mało, kto znał. Ja sam, żeby się upewnić, że nie umknął mi jakiś niuans zaczałem szperać po internecie za tym panem Sławomirem, co dał show w Zakopcu.
Gdybyś podał jakieś inne bardziej znane wszystkim nazwisko na poparcie twojej tezy, może wszyscy by przeszli nad tym do porządku dziennego... A tak, każdy się pytał: kto to jest ten Sławomir, którego zacny pan Krzysztof Osiejuk wywołuje na scenę?

P.S. Gwoli zdania egzaminu u Pana to puenta wspomnianego tekstu mieści się chyba w tym akapicie:

..."Myślę o tym i myślę i nie mogę nie zauważyć, że w ostanich tygodniach, czy miesiącach, wręcz namnożyło się politycznych komentatorów, którzy atakują Dobrą Zmianę nie tak, jak nam się tu zdarza pewnie aż nazbyt często, bo kiedy my czepiamy się poszczególnych osób, wypowiedzi, czy zachowań, oni idą tak zwaną „ławą” i rozjeżdząją wszystko, co im wejdzie w drogę. Tu nie ma krytyki, nie ma troski, nie ma propozycji wyjścia z niekiedy naprawdę fatalnych uwikłań – tu jest wyłącznie „resort”, „Żyd”, ewentualnie „niemiecko-rosyjsko-brytyjska agentura”. A ostanio widzę, że nawet dotychczas pozostający niemal poza podejrzeniem, Jarosław Kaczyński stał się już jednym z „nich”."...

Nieprawdaż?

zaloguj się by móc komentować

tragedia @krzysztof-osiejuk
7 stycznia 2018 11:44

"Póki co, zachęcam do czytania wczorajszego tekstu. Możliwie ze zrozumieniem." 

Gratuluję poczucia szacunku dla tutejszych Czytelników.

zaloguj się by móc komentować

mniszysko @mniszysko 7 stycznia 2018 11:42
7 stycznia 2018 11:47

Przepraszam, ale nie prześledziłem do końca wczorajszej dyskusji pod tekstem. Niepotrzebny był ten mój wpis i zbędne mnożenie komentarzy przeze mnie.

zaloguj się by móc komentować

Maryla-Sztajer @mniszysko 7 stycznia 2018 11:42
7 stycznia 2018 11:48

Dokładnie tak. To wytłuszczone zdanie. Do tego odniosła się najpierw p. Jola..i ja Jej już tylko przytaknęłam.

A sprawdzanie kto zacz Sławomir....od razu zobaczyłam i tu napisałam, że to aktor... I jeszcze jego oczy w filmiku na Onet .u Kuźniara...na chwilę inne. 

Ale....warto i o takich rzeczach wiedzieć, bo choć wiem co mają podawanie zwykli ludzie...

My tu jednak jesteśmy dla reszty bandą dziwaków...

A ja chcę rozumieć co się dzieje poza naszym tu światkiem.

.

 

zaloguj się by móc komentować

valser @krzysztof-osiejuk
7 stycznia 2018 12:00

Slawomir to jest clown, ktory dla zmyly spiewa. Przyjdzie sponsor, polozy oferte na stol i bedzie nadawal na Kacznskiego i PiS. On tez robi za wzorzec "typowego Polaka" i na tym polu to zostaje po nim spalona ziemia.

zaloguj się by móc komentować

krzysztof-osiejuk @Zadziorny-Mietek 7 stycznia 2018 11:00
7 stycznia 2018 12:11

Ani nie byłem zachwycony grą gitarzysty od Sławomira, ani nie byłem zachwycony sztuką estradową Sławomira. Ja jestem zachwycony grą Roberta Johnsona i piosenkami Beatlesów. Mam nadzieję, że przedstawiłem wszystko wystarczająco jasno.

zaloguj się by móc komentować

krzysztof-osiejuk @valser 7 stycznia 2018 11:09
7 stycznia 2018 12:17

Jest parę zdolnych ludzi. Niestety poza rynkiem. Oto uczennica mojej żony.

 

zaloguj się by móc komentować

krzysztof-osiejuk @Maryla-Sztajer 7 stycznia 2018 11:18
7 stycznia 2018 12:20

Pewnie że się nie gniewam. Co do baroku, znajoma skrzypaczka z NOSPR-u powiedziała mi, że barok to jest faktycznie swego rodzaju disco polo. U nich w branży, jeśli ktoś nie potrafi więcej i lepiej, bierze się za barok. Chyba pisałem o tym w książce o (sic!) rock and rollu. Polecam.

zaloguj się by móc komentować

krzysztof-osiejuk @jestnadzieja 7 stycznia 2018 11:27
7 stycznia 2018 12:22

Moim zdaniem, większość artystów disco polo robi sobie z tego jajca. Podobnie jak większość artystów black metalowych.

zaloguj się by móc komentować

krzysztof-osiejuk @jestnadzieja 7 stycznia 2018 11:28
7 stycznia 2018 12:26

Ciekawe, że on nie wziął nazwiska jako nazwy scenicznej. Moim zdaniem byłoby znacznie lepiej. Nawet mógłby od czasu do czasu porapować.

zaloguj się by móc komentować

krzysztof-osiejuk @mniszysko 7 stycznia 2018 11:42
7 stycznia 2018 12:32

To musiał być Sławomir, bo to dzięki niemu TVP rozwaliła dokumentnie pozostałe telewizje, wygrała ogłoszony przez Kurskiego konkurs na Sylwester Marzeń i przybliżyła Prawo i Sprawiedliwość do kolejnego sukcesu wyborczego. 

zaloguj się by móc komentować

stanislaw-orda @valser 7 stycznia 2018 12:00
7 stycznia 2018 12:32

Coś jakby odpowiednik ideolo serialu "Kiepscy", tylko w innej formie prezentacji (estradowej)

zaloguj się by móc komentować

valser @krzysztof-osiejuk 7 stycznia 2018 12:17
7 stycznia 2018 12:34

Jak kazdy rynek w czeciejerpe, rynek muzyczny jest roniez zabetonowany i talent sie nie przebije. Jest w internetach wideo jak mloda Sylwia Grzeszczak wystepuje w show dla "mlodych talentow" i tam ja ocenia ekspert od spiewu Kuba Wojewodzki. Jest tez program jak Sylwia Grzeszczak siedzi po latach na kozetce u Wojewodzkiego i ten ja podpuszcza w taki sposob, ze cytuje Edyte Gorniak, ktora rzekomo powiedziala, ze w Polsce nie ma wokalu, ktory wyciagnie "always with you" W. Houston, po czym Sylwia siedzac, bez zadnego "rozspiewania" miazdzy glosem ten caly zasrany show razem z tym pajacem.

Trzeba czekac, az te gady wszystkie wymra i przypilnowac, zeby nastepna generacja tych popaprancow nie przejela paleczki. Kazde ich kolejne pokolenie to juz sa beztalencia i niedojdy, ze to wydaje sie byc latwiejsze do wykonania. Zwroc uwage, ze jeszcze kilka lat temu, w tej samej czeciejerpe coreczka Salomona Morela - Danuta dawala po Polsce koncerty. Nie dbala o to ile osob tego bedzie sluchac, bo kasa na te "projekty kulturalne" i honoraria jest centralnie dystrybuowana do dzis i nie ma to znaczenia. Dodala sobie dla zmyly dodatkowa literke do nazwiska i szlo to jak za starych dobrych czasow. Na szczescie jest juz stara i niedomaga wobec czego od jakiegos czasu juz nie katuje na taka skale jak wczesniej. Obstawiam tez, ze mieszkajac w Izraelu pobiera jakas polska "artystyczna" emeryture. Zdziwilbym sie gdyby bylo inaczej.

https://www.youtube.com/watch?v=Pr1596ms-Sw

zaloguj się by móc komentować

krzysztof-osiejuk @tragedia 7 stycznia 2018 11:44
7 stycznia 2018 12:35

Ja swój szacunek dla Czytelnika demonstruję każdego dnia od roku 2008. Na ile się orientuję, z Ciebie mój czytelnik jak z koziej dupy trąba, więc się nie wtrącaj, dobrze?

zaloguj się by móc komentować

krzysztof-osiejuk @mniszysko 7 stycznia 2018 11:47
7 stycznia 2018 12:36

Tej dyskusji prześledzić się nie dało. Chocby dlatego, że wszyscy rozmawiali o czymś innym niż należało.

zaloguj się by móc komentować

ainolatak @krzysztof-osiejuk 7 stycznia 2018 12:17
7 stycznia 2018 12:38

poza rynkiem być może dlatego, że podobny cover był już zrobiony przez Brytyjkę, która zrobiła ostatnio piosenkę do filmu Twój Vincent

 
oczywiście nic nie ujmując zdolnym ludziom,
u nas ci, którzy wierzą w jakość i sie nie poddają, za własne uciułane pieniądze wydają płytę, z która nie jest wyczekiwana przez stacje, bo zbyt ambitna....
widziałam sporo takich przypadków na własne oczy

 

 

zaloguj się by móc komentować

krzysztof-osiejuk @valser 7 stycznia 2018 12:00
7 stycznia 2018 12:41

Pewnie nie zwróciłeś uwagi - tu chyba jestem jedyny, który zwraca uwagę na cokolwiek - co ten Zapała miał napisane na t-shircie? "#Czuć piniundz". To miał napisane podczas występu.

zaloguj się by móc komentować

stanislaw-orda @ainolatak 7 stycznia 2018 12:38
7 stycznia 2018 12:46

Powtarzalny co i raz casus ".... rapsodu żałobnego".

zaloguj się by móc komentować

glicek @valser 7 stycznia 2018 11:09
7 stycznia 2018 12:48

A moja zonka na to i w tym czasie ... Yushh wyem

Lubie komentarze pod takimi teledyskami w stylu "Sylwia masz niesamowity głos jedź na eurowizje i na pewno wygrasz". To takie stałe wspólne niespełnione marzenie DobroZmianowców i antyDobroZmianowców. AntyDZ marzą o tym aby wygrać Eurowizję, ale z ww. piosenką a nie ze Sławomirem, który na Eurowizję nadaje się bardziej niż taka zapomniane Anna Maria Jopek albo JustynaSteczkowska. Casus Lordi, DanyInternational czy tam Concity Wurst nie daje naszym i nienaszym do myślenia. :)

Ciekawe co by było gdyby Sławomir ze swoim disco-rock-ukr-polo pojechał na Eurowizję i wygrał? ;)

ps: Z nawiskiem "Grzeszczak" chyba trudno zrobić karierę zagranicą?

Tymczasem to sa tylko piosenki, ktore maja wprawic czlowieka w dobry nastroj i spowodowac, ze sobie cos zanuci jadac np. samochodem.

Przyznaję, że gdyby nie wczorajsza notka nie wiedziałbym że jest coś takiego jak projekt "Sławomir". Nie słucham współczesnej muzyki, jestem na etapie lat 70tych, np. disco i Steviego Wondera. Wprawiają mnie w dobry nastrój tak, że ani Sławomir ani Sylwia G. kompletnie na mnie nie działają. :)

zaloguj się by móc komentować

jestnadzieja @krzysztof-osiejuk
7 stycznia 2018 12:50

Jezeli tego nie uznasz za trolowanie, to na chwileczke pociagne temat.

Porownuje tych dwoch: Zenka i Slawomira. Wystarczy zobaczyc jak zaprezentowali sie na scenie: Zenek, piosenkarz disco-polo, jak przystalo na prawdziwa duza impreze, elegancko w garniturze, calkiem serio traktuje swoja prace. I doceniam to (chociaz nie znosze tej muzyki)

Slawomir zas zrobil parodie discopolowca (sam mowi, ze uprawia rock-polo)  z ta wystajaca owlosiona klata, tzw.typowymi zachowaniami "tego gatunku". Profesjonalny aktor, ktory "rznie glupa" i ma oszukiwac niezorientowana publicznosc. Zobacz sobie to:

http://www.polsatnews.pl/wiadomosc/2018-01-06/slawomir-w-skandalistach-gwiazda-rock-polo-zdradzi-swoje-plany-i-tajemnice-sobota-2000/

Uwazam, ze Coryllus ma racje: projekt Slawomir sluzy tylko i wylacznie, za pomoca wszystkich sprzysiezonych duzych srodkow, zawlaszczeniu autentycznej sceny disco-polo.

I jeszcze jedno: obejrzalam sobie chyba wlasnie w sylwestrowe popoludnie na BBC relacje z corocznego "Royal Show" (czy jakos tak), typowo rozrywkowa gale, w ktorej zawsze uczestnicza przedstawiciele rodziny krolewskiej. Wszystko podczas tej gali, od wystepu jakiejs afrykanskiej trupy akrobatycznej, przez taneczne popisy stepujacych tancerzy à la Broadway, po piosenkarki pop, konczac na pani prowadzacej- aktorce komicznej, wszystko bylo absolutnie na serio (jak najbardziej dowcipnie rowniez), na najwyzszym poziomie.

Potem przed polnoca wlaczylam ten Sylwester w Zakopanem i nie wiedzialam gdzie oczy podziac. Dlaczego u nas wszystko musi byc kpina, wszystko w stylu przesmiewczym. Poczynajac od strasznych konferansjerow, poprzez Maryle i "Kalasznikow", konczac na tym Slawomirze. A juz moment skladania zyczen przez burmistrza Zakopanego (chyba) byl nie do wytrzymania. Za jego plecami wywalila sie na scene cala ta podpita zgraja i zwyczajnie nie pozwolili mu mowic, wyglupiajac sie za nim, szturchajac go i wznoszac debilne okrzyki (Michal Szpak z jakas brzydka blondyna).

Wijace sie i klejace wokol tego Fonsiego polskie tancerki (dlaczego to co w domysle ma byc "sexy" w wykonaniu polskich dziewczyn musialo juz wygladac jak tanie panienki z ulicy), w podartych majtkach (pan Fonsi w pelnym rynsztunku lacznie z szaliczkiem nie raczyl obdarzyc zadnej z nich laskawym spojrzeniem) dopelnily reszty.

Naprawde tego nie rozumiem. Przeciez sylwestrowa rozrywka, w ktora wladowano tyle pieniedzy, mogla byc zrobiona troche inaczej.

zaloguj się by móc komentować

MarcinD @krzysztof-osiejuk 7 stycznia 2018 12:17
7 stycznia 2018 12:52

Ciekawy głos. Podobny do paru innych znanych sprzed lat, ale to raczej komplement. Unikalne głosy zdarzają się bardzo rzadko. Jak nie ma normalnego rynku, to talenty mogą chyba być tylko poza nim, niestety.

zaloguj się by móc komentować

krzysztof-osiejuk @ainolatak 7 stycznia 2018 12:38
7 stycznia 2018 12:53

Lianne La Havas to jest inna liga. Ten klip ma pół miliona obejrzeń, a jej profil jest w wikipedii. Równie dobrze mogłeś tu wrzucic Adele. Ja tę uczennicę porównuję do tego choćby:

 

zaloguj się by móc komentować

Grzeralts @jestnadzieja 7 stycznia 2018 11:27
7 stycznia 2018 12:55

Właśnie problem w tym, że nikt sobie żadnych jaj nie robi. To jest śmiertelnie poważne.

zaloguj się by móc komentować

valser @krzysztof-osiejuk 7 stycznia 2018 12:41
7 stycznia 2018 12:56

Kasa sie mieli. Patrzylem na Gwiazde jakies 15 sekund i widzialem ten tshircik. Efekt tego slawomirowania jest taki, ze przecietna weselna kapela daje lepiej niz ten bebok, a z tego moze byc taka konkluzja, ze to moze byc droga do kariery, a to jak wszystko w czeciejerpe jest ustawka i promocja smieci. Z jednej strony jakis portorykanski pajac ze slamsow, a z drugiej "czucpiniundz". To sa wlasnie braunowskie "sytuacje bezalternatywne", ktore na dodatek sa przedstawiane jako sukces "ogladalnosci". Kultura czeciejerpe jest do przeorania, a Kurskiego z telewizji to dla przykladu potrzeba byloby czerwonymi obcegami cwiartowac.

zaloguj się by móc komentować

krzysztof-osiejuk @jestnadzieja 7 stycznia 2018 12:50
7 stycznia 2018 13:00

Troche inaczej? Tak? Jak byś Ty ją zrobiła, żeby te 80 tysięcy nawalonych zabawowiczów poczuło, że są szanowani? Puściłabyś im Szcześniaka i Sojkę? Czy może za te pieniądze ściągnęła Stinga?  

zaloguj się by móc komentować

MarcinD @krzysztof-osiejuk 7 stycznia 2018 12:53
7 stycznia 2018 13:02

Brrr... Ale wyobraża Pan sobie, jakby w tym miejscu poszło to pierwsze wykonanie? Toż naszą publiczność z telewizji trzeba najpierw chociaż 1 albo 2 pokolenia przygotowywać do tego. A w ogóle w medium jakim jest telewizja to nie wiem czy to ma jakikolwiek sens. Tania rozrywka ma być i koniec.

zaloguj się by móc komentować

krzysztof-osiejuk @valser 7 stycznia 2018 12:56
7 stycznia 2018 13:11

O czym Ty w ogóle gadasz? Od niego lepsza jest nie tylko przeciętna wiejska kapela, ale każda wiejska i miejska kapela, a to z tego wzgledu, że, jak już pisałem wczoraj, on nie jest ani piosenkarzem, ani muzykiem, tylko organizatorem, który ma tyle pieniędzy, że jak zechce, to wynajmie do tej roboty nie przeciętną, ale najlepszą wiejską kapele. Gdybyś zresztą oglądał to dłużej niż 15 sekund, zobaczyłbyś, że on ją ostatecznie wynajął i oni mu zagrali dokładnie to, co im kazał.

A o Braunie mi nawet nie wspominaj. O ile oczywiście nie masz ochoty mi powiedzieć, co on proponuje poza zaoraniem wszystkiego. Szczęść Boże? To ja dziękuję.

zaloguj się by móc komentować

glicek @krzysztof-osiejuk 7 stycznia 2018 12:26
7 stycznia 2018 13:12

Ciekawe, że on nie wziął nazwiska jako nazwy scenicznej.

Tylko bardzo stare słowiańskie imię które jak np. Janusz albo Grażyna wpadną do czarnej dziury listy imion, których się dzieciom już nie nadaje bo siara.

On nosi doklejane wąsy jak mi się wydaje? Bo na jutubowym występie w "Twoja twarz brzmi znajomo" przebrany za Tinę Turner wasów nie nosi.

zaloguj się by móc komentować

jacekjack @valser 7 stycznia 2018 12:00
7 stycznia 2018 13:14

Dwie opinie :   1. " Ten piosenkarz niczego nie udaje. Co tam jest do udawania? Przychodzi i mówi: "Bawimy się" i wszyscy się bawią."

 2.  "On jest profesjonalnie skonstruowany po to, żeby paraliżować jakość ,

 degradować i kompromitować publiczność"

Trzeba uważać na "bohaterów naszych czasów" , w filmie Adaś Miauczyński , w sztukach plastycznych Wilhelm Sasnal to może w "muzyce" ma być Sławomir "typowy Polak"  ?  Bo my Polacy to jedna rodzina ale kasa należy się tylko znjomym królika......

 

 

zaloguj się by móc komentować

valser @krzysztof-osiejuk 7 stycznia 2018 13:11
7 stycznia 2018 13:30

Tego dluzej sie nie da ogladac niz 15 sekund bo oczy pekaja. Przeceniasz go. On nie jest zadnym organizatorem. Byl polproduktem, z ktorego ktos zrobil "polski produkt". Zona go zdradzila jak mowila w wywiadzie o jego "genialnosci" i talentach. Ten gosc to taki Jablonowski, tylko zorganizowany w przedsiebiorstwo rozrywkowe.

Tekst Gabriela o formacie cyrkowym i roli klauna miazdzy system. Niczego ponad to nie mozemy oczekiwac. Stand up z piosenka o milosci w Zakopanem. 

Braun wrocil do tego co robi najlepiej, czyli do robienia filmow. Film o Lutrze to jest come back w wielkim stylu i mam nadzieje, ze zerwanie z aktywna polityka na dobre i na zawsze.

zaloguj się by móc komentować

jestnadzieja @Grzeralts 7 stycznia 2018 12:55
7 stycznia 2018 13:30

Nieprawda. Obejrzyj wywiady z nim. Nagle wszyscy najperfidniejsi dziennikarze "z tamtej strony" (Gozdyra, Kuzniar) traktuja disco-polo powaznie?

Facet po krakowskiej PWST (znam troche to srodowisko, tam sie tego typu "sztuka niska" bez szydery nie ostoi), zawodowy aktor..?

zaloguj się by móc komentować

jestnadzieja @krzysztof-osiejuk 7 stycznia 2018 13:00
7 stycznia 2018 13:40

Przede wszystkim kazdy wystep (wiadomo, ze z gatunku "pod nozke", a nie Szczesniak itp) powinien byc na poziomie: kazdy wykonawca pop, czy disco-polo, czy kapela goralska, doskonale przygotowani, kazdy wystep dopracowany. Niewazne czy publika nawalona czy nie. A ja widzialam absolutnie niedopracowana choreografie, bezladnie latajace panny po scenie. Ten bezlad zostal przykryty oszalamiajacymi swiatlami. Trzeba wziac pod uwage, ze to nie bylo skierowane tylko do podchmielonej publiki tam stojacej tylko rowniez do telewidzow, rowniez trzezwych, w Polsce i na calym swiecie.

zaloguj się by móc komentować

krzysztof-osiejuk @glicek 7 stycznia 2018 13:12
7 stycznia 2018 13:45

Grażyna to imię wymyślone przez Mickiewicza.

zaloguj się by móc komentować

ainolatak @krzysztof-osiejuk 7 stycznia 2018 12:53
7 stycznia 2018 13:47

Ligę mierzy się liczbą obejrzeń? Sławomir ma więcej....

Pisałam o tym, że imperialna polityka szybko wychwytuje u siebie perełki i je promuje, a na terenach zarządzanych pozwolenie dotyczy wyłącznie karykatur perełek odwodzące od myśli, gdzie jest jakość prawda czy piękno, akurat wspólny występ Brodki i Dąbrowskiej dobrze to ilustruje.

 

zaloguj się by móc komentować

Grzeralts @jestnadzieja 7 stycznia 2018 13:30
7 stycznia 2018 13:48

Właśnie tak. I to też są dowody jak poważne to jest i że nikt tam niczego nie udaje. Jak im śrubę odkręcą to będzie, oczywiście "hahaha, ale beka".

zaloguj się by móc komentować

krzysztof-osiejuk @valser 7 stycznia 2018 13:30
7 stycznia 2018 13:50

Obstawiam, że Braun następnego filmu nie zrobi, a jeśli zrobi to będzie kompletna porażka. A wiesz dlaczego? Bo nie ma nawet 5 procent tej determinacji co ma ten cwaniak ze sztucznym wąsem.

zaloguj się by móc komentować

Grzeralts @jestnadzieja 7 stycznia 2018 13:40
7 stycznia 2018 13:50

Nikogo nie podniecają idealne tancerki.

zaloguj się by móc komentować

krzysztof-osiejuk @jestnadzieja 7 stycznia 2018 13:40
7 stycznia 2018 13:53

Niedopracowana choreografia? Bezładnie latające panny? To obejrzyj sobie to jeszcze raz. 

zaloguj się by móc komentować

krzysztof-osiejuk @ainolatak 7 stycznia 2018 13:47
7 stycznia 2018 13:58

Tak. Liga to liga. Liga to nie opinia lecz fakt. Liga to liczby. W lidze jest Lech Poznań, natomiast nie ma Olimpii Poznań. I tego nie zmienisz choćby nie wiem co. Moja uwaga dotyczyła tylko tego, że Ty postanowiłaś porównać to dziecko z Katowic z profesjonalną artystką z Wielkiej Brytanii. Bez sensu.

zaloguj się by móc komentować

jestnadzieja @Grzeralts 7 stycznia 2018 13:48
7 stycznia 2018 14:05

No z tego wynika jedynie to, ze zupelnie co innego widzimy pod pewnymi pojeciami. Slowa "powazne" uzywalam tu w znaczeniu "szczere, autentyczne". Pan Slawomir nie jest autentyczny, wsioka udaje, to jest szydera z disco-polo, i to jest czytelne. Moze smiertelnie powazna szydera.

zaloguj się by móc komentować

ainolatak @krzysztof-osiejuk 7 stycznia 2018 13:58
7 stycznia 2018 14:06

Pan się za bardzo przejął tym porównaniem, co nie było akurat istotne ;) La Havas rozpoczynała od My Space, jeszcze nie tak dawno. Dla mnie liga to nie liczby, a jakość.

zaloguj się by móc komentować

valser @krzysztof-osiejuk 7 stycznia 2018 13:50
7 stycznia 2018 14:08

O jakiej determinacji mowisz jak Kurski zaplacil Slawomirowi nieswoimi pieniedzmi? I to grubo. Tego pajaca zapraszaja do telewizji sniadaniowej i on tam pieprzy o swoich samochodach. Braun jezdzi busem po Polsce z projektorem i ekranem i sprzedaje z reki swoj film , ktory zrobil bez dotacji od Kurskiego, a Ty mowisz, ze on nie ma 5% determinacji. Cos ci sie chyba pomylilo?

Cwaniak ze sztucznym wasem moze co najwyzej obstawiac dotowane festyny z budzetu gminy, bo nikt normalny nie wyda na niego nawet zlotowki, a jesli on potrafilby sprzedac sam bilety na swoje "koncerty" to znaczy, ze jest z ludzmi calkiem niedobrze i trzeba wiele spraw ponownie przemyslec.

zaloguj się by móc komentować

krzysztof-osiejuk @jestnadzieja 7 stycznia 2018 14:05
7 stycznia 2018 14:10

Dobra. Powiedz mi, co z tego, co funkcjonuje w przestrzeni pop, jest Twoim zdaniem "szczere, autentyczne"? Maleo? Szcześniak? Zakopower? Rodowicz?

zaloguj się by móc komentować

valser @krzysztof-osiejuk 7 stycznia 2018 14:10
7 stycznia 2018 14:18

Jak juz jestesmy w po-folkowych klimatach, to pewnie to slyszales? To niestety do lba Telekurskiego sie nie przebije bo jest za dobre. On bedzie cisnal smiecia Slawomira. Wystylizowanego buraka, ktory robi za polska kulture. Gorace obcegi i wiertarka w kolana.

https://www.youtube.com/watch?v=BQdcVvue4wY&list=PLG8OLoM61Fu_RuStdo6LhhNtlkFw8IqSG

zaloguj się by móc komentować

valser @krzysztof-osiejuk 7 stycznia 2018 14:10
7 stycznia 2018 14:23

Ciekawe gdzie na Sylwestra gral Kortez

????

zaloguj się by móc komentować

tadman @jestnadzieja 7 stycznia 2018 13:40
7 stycznia 2018 14:52

"Choreografem" tańczących panienek w Zakopanem jest Augustin Egurrola kojarzony od zawsze z TVN. Jeśli idzie o jego umiejętności w tej dziedzinie to są zerowe, bo panienki nie tańczą a gimnastykują się, "rzucają" włosami i przeciągają się. Z kolei Sławomir zakotwiczony jest w Agorze. Można z tego wysnuć wniosek, że jeśli są duże pieniądze to należy splunąć na lansowane publice podziały i dać zarobić swoim. Podejrzewam, że Portorykańczyk "śpiewający" z taśmy kosztował mniej i tak zaoszczędzoną forsę można było przewalić na znajomych królika. Jeśli przypomnimy sobie, powiastkę, że politycy żrący się na wizji po audycji idą do baru w gmachu telewizji i piją razem.
Sprawę podniosła chyba Paris, że obie ponoć zwaśnione strony obsadzają przecież bracia Kurscy.
Podsumowując to znowu zahaczamy o Ministerstwo Dziewictwa (nie poprawiać) Narodowego.

zaloguj się by móc komentować

Kuldahrus @valser 7 stycznia 2018 14:23
7 stycznia 2018 14:57

Przecież Kortez jest "odgapieniem" od Woodkida. Tak jak Lady Pank kiedyś miało udawać The Police, czyli najgorsza rzecz od czasów PRLu - "teraz przedstawimy państwu polskiego(...i tu wstawia się nazwisko zagranicznego artysty)".

zaloguj się by móc komentować

valser @tadman 7 stycznia 2018 14:52
7 stycznia 2018 15:09

bracia Kurscy jak sie spotykaja na rodzinnych imprezach to musza miec niezla beke z tzw. elektoratu. Co do tego "picia razem", to pare lat temu mialem sprawe w Polskim Zwiazku Hokeja na Lodzie, a stara siedziba zwiazku byla na Konopnickiej w Warszawie. Zaraz obok jest lokal Studio Buffo i niedaleko jest do Wiejskiej. To bylo za rzadow Platformy. Bedac w Buffo na obiedzie bylem swiadkiem scenki gdzie Marek Goliszewski - szef Biznes Center Club, doceniony przez obydwu prezydentow Kaczynskiego i Komorowskiego w towarzystwie dwoch panow poslow z frakcji rzadzacej i opozycyjnej oraz jakiejs pani, ktora siedziala po stronie Goliszewskiego i nie brala udzialu w rozmowie. Panowie konsumowail i polewali. Debatowali jakies sprawy i wygladalo to jak dobijanie jakis targow.

zaloguj się by móc komentować

valser @Kuldahrus 7 stycznia 2018 14:57
7 stycznia 2018 15:10

A to juz jest zaawansowany satanizm.

zaloguj się by móc komentować

Kuldahrus @valser 7 stycznia 2018 15:10
7 stycznia 2018 15:16

W sumie, to duża część sfery pop to satanizm, ale to już całkiem inna historia.

zaloguj się by móc komentować

qwerty @valser 7 stycznia 2018 12:34
7 stycznia 2018 15:17

to jest m.in skutek centralnej dystrybucji kasy wg założen ideologicznych i/lub środowiskowych tyle i tylko tyle

zaloguj się by móc komentować

qwerty @krzysztof-osiejuk 7 stycznia 2018 12:36
7 stycznia 2018 15:21

bo tych wszystkich zupełnie coś innego ujęło w tekście niż byłeś w stanie przewidziec w założeniach i w tezach - i nie obrażaj się na reakcje innych, bowiem to inni wielokroć dostrzegają to czego my sami w naszych wystąpieniach/pisaninach/.. nawet nie podejrzewamy, że jest/istnieje

zaloguj się by móc komentować

Grzeralts @jestnadzieja 7 stycznia 2018 14:05
7 stycznia 2018 15:28

Jest szczery do bólu. Jak Kot grający Religę. To nie jest szydera. Tak jak nigdy szyderą nie był Krawczyk, czy Rodowicz.

zaloguj się by móc komentować

Grzeralts @valser 7 stycznia 2018 14:08
7 stycznia 2018 15:30

Oczywiście, że Braun nie ma 5% tej determinacji. Braunowi, ani nikt tyle nie zapłaci, ani nie zmusi do zakupu samochodów.

zaloguj się by móc komentować

adamo21 @Grzeralts 7 stycznia 2018 12:55
7 stycznia 2018 16:05

Może jaj nie robi, ale... z reguły kończy się ziemkiewiczem, czyli, wpada w dowcipkowanie podkreślone radosnym dyszkantem. Bez kabaretu ani rusz.

Sławomir?  Who the f-k is Sławomir? Czyli polskie 'Alice? Who the f-k is Alice?'. 

zaloguj się by móc komentować

jestnadzieja @Grzeralts 7 stycznia 2018 15:28
7 stycznia 2018 16:25

Dziwne, ja widze ten falsz golym okiem.

zaloguj się by móc komentować

stanislaw-orda @jestnadzieja 7 stycznia 2018 16:25
7 stycznia 2018 16:33

Aktor jest najmitą do odgrywania ról napisanych przez kogoś innego.

Szczerość nie jest w ogóle kategorią mogącą mieć zastosowanie do jakichs publicznych kreacji.

Chyba że idzie o męczenników za wiarę.

zaloguj się by móc komentować

onyx @Grzeralts 7 stycznia 2018 15:28
7 stycznia 2018 16:34

Szczery a do tego patriota tylko my się czepiamy a on wszystko dla ojczyzny ratowania ;) 

https://www.youtube.com/watch?v=y_e5iBu1pwk

zaloguj się by móc komentować

Grzeralts @jestnadzieja 7 stycznia 2018 16:25
7 stycznia 2018 16:38

Widzisz kreację. Ale to nie fałsz. Fałsz to Jabłonowski, bo tam kreacja praktycznie nie istnieje, za to istnieje kłamstwo.

zaloguj się by móc komentować

Grzeralts @onyx 7 stycznia 2018 16:34
7 stycznia 2018 16:40

Oni wszyscy tak. I wierzą w to co robią.

zaloguj się by móc komentować

jestnadzieja @krzysztof-osiejuk 7 stycznia 2018 14:10
7 stycznia 2018 16:52

Nie wiem. Mnie wtedy w sylwestrowy wieczor uderzyl ten kontrast. Rozbestwiona bylam tym brytyjskim Royal Variety Performance, a potem jak zobaczylam ten dramatyczny Kalasznikow, niesmiesznie zartujacych konferansjerow, pana Slawomira z wlochami na klacie i wijace sie wokol Fonsiego dziewczyny, to sie podlamalam (Moze tam byly jakies dobre wystepy, ale ja ogladalam widowisko kawalek przed i kawalek po polnocy)

https://youtu.be/LJrsp7uHMnM?t=903

https://youtu.be/WN6lqCZTEbo?t=206

Co naprawde robilo wrazenie (choc to raczej przerost formy nad trescia) to scena i swiatla.

 

zaloguj się by móc komentować

Grzeralts @jestnadzieja 7 stycznia 2018 16:52
7 stycznia 2018 17:04

Nie widziałaś niemieckich widowskich z ichniejszym disco-polo. To poziom dużo gorszy. Ale też autentyczny. 

zaloguj się by móc komentować

onyx @Grzeralts 7 stycznia 2018 16:40
7 stycznia 2018 17:10

Ja taki poziom szeczerości osiągałem po zielsku znajomi dawali się nabierać jak dzieci, on jest aktorem i robi to bez dopalaczy i jest w tym dobry trzeba przyznać. Wszędzie już chcyba był i wszędzie jest ciepło przyjmowany . Kreacja to fałsz bo kreuje się na kogoś kim nie jest, gdzie tu szczerość? Jedyna szczerość polega na szczerej chęci zarobienia większych pieniędzy ale to ma każdy.

zaloguj się by móc komentować

krzysztof-osiejuk @valser 7 stycznia 2018 14:08
7 stycznia 2018 17:42

Aż trudno uwierzyć, że to pisze ktoś, kto wiekszą część życia związał ze sportem.

zaloguj się by móc komentować

Grzeralts @onyx 7 stycznia 2018 17:10
7 stycznia 2018 17:46

Dobra kreacja wymaga szczerości. Musisz stać się tym, kogo grasz. Dlatego dobrzy aktorzy na emeryturze niewiele mogą powiedzieć od siebie...

zaloguj się by móc komentować

krzysztof-osiejuk @valser 7 stycznia 2018 14:18
7 stycznia 2018 17:48

Przy całym szacunku, czas na Bregovica i bałkańskie klimaty już minął. Ponieważ jednak widzę, że ten Strug nagrał coś z Sojka, to jest szansa, ze w kolejnego Sylwestra wystapi na imprezie TVN-u. Możliwe że z Kayą.

zaloguj się by móc komentować

onyx @Grzeralts 7 stycznia 2018 17:46
7 stycznia 2018 17:57

W odniesieniu do aktorów nazywam to warsztatem, im lepszy tym lepsza kreacja ale gdzie tu szczerość skoro ustawka jest od początku do końca? Ludzie masowo nie mają pojęcia o tym co my tu piszemy. Kupują płyty fajnego Sławka, który jest wszędzie i gra gitara a Michnik znów może nieco odetchnąć tak jak wtedy kiedy pompowali Wołyń Smarzowskiego. My płacimy.

zaloguj się by móc komentować

glicek @adamo21 7 stycznia 2018 16:05
7 stycznia 2018 18:01

Sławomir?  Who the f-k is Sławomir? Czyli polskie 'Alice? Who the f-k is Alice?'. 

Taki utwór w latach 90tych był jak ktoś nie pamięta, a kto chce niech se wygugla :)

Ja bym Sławomira zaliczył to takich projektów jak:

1. Dj Otzi - Anton Aus Tirol -> (kraj poch. Austria)

2. Gunther - Ding Dong Song Gunther Video (You Touch My Tralala) -> (kraj poch. Szwecja)

3. Army Of Lovers - Crucified -> (kraj poch. Szwecja)

4. Rednex - Cotton Eye Joe -> (kraj poch. Szwecja)

 
Oczywiście Sławomir to nie ta "klasa i sława" co ww., ale cóż... Autentyczne kreacje. :)

 

zaloguj się by móc komentować

Grzeralts @onyx 7 stycznia 2018 17:57
7 stycznia 2018 18:03

My zawsze płacimy. Ale jakbyśmy przestali, zawali się świat, który znamy.

zaloguj się by móc komentować

krzysztof-osiejuk @ainolatak 7 stycznia 2018 14:06
7 stycznia 2018 18:04

Podobnie jak Ed Sheeran, czy Arctic Monkeys. Tam w ten sposób działa system.

zaloguj się by móc komentować

krzysztof-osiejuk @valser 7 stycznia 2018 14:23
7 stycznia 2018 18:08

Z tym Kortezem to rzeczywiście pojechałeś ostro. Obawiam się, że poziom niezrozumienia tak się podniósł, że nie uda się dogadać.

zaloguj się by móc komentować

krzysztof-osiejuk @tadman 7 stycznia 2018 14:52
7 stycznia 2018 18:09

O tak! Paris widzi wszystko.

zaloguj się by móc komentować

onyx @krzysztof-osiejuk 7 stycznia 2018 17:48
7 stycznia 2018 18:10

Wiem, że komentarze pod poprzednim wpisem poszły w inne rejony niż to co miałeś na myśli ale one poszły tam gdzie czytający mogli coś od siebie dodać. Dodali jak im w duszy grało. Czytam twoje wpisy od lat jak świetną książkę i co mam pisać pod każdą kartką że jest super? Możemy tak robić ale jak to będzie wyglądało i co to doda do całości? Twitter nam tu wyjdzie albo Fejzbuk. A co do Korony i Twittera to oczywiście beki jest równie dużo ale obrona jest przeprowadzana przez ludzi, którzy tam głównie sterują klimatem. Nie wiem czy wszyscy pracują w agencjach PR ale część na pewno. Do tego dochodzi tzw. beton partyjny, ktory już doszedł w rejony które opisał Shork. Za miesiąc nikt już nie będzie się z tego śmiał i Korona zostanie jako część ogólnego przekazu establishmentu do mas.

zaloguj się by móc komentować

krzysztof-osiejuk @valser 7 stycznia 2018 15:09
7 stycznia 2018 18:12

O! Dobrze że wspomniałeś Goliszewskiego. Wreszcie mamy okazję pogadać na temat, który wczoraj zaproponowałem. Opowiedz mi teraz, w jaki to sposób Goliszewskiego docenił Lech Kaczyński.

zaloguj się by móc komentować

onyx @glicek 7 stycznia 2018 18:01
7 stycznia 2018 18:36

Mi to bardziej pasuje na Antosia Szprychę po ostrym liftingu:

https://www.youtube.com/watch?v=5tpiHndM8go

A jak Sławomir dobrze przetrze szlak to na salony zaproszą kolejnych, którzy już tak dopracowani nie będą bo koszty trzeba ciąć zawsze ale za to czasem mięsem rzucą na wizji dla podniesienia ekspresji i tej, no, szczerości. Co by nie gadać na disco polo to zawodowcy z tej opcji na swoje uznanie pracowali latami, klepiąc swoje poza systemem i biorąc na klatę cały ówczesny hejt a teraz bum i mamy gwiazdę z Ameryki.

zaloguj się by móc komentować

onyx @Grzeralts 7 stycznia 2018 18:03
7 stycznia 2018 18:39

Na parę rzeczy z chęcią bym płacić przestał i nic by mi się nie zawaliło. Ogólnie rzecz biorąc jeśli tak obecna władza będzie wszystko dookoła zmieniać to za 10 lat nic się się nie zmieni i wszystko zostanie po staremu jak zawsze.

zaloguj się by móc komentować

JK @Maryla-Sztajer 7 stycznia 2018 11:48
7 stycznia 2018 18:40

Pani Marlo! To nie my jesteśmy bandą dziwaków. My jesteśmy bandą tych co chcą się pytać, a reszta boi się zapytać by nie uznać ich za dziwaków. Na wszelki wypadek więc nie pytają bo się boją być zaliczeni do bandy dziwaków. Ale też na wszelki wypadek śledzą co tu się dzieje.

zaloguj się by móc komentować

Zadziorny-Mietek @onyx 7 stycznia 2018 17:57
7 stycznia 2018 18:47

Prezes Jacek Kurski - ważny funkcyjny środowiska patriotycznego jakiego świat nie widział, dzwoni do brata na Czerskiej: "Słuchaj stary, potrzebny mi ktoś ekstra na Sylwka, no ale wiesz, taki, żeby ciemny lud go kupił. Na tego twojego Sławomira polecą, bo to dobry projekt, ile chcesz za wyjście i bis?".

Poniższy wywiad Sławomira w gazowni jest dowodem, że w toczącym się tu sporze o godność, Szanowny Coryllus miał rację:

http://weekend.gazeta.pl/weekend/1,152121,22821965,spiewa-ty-mala-znow-zaroslas-kim-jest-slawomir.html

Oczywiście, że rację ma również Szanowny Autor niniejszego bloga, gdy twierdzi, że Sławomir pomoże Dobrej Zmianie wygrać kolejne wybory. Jak najbardziej - Agora S.A. chętnie użyczy Sławomira do patriotycznych klipów wyborczych. Jak symbioza, to symbioza - tylko dla gawiedzi przed szklanym ekranem "kopiemy się po kostkach, ale nie wyżej", a decyzyjni członkowie politbiura PiS-u i tak przecież nie płacą z własnych.

To tyle, już znikam, bo jako mrówce, to raz czy dwa może mi się udać, ale trzaśnięcia zwiniętą gazetą to na pewno ryzykował nie będę. ;))

zaloguj się by móc komentować

JK @krzysztof-osiejuk
7 stycznia 2018 18:48

Dzień przed występami na sylwestrze w Zakopanem usłyszałe taką frazę w jedynce Polskiego Radia. Cytuję: "Na sylwestrze w Zakpanem wystąpią same gwiazdy przez duże "G"".

Uważam, że redaktor maił rację samo duże "G" wystapiło na sylwestrze w TVP.

zaloguj się by móc komentować

Grzeralts @onyx 7 stycznia 2018 18:39
7 stycznia 2018 19:05

To nie od naszej władzy zależy, czy coś się zmieni, czy nie.

zaloguj się by móc komentować


glicek @onyx 7 stycznia 2018 18:36
7 stycznia 2018 19:09

Mi to bardziej pasuje na Antosia Szprychę po ostrym liftingu:

Ktoś kto zrobil projekt "Sławomir" tak sobie pewnie wyobrażał target discopolowców ale odświeżony A.D. 2018.

bo koszty trzeba ciąć zawsze ale za to czasem mięsem rzucą na wizji dla podniesienia ekspresji i tej, no, szczerości.

Jak bedzie kolejny utwór z rifem gitarowym to może dokoptuje się Borysewicza z LadyPank i potem Sławomir (albo ktoś inny rzucony  na odcinek disco-rock-polo) wspólnie z panem Jankiem pokażą siusiaki np. w 32 okrągłą rocznicę pamiętnego eventu pana Janka na Stadionie Olimpijskim we Wrocławiu z okazji dnia dziecka. :)

Muzycy Decapitated zostali uniewinnieni, wyszli z pierdla na powietrze więc chyba można ich wykorzystać. Grażka od skrobanki nie chwyciła, Same Suki i innego satanistyczne typu projekty nie bardzo chwyciły to trzeba zmienić strategię...

Co by nie gadać na disco polo to zawodowcy z tej opcji na swoje uznanie pracowali latami,

Na ile przełączając miedzy kanałami czasem trafię na kanały muzyczne z disco polo to tam nie ma lipy, pelna profeska, żadnych obdartusów, przysłowiowych januszów ze sztucznymi wąsami nie widać. Chlopaki i dziewuchy idą w dance czy eksperymentują z housem (dobra o jakieś 10-20 lat za tym co już było). Teraz widze jakiś klip na 4FunDance, nie wiem kto to jest, ale na oko nakręcony nad Morzem Śródziemnym (Grecja albo Włochy). Co pewnie taniochą nie jest. Tak, że spokojnie możemy zaliczać Sławomira do tzw. one-hit-wonder. :)

zaloguj się by móc komentować

onyx @Grzeralts 7 stycznia 2018 19:05
7 stycznia 2018 19:18

Globalnie oczywiście tak ale na występ Sławomira czy produkcję Korony królów to chyba mieli jakiś wpływ? Czy to też już poza zasięgiem kierownictwa TVP? Idąc tym tropem to czy nasza władza za cokolwiek odpowiada?

zaloguj się by móc komentować

krzysztof-osiejuk @onyx 7 stycznia 2018 18:36
7 stycznia 2018 19:28

No tak. Teraz już tylko czekam aż ktoś mi powie, że ja uważam Antosia Szprychę za wybitnego artystę.

zaloguj się by móc komentować

krzysztof-osiejuk @Zadziorny-Mietek 7 stycznia 2018 18:47
7 stycznia 2018 19:30

Ty oczywiście nie wiesz, że rzekomy tekst o "ciemnym ludzie" to prowokacja Lisa.

zaloguj się by móc komentować

krzysztof-osiejuk @JK 7 stycznia 2018 18:48
7 stycznia 2018 19:31

A jak Ci się podobał sylwester w Polsacie i ten drugi?

zaloguj się by móc komentować

Zadziorny-Mietek @krzysztof-osiejuk 7 stycznia 2018 19:30
7 stycznia 2018 19:59

Oczywiście, że wiem. Z tym że do czasu rozpoczęcia emisji Korony Królów, bo serial ten to już koronny dowód.

A tak poza polityką, to ten pyton litewski - tow. prezes Jacek odkrył nowy gatunek - nie cieszysz się? ;))

zaloguj się by móc komentować

orjan @onyx 7 stycznia 2018 18:10
7 stycznia 2018 20:05

Popieram! Blog, to nie jest maszerująca orkiestra wojskowa. Czasem zrywa się do własnego życia.

zaloguj się by móc komentować

onyx @krzysztof-osiejuk 7 stycznia 2018 19:28
7 stycznia 2018 20:39

Ja zupełnie nie od tej strony. Antoś mógł być zaczynem do pomysłu wykreowania Sławomira, tyle i tylko tyle. Ja nie piszę o poziomie show pana Zapały bo ten biorąc pod uwagę resztę jest wysoki. Co do trzech Sylwestrów w trzech stacjach to nie ma o czym gadać, w TVNie i Polsacie była stypa jak po przegranych wyborach prezydenckich.

zaloguj się by móc komentować

Grzeralts @onyx 7 stycznia 2018 19:18
7 stycznia 2018 20:40

Nasza władza odpowiada za wiele rzeczy, tyle ze nie za wszystkie z nich przed nami. Ale za program artystyczny, który będzie nam serwowany odpowiadamy de facto my. Oni tylko próbują dawać nam takie igrzyska, żebyśmy robili swoje bez nadmiernego pyskowania. 

zaloguj się by móc komentować

onyx @orjan 7 stycznia 2018 20:05
7 stycznia 2018 20:41

Nawet w maszerującej orkiestrze wojskowej każdy ma swoje nuty i swój instrument, a tu jeszcze każdy by chciał zagrać solówkę ;)

zaloguj się by móc komentować

krzysztof-osiejuk @Zadziorny-Mietek 7 stycznia 2018 19:59
7 stycznia 2018 20:42

Naprawdę potrzebowałeś tego serialu, by wiedzieć, jak jest? Jestem pod wrazeniem.

zaloguj się by móc komentować

Robo @Grzeralts 7 stycznia 2018 20:40
7 stycznia 2018 20:59

Chyba tak jest a czasem jak potrzeba zatrudnia obwoznych  trubadurow i bierze z tego co jest do dyspozycji , taki to zagra zatanczy a i w morde da komu trzeba , decyduje ten co sakiewka potrzasa.

zaloguj się by móc komentować

Czytelnik @krzysztof-osiejuk 7 stycznia 2018 13:11
7 stycznia 2018 21:17

Pańskie kompleksy Pana zabijają - a trochę szkoda...

zaloguj się by móc komentować

tadman @krzysztof-osiejuk 7 stycznia 2018 18:09
7 stycznia 2018 21:19

Trochę luzu. Widzi, ale nie wszystko, a tym razem pisałem, że podniosła. :)

Czasami odwiedzający pójdą w ploty, czasami w politykę, czasami w bardziej lub mniej zamierzony trolling, a podrzucona rybka  nie zawsze chwyci. Zdarza się, ku zaskoczeniu Gospodarza, że drobiazg pociągnie dyskusję w nieprzewidzianym kierunku. Chwaliłeś Gospodarzu profesjonalizm delikwenta i jego zespołu, ze szczególnym uwzględnieniem gitarzysty i poooszło.

zaloguj się by móc komentować

orjan @onyx 7 stycznia 2018 20:41
7 stycznia 2018 21:22

Gdyby chodziło o solówki, to byłoby może ciekawie, ale, jeśli w nadmiarze, to dezintegracyjnie z porywami w kierunku trollingu.

O ile zrozumiałem dzisiejszy komentarz Krzysztofa do wczorajszego rozwoju komentarzy na blogu, to nie żył ten wczorajszy blog solówkami, ale życiem ławicy płynącej za Sławomirem.

PS. Ławica ma własny rozum. Zbiorowy rozum.

zaloguj się by móc komentować

orjan @Czytelnik 7 stycznia 2018 21:17
7 stycznia 2018 21:28

Ja to już wielokrotnie cytowałem, ale trzeba powtarzać.

Otóż, jak mawiał mój dziadek, kawalerzysta II RP: rasowy koń ma prawo wierzgać.

Ty zaś chyba nie rozróżniasz kompleksów od pasji, która napędza ten blog.

Zresztą napędza już tyle lat, że już w tym Twoja diagnoza jest chybiona. Po mojemu, na tym blogu jest już drugie pokolenie komentatorów.

Będzie też i trzecie, bez obawy.

zaloguj się by móc komentować

stanislaw-orda @orjan 7 stycznia 2018 21:22
7 stycznia 2018 21:35

Zasię tam ławica. Toć tylko lemingi a rebours.

zaloguj się by móc komentować

orjan @stanislaw-orda 7 stycznia 2018 21:35
7 stycznia 2018 21:50

Ja tylko leję oliwę na wzburzone fale. W dzisiejszym wpisie Krzysztof zauważył wczorajsze zjawisko jako nowe na tym blogu. Ja w każdym razie, ze swoim tutaj stażem chyba dwucyfrowym, takiego nie pamiętam. Nastąpił skręt właściwy dla ławicy ryb, która w sposób logiczny, bo pod wpływem jakiegoś bodźca, obiera nowy kierunek, choć nie jest to zamiarem żadnej z ryb.

PS. W przypadku ławicy ryb poszczególnym rybom rozum niepotrzebny, co wcale nie musi oznaczać, że go nie mają.

Piszę o ławicy ryb, bo to trochę inaczej działający organizm, niż sznurek lemingów.

zaloguj się by móc komentować

Zadziorny-Mietek @krzysztof-osiejuk 7 stycznia 2018 20:42
7 stycznia 2018 22:05

Nie udawaj cynika, bo nim nie jesteś w żadnym calu. Słabo Ci wychodzi.

Dobra Zmiana miała być Dobrą Zmianą głównie przez to, że obiecywała brać w obronę i przywracać godność i podmiotowość człowiekowi prostemu - pogardzanemu i wyszydzanemu na wszelkie możliwe sposoby wspólnie przez gazownię oraz zdrajców i zaprzańców z PO. To jest Twoja (bo należysz do PiS) narracja z roku wyborczego 2015 i lat następnych do dziś.

Pyton litewski wreszcie odkryty przy takiej oglądalności, a Ty piszesz, że to tylko jakiś pieprzony serial. ;))

 

zaloguj się by móc komentować

onyx @orjan 7 stycznia 2018 21:22
7 stycznia 2018 22:08

Chodziło mi o oba blogi i cały ten czas jaki tu jesteśmy od początku każdego z nas. Nic nowego nie zauważyłem, nie raz i nie dwa była taka sytuacja że informacja poboczna wywołała żywszy spór bo z resztą każdy się zgodził. Uważasz, że jak będziemy wpisywać tylko "Ale super tekst, No dzisiaj to już bomba, To chyba tekst roku, Byłem czytałem itp." to będzie to znak że "ławica" jest bardziej kumata? Skoro się taka dyskusja wywiązała to znak, że część dyskutantów uważa że jest jakiś problem i próbuje go dookreślić. Zapała był tylko i aż detonatorem. Dziś on jutro co innego, jak zawsze. Ty też jesteś częścią ławicy jak wszyscy z tym że ja wolę określenie środowisko, bo poważniej brzmi nawet jak jest dym na tematy by się wydawało mniej poważne.

zaloguj się by móc komentować

qwerty @valser 7 stycznia 2018 14:08
7 stycznia 2018 22:08

to mi przypomina jak na obronie doktoratu kolegi wstał jeden z profesorow i zapytał; ja się na tym kompletnie nie znam ale chciałbym zapytać o ... ;- zapadła cisza, no bo co gościowi odpowiedzieć? no co? przecież i tak nic nie zrozumie;

a do tego profesora mam sentyment bo jak zlecił koleżance prace z matematyki to przyszla do nas z problem, że nic nie pasuje; faktycznie gość doprowadził problem do układu 0=0 i oczekiwal wyników;

a do pointy: kto nie 'dotykal' realnych problemow [nauki, produkcji, dystrybucji, ryzyka, ... za własne pieniądze i własną, osobistą pracą] to g... wie i zawsze będzie bredził 

 

 

zaloguj się by móc komentować

onyx @glicek 7 stycznia 2018 19:09
7 stycznia 2018 22:17

Wszystko zawsze przed nami ale nie wiem czy się z tego śmiać czy płakać. Być może Sławek, Sławomir jest maszynką na jeden sezon ale jeśli się nasi dogadają z Gazownią jeszcze lepiej to takich maszynek zrobią więcej jak zawsze gdy jest jakaś kasa do podniesienia a tu jest z przysłowiowego chodnika. Starzy zawodowcy się nie stresują bo grają w swoich klubach i dyskotekach jak Polska długa i szeroka i byle wydmuszka musi już tam uważać bo czym innym jest Sylwester w TVP a czym innym dyskoteka w Goleniowie. W rapie jest to bardziej widoczne bo tam od razu jest jazda i ustawianie hierarchii jak ktoś chce poczuć większy piniondz.

zaloguj się by móc komentować

krzysztof-osiejuk @Czytelnik 7 stycznia 2018 21:17
7 stycznia 2018 22:25

Nie mam żadnych kompleksów. I to dlatego tak ciężko jest się nam czasem porozumieć.

zaloguj się by móc komentować

orjan @onyx 7 stycznia 2018 22:08
7 stycznia 2018 22:25

Uważam, że:

>>jak będziemy wpisywać tylko "Ale super tekst, No dzisiaj to już bomba, To chyba tekst roku, Byłem czytałem itp."<<

To, raz, dwa, trzy zabijemy ten blog.

I nie o to mi chodzi, czy ławica, lub ktoś w niej jest kumaty. Ale o ten nagły a wspólny skręt pod wpływem bagatelnego impulsu. Ten zbiorowy skręt do nowego tematu z tej bagateli.

Interesuje mnie mechanika tego zjawiska blogowego, a nie jego treść. Nie w tym rzecz, czy temat był ważny, ani nawet, czy ciekawy ale, że skręt nastąpił tworząc nowy temat.

 

zaloguj się by móc komentować

orjan @onyx 7 stycznia 2018 22:08
7 stycznia 2018 22:25

Uważam, że:

>>jak będziemy wpisywać tylko "Ale super tekst, No dzisiaj to już bomba, To chyba tekst roku, Byłem czytałem itp."<<

To, raz, dwa, trzy zabijemy ten blog.

I nie o to mi chodzi, czy ławica, lub ktoś w niej jest kumaty. Ale o ten nagły a wspólny skręt pod wpływem bagatelnego impulsu. Ten zbiorowy skręt do nowego tematu z tej bagateli.

Interesuje mnie mechanika tego zjawiska blogowego, a nie jego treść. Nie w tym rzecz, czy temat był ważny, ani nawet, czy ciekawy ale, że skręt nastąpił tworząc nowy temat.

 

zaloguj się by móc komentować

krzysztof-osiejuk @tadman 7 stycznia 2018 21:19
7 stycznia 2018 22:26

Gówno widzi. To że Ty ją wyciągasz jako pozytywny argument świadczy o Tobie jak najgorzej.

zaloguj się by móc komentować

krzysztof-osiejuk @tadman 7 stycznia 2018 21:19
7 stycznia 2018 22:29

Nie "chwaliłem profesjonalizmu delikwenta i jego zespołu, ze szczególnym uwzględnieniem gitarzysty i poooszło". Gdybyś w ten sposób opisał mój tekst na maturze, dostałbyś pałę za nieumiejętność zrozumienia prostego tekstu.

zaloguj się by móc komentować


krzysztof-osiejuk @Zadziorny-Mietek 7 stycznia 2018 22:05
7 stycznia 2018 22:34

Nie masz pojęcia. Nic nie rozumiesz. Moje teksty są dla Ciebie zbyt trudne. Intelektualny poziom Twoich komentarzy mnie obraża. Albo się zaczniesz bardziej starać, albo czytaj sobie niezalezna.pl.

zaloguj się by móc komentować

tadman @krzysztof-osiejuk 7 stycznia 2018 22:29
7 stycznia 2018 23:01

Prosiłem o luz. Trzeba Panie Profesorze uprzedzić delikwenta, że wchodzenie tutaj to zdawanie matury. Przy okazji Pan Profesor popełnił stary belferski błąd, że delikwent musi odpowiadać zgodnie z wyznaczoną linią i żadnej dowolności nie tolerujemy.

zaloguj się by móc komentować

krzysztof-osiejuk @tadman 7 stycznia 2018 23:01
7 stycznia 2018 23:07

Tu nie chodzi o dowolnosć, lecz o nieumiejętność zrozumienia tekstu pisanego. Nikt Ci nie zabrania tu przychodzic i komentować. Rób co chcesz, jeśli jednak chcesz postępować uczciwie, to włóż więcej wysiłku w zrozumienie tego co do Ciebie mówię. Ten blog to, wbrew temu co Ci się wydaje, nie jest jeszcze jedno miejsce w Internecie, gdzie możesz sobie coś poczytać pod kolejnego chipsa.

zaloguj się by móc komentować

tadman @krzysztof-osiejuk
7 stycznia 2018 23:09

Cóż, jesteś cholernie przewrażliwiony.

zaloguj się by móc komentować

stanislaw-orda @orjan 7 stycznia 2018 21:50
7 stycznia 2018 23:27

Moim zdaniem ławica ryb i "ławica" lemingów wykazują taki sam instynkt stadny

zaloguj się by móc komentować

krzysztof-osiejuk @tadman 7 stycznia 2018 23:09
7 stycznia 2018 23:48

Oczywiście. Zwłaszcza wtedy gdy wypruwam z siebie żyły, by powiedzieć coś ważnego, a w odpowiedzi otrzymuje jakieś oczywistości bez znaczenia.

zaloguj się by móc komentować

valser @krzysztof-osiejuk 7 stycznia 2018 17:48
7 stycznia 2018 23:59

Dobra pogalim. Ja juz o Slawomirze piniondzu skonczylem. To jest syf i zenua i nie ma co tego tluc.

Tu masz klimaty ktore sa wedlug ciebie passe...

https://www.youtube.com/watch?v=aiDWhHyxqnw

ze stajni Unzipped Fly

a tu masz szwajcarski balkan folk, ktory wymiata. Goscie koncertuja non stop. Dwa razy ogladalem ich na zywo.

https://www.youtube.com/watch?v=_C1RcDCd2eQ

Plus jest taki, ze ani jedni ami drudzy nie musza sie przebierac za ciooli, zeby cos zagrac i nie jada po ukladach z Kurskim. To jest plus ewidentny.

A Struga to widze nie znasz kompletnie.

zaloguj się by móc komentować

valser @krzysztof-osiejuk 7 stycznia 2018 18:12
8 stycznia 2018 00:03

S.P. prezydent Kaczynski wzial do skladu Narodowej Rady Rozwoju tow. Goliszewskiego. To chyba go decenil? Czy moze nie? Nie wiem. Politycy robia dziwne ruchy, ktore potem trzeba za tlumaczyc za pomoca fizyki teoretycznej, a tu to nawet Stefek Hawking moze byc za krotki.

zaloguj się by móc komentować

valser @krzysztof-osiejuk
8 stycznia 2018 00:56

A co do wczorajszego tekstu, to nie jestes zadnym resortowym dzieckiem. Nie wydajesz w Wydawnictwie Literackim, nie jezdzisz darowanym Mercedesem i nie jestes dotowany jako autor. To zalatwia Twoj wczorajszy wywod na samym poczatku. 

1. Reszta jest prosta konsekwencja, ze nie bedzie sie zgadzac. Ojciec Terleckiego to byl zwykly oportunista. Co innego mowil, co innego robil i nie mial cojones, zeby sie poskladac w jedna calosc. Terleckiego syna zalatwia fakt, ze on dzisiaj jest rozprowadzajacym w polityce. Dla mnie w tej sytuacji nie ma roznicy miedzy tandemem  Maksymilian Schnepf i jego synek ambasador Ryszard Schnepf, a parka ojciec i syn Terleccy. Paleczka zostala przekazana i kolejna generacja rozpisuje scenariusze i dzieli kase.

2. Polityczne podzialy sa z natury sztuczne i pozorne. Tak jak podzial na partie Konserwatywna i partie Pracy w Anglii.  Rady sie moga zmieniac, ale to i tak nic nie zmienia. W Polsce jest tak samo. Zrobia teatr w sejmie, a potem pojda na obiad i na wodke. Tego Goliszewskiego z ekipa widzialem w 2009 roku, okolo marca-kwietnia. Moge dokladnie to sprawdzic co do dnia bo mam to w swoim diariuszu zapisane kiedy bylem w Warszawie. Nie pamietam nazwisk tych poslow. To byly mordy z drugiego szeregu, zadne glosne nazwiska, tzn. nie takie ktore codziennie sa publikowane w mediach, ale to byly osoby ktore kojarzylem skad sa.

3. Memoza internetowa to jest narzedzie tak slabe ze juz dzieci z przedszkola sie na to nie daja nabierac. Dochodzenie czy oni pracuja dla City czy dla Ruskich jest generalnie z doopy i  poza tym zupelnie nieistotne. Liczy sie cos zupelnie innego. Dwa lata minely od dobrej zmiany, a w sferze rozwiazan gospodarczych nie dzieje sie nic - zadnej obnizki podatkow, taryf celnych czy likwidacji tego czerwonego Bizancjum. Jest zitegrowany pakiet i wglad urzedu skarbowego w to ile robisz kasy. No i propaganda plus zastepcze tematy, tak jak ten Slawomir, ktorego najpierw przyjeli po dobrej znajomosci do szkoly teatralnej, a potem zrobili normalnego Polaka. Co to jest za poziom to bylo widac na Sylwestra. To jest ten sam poziom co Schnepf, ambasador co wyglada jak lump i nie potrafi sie uczesac i ogolic, albo Terlecki, ktory tez ucieka przed fryzjerem. Slabizna, fajansiarstwo i uzurpacja po calosci, pasnik zrobiony na budzetowych pieniadzach i jakies nostalgie zeby innym pisac scenariusze na zyciorys.

zaloguj się by móc komentować

krzysztof-osiejuk @valser 7 stycznia 2018 23:59
8 stycznia 2018 01:06

Ja nie powiedziałem, że oni są passe. Ten brak zrozumienia jest porażający.

zaloguj się by móc komentować

valser @qwerty 7 stycznia 2018 22:08
8 stycznia 2018 01:12

Slawomir, jak kazdy aktor, jest produktem machiny propagandowej i nic wiecej. Nie ma wlasnych tekstow tylko wyuczone i podstawione. On nie jest w niczym lepszy niz Jablonowski. To jest po prostu inny dizajn do ktorego domontowana jest kapela i zona jako uzasadniacz drugiego planu. 

zaloguj się by móc komentować

krzysztof-osiejuk @valser 8 stycznia 2018 00:03
8 stycznia 2018 01:15

Tak. Z pewnościa go docenił. Podobnie jak prezydenta Dutkiewicza, Henrykę Bochniarz, Witolda Orłowskiego, prezydenta Majchrowskiego, Jerzego Osiatyńskiego i paru jeszcze innych. Możliwe, że on był nawet z nimi w jednej bandzie. W końcu, sam mi powiedziałeś, że to wszystko jedna mafia.

Powiem Ci coś. Ja Cię naprawdę bardzo lubię, ale to jak Ty kompletnie nic nie wiesz, mnie zwyczajnie rozwala. 

zaloguj się by móc komentować

krzysztof-osiejuk @valser 8 stycznia 2018 00:56
8 stycznia 2018 01:16

Powtarzam. Jesteś jak dziecko we mgle.

zaloguj się by móc komentować

valser @krzysztof-osiejuk 8 stycznia 2018 01:06
8 stycznia 2018 01:24

Ustalmy moze slownictwo, bo to wyglada ze mowimy roznymi jezykami. Piszesz tak: Przy całym szacunku, czas na Bregovica i bałkańskie klimaty już minął.

Czas minal - znaczy sie temat jest nieaktualny, przechodzony, nie na czasie, nie w modzie, nikt  tak nie gra, nikt tego nie slucha, nikt tego nie kupuje. Korrekt?

Passé - znaczy przeszlosc, przechodzony, po, nieaktualny, miniony, wyblakly. Mnie sie to zgadza i chyba dobrze to zrozumialem.

Moze napisz jeszcze raz co pierwotnie chciales powiedziec na temat Struga bo to od tego wyszlo. Strug ma dwa repertuary - weselno-zabawny (ten wlasnie balkanski) no i jest jeszcze Monodia, ktora ja klasyfikuje jako polskie spiewanie.

 A co do muzyki ogolnie, to zadna nie jest passe. Kwestia gustu, rozumienia brzmien, harmonii, rytmiki i jakis bazowych przynajmniej doswiadczen ze spiewu (niestadionowego) i gry na jakimkolwiek instrumencie.

Mysle, ze to jest najwiekszy problem. Zerowa edukacja muzyczna w Polsce na poziomie szkoly podstawowej. To jest gorzej chyba niz z w-f. Wychodza na scene Slawomiry i robia taki show ze tylek urywa i jeszcze tydzien po tym sylwestrowym dramacie temat zyje.

 

zaloguj się by móc komentować

valser @krzysztof-osiejuk 8 stycznia 2018 01:16
8 stycznia 2018 01:27

HEHE. To moze mi narysuj. Ty usilnie probujesz ratowac sytuacje i robisz sonie i innym jakies nadzieje, ze mozna politykom ufac. Ja niestety nie mam zludzen i chocby oni sie do naga rozebrali i pokazali wszystkie swoje rany jak dzielnie za Polske walczyli to ja wezme pale i ich pogonie.

zaloguj się by móc komentować

krzysztof-osiejuk @valser 8 stycznia 2018 01:12
8 stycznia 2018 01:28

Masz rację. Każdy aktor to takie samo bydle jak Bronisław Komorowski, czy Gronkiewicz Waltz. W ogóle, poza Braunem, Coryllusem, mną i jeszcze paroma, reszta nadaje się wylącznie na odstrzał. Taki świat.

zaloguj się by móc komentować

krzysztof-osiejuk @valser 8 stycznia 2018 01:24
8 stycznia 2018 01:31

On jest w tym sensie passe, że Twoja propozycja, by go ktokolwiek zatrudnił na Sylwestra na dziesiątki tysiecy osób jest nieaktualna. Chyba o tym rozmawialiśmy, a nie o naszych osobistych upodobaniach, prawda?

zaloguj się by móc komentować

krzysztof-osiejuk @valser 8 stycznia 2018 01:27
8 stycznia 2018 01:32

Oczywiście, z wyjątkiem Brauna, bo on kręci fajne filmy. Nie?

zaloguj się by móc komentować

valser @krzysztof-osiejuk 8 stycznia 2018 01:15
8 stycznia 2018 01:47

Opowiem ci historie. W 2014 roku jak mialem epizod trenerski z hokejowa druzyna Polonii Bytom. Bylem trenerem kondycyjnym i asystentem slowackiego trenera Miroslava Ihnacaka. Gosc jako zawodnik gral w NHL w Toronto i Detroit, a jako trener wygrywal z Tychami w Polsce i mial tez medale w slowackiej lidze.

Polonia awansowala do ekstraligi po kilkuletnim niebycie i prezydent Bytomia na oficjalnej prezentacji druzyny zrobil show i powiedzial ze w dwa lata stanie hala  dwie tafle lodowe. Piekna prezentacja itp. Niewazne. Hali i tak nie ma i wiadomo, ze w nastepnych 3-4 latach nie bedzie na pewno.

Moja przygoda skonczyla sie szybko, po kilku miesiacach, bo nawet slaba kasa na ktora sie zgodzilem nie byla wyplacana, a Ihnacak mial wiecej "determinacji" i chyba do dzis sie wloczy po sadach i szarpie o pieniadze.

Wiadomo, gdzie jest polski hokej. To widac po wynikach, ktore biora sie z treningu. A tutaj jest anus mindi. Jedna rzecz to metody, ale druga - rownie wazna to infrastruktura sportowa, o ktorej i tak nikt nie ma pojecia, bo niby skad. Nawet jak beda pieniadze i decyzje, to ludzie, ktorzy wydaja kase zrobia cos na poziomie Jatomi Fitness i bedzie pozamiatane. 

Ja bym wzial udzial w takim projekcie nawet bezkosztowo i dal swoja ekspertyze, no ale nie o to chodzi. Chodzi o to, zeby swoi zarobili. A oni wejda do internetu i beda mieli "gotowe rozwiazania". I to jest tak proste do zrozumienia jak to, ze Kurski jest w telewizji, a Terlecki w Sejmie plus Morawiecki jako premier. Bo oni sa dookoptowani na tej samej zasadzie.

Oni moga dobrze wygladac na tle Ryska Petru i Schetyny, ale generalnie to jest taka nedza i zenada jak ten Slawomir.

 

zaloguj się by móc komentować

valser @krzysztof-osiejuk 8 stycznia 2018 01:28
8 stycznia 2018 01:49

Ja akurat mam informacje z pierwszej reki jak wyglada nabor i egzaminy do szkol aktorskich i filmowych. Braun nigdy nie bedzie robil kasy takiej jak Agnieszka Holland, bo jak wiemy nie ma takiej determinacji.

zaloguj się by móc komentować

valser @valser 8 stycznia 2018 01:49
8 stycznia 2018 01:50

Tak dobrych filmow, nagradzanych w Berlinie i startujacych do Oscara tez nie zrobi, bo on jest generalnie slaby i nie ma pojecia o sztuce filmowej.

zaloguj się by móc komentować

valser @krzysztof-osiejuk 8 stycznia 2018 01:31
8 stycznia 2018 01:55

Nie wiem czy zauwazyles, ale ja na tego Sylwestra w TV robie zlew totalny i nie ma dla mnie roznicy czy to jest TVN, Polsat czy TVP. Oni maja te same zdolnosci co magicy, ktorzy beda budowac lodowisko w Bytomiu i robic centrum treningowe. Amatorka, debilizm plus zlodziejska zachlannosc.

To sie nigdy nie uda, bo to sa ludzie, ktorzy zyja w atmosferze tymczasowosci i maja perspektywe, ze szansa jest teraz. Czuje piniadz to jest motto tego przedsiewziecia.

zaloguj się by móc komentować

valser @krzysztof-osiejuk 8 stycznia 2018 01:31
8 stycznia 2018 02:01

Trendy sa wyznaczone na najblizsze lata i to juz moim zdaniem dobrze widac. Smierdzi pronciova na odleglosc. Symptom z ubieglego tygodnia - Cenckiewicz szuka wydawcy. Kasa jest skrojona i Ogorkowa napisze ksiazke o patriotyzmie i odzyskaniu niepodleglosci, a Cenckiewicz bedzie mial "bombowe ksiazki". Na koncu ubiora Slawomira w bialy tshirt ze zlotym orlem nadrukowanym i on zaspiewa o milosci do Polski, bo czemu nie?

No ale to chyba nie jest propozycja i alternatywa, zeby to nasladowac, albo sie przylaczyc.

Nie wiem czy widziales film Brauna? To jest narracja pod prad i nie ma tam nic udawanego i naklamanego. Dlatego jest cicho. Jakby bylo naklamane to sa protesty i sprawy w sadzie.

zaloguj się by móc komentować

krzysztof-osiejuk @valser 8 stycznia 2018 02:01
8 stycznia 2018 02:08

O filmie Brauna jest prawie tak samo cicho jak o moich listach od Zyty. Pomijając to "prawie", różnica jest taka, że ja się nie starałem, a on owszem.

zaloguj się by móc komentować

valser @krzysztof-osiejuk 8 stycznia 2018 02:08
8 stycznia 2018 02:32

Na film Brauna poszly jednak troche wieksze pieniadze, byl pokaz premierowy itp. Cos tam probowali robic z platnymi reklamami, ale efekt jest taki, ze tylko Polonia Christiana cos z tym robi. Reszta sie juz sproletaryzowala na tyle, ze im wystarczy Slawomir.

Jesli nie Braun to pozostal jeszcze radosny ekumenizm i pobratanie sie z protestantami, bo o nawracaniu w tradycyjnym sensie nie ma mowy. No ale to jest bullshit i ja mam na to zero tolerancji. I w tym momencie nie ma znaczenia czy ja cos rozumiem czy nie. Po prostu na bullshit nie ma zgody. I to dotyczy calej reszty - starych Terleckich, Schenpfow, Slawomirow itd. Oni oczywiscie moga cisnac swoje bajki dalej, ale ja i tak nie widze powodu, zeby je analizowac i rozumiec. To jest strata czasu

Listy Zyty czytalem. jest jeden moment kiedy ona sie wysypuje i pisze, ze nie moze wszystkiego powiedziec...

To ja sie sie tylko pytam, po co w ogole otwierac buzie?

 .

zaloguj się by móc komentować

krzysztof-osiejuk @valser 8 stycznia 2018 02:32
8 stycznia 2018 09:58

No wiesz, ja też nie mogę wszystkiego powiedzieć, zwłaszcza gdy rozmawiam z osoba obcą, a ja byłem dla niej osoba obcą i bez gwarancji, że zaraz wszystkiego nie wychlapię.

zaloguj się by móc komentować

A-Tem @valser 8 stycznia 2018 02:32
8 stycznia 2018 10:27

Piszesz tak:

"Listy Zyty czytalem. jest jeden moment kiedy ona sie wysypuje i pisze, ze nie moze wszystkiego powiedziec..."

 

Tak jest. 10/10. Ta książka to jedno, wielkie rozczarowanie. Nawet w tym "jednym wysypaniu" nie ma kompletnie nic. 

 

Szkoda. P. Krajski dokonał cudów wnikliwości, starając się wyciągnąć choć jedną informację z tej książki. Poległ na tym. Ktokolwiek interesuje się polską polityką, złaszcza finansami państwowymi, dla tego ta książka jest bezwartościowa.

Skoda czasu było, by ją w ogóle brać do ręki. Pomyśleć, że walczyłem o to, by mogła się ukazać, a tymczasem w środku znalazła się zerowa zawartość, istotna dla czytelnika, który choć jednej rzeczy chciałby się dowiedzieć o polityce, a nie tylko o tym, że św.p. Zyta Gilowska była ciepłą, rodzinną osobą o wielkiej kulturze i pięknym stylu bycia. O tym ostatnim wiedzieliśmy wcześniej - powtarzanie niepotrzebne.

Jeśli więc komuś rozprowadzenie tych kilku słów na stu stronach było potrzebne, ten ponapawał się do upadłego. Pozostali nie mogli jej odczytać inaczej, jak pleple o niczym, uratowane tylko treściwymi notkami Krzysztofa, szczęśliwie zacytowanymi w całości, oraz pozostającym w pamięci na zawsze obrazem, jaki roztoczył przed wierzącymi nasz przyjaciel, ks. Krakowiak. 

Dla tych, i tylko dla tych prac, książka ma wartość. 

zaloguj się by móc komentować

krzysztof-osiejuk @A-Tem 8 stycznia 2018 10:27
8 stycznia 2018 10:45

Ty biedny durniu, w jaki sposób walczyłeś, by ona się mogła ukazać?  

zaloguj się by móc komentować

krzysztof-osiejuk @A-Tem 8 stycznia 2018 10:27
8 stycznia 2018 10:50

I nie wycieraj sobie twarzy ksiedzem Krakowiakiem, bo gdyby on wiedział, co z Ciebie za ziółko, to by Ci dał po łbie kropidłem.

zaloguj się by móc komentować

A-Tem @krzysztof-osiejuk 8 stycznia 2018 09:58
8 stycznia 2018 10:53

Nie o to chodzi, by tajemnice państwowe "obcym wyjawiać", lecz by poopowiadać o swojej pracy przy finansach, która jest dla wielu Czytelników tajemnicza, pociągająca, interesująca. W przypadku lekarza, wcale nie musi on "obcym wyjawiać", że iksiński ma katar, za to potrafi opowiadać o bakteriach, przekazując czytelnikom interesujące prawdy.

 

Chyba, że ten lekarz to konował, a katar leczy lewatywą i rycyną. Taki, rzecz jasna, największemu pasjonatowi zdrowego życia nic ciekawego nie opowie, a gdy ktokolwiek zechce takiego słuchać, niczego nie usłyszy poza odmienianymi przez przypadki jękami "jaki ten świat straszny". Co zobaczyliśmy w książce.

 

Cudu edytorskiego dokonałeś. Fundament Twoich tekstów plus poruszające duszę opowiadanie przewielebnego ks. Krakowiaka stanowi o treści książki. Z kompletnie niczego powstało dzieło, pełne dojrzałej mocy Toyaha i Don Paddingtona, świadectwo Twojego talentu i kaznodziejskiego daru Bożego, jakim bez najmniejszej wątpliwości obdarzony jest Ksiądz. Już raz napotkałem nawrócenie, pod wpływem kazania ks. Krakowiaka, jakie udostępniłem wątpiącemu, gdy widziałem, jak się martwi i jak cierpi. To nawrócenie, pod wpływem fragmentu Twojej książki, zaświadczam tutaj - jako podsumowanie.

zaloguj się by móc komentować

A-Tem @krzysztof-osiejuk 8 stycznia 2018 10:50
8 stycznia 2018 10:54

To już zostawisz Księdzu. Ale dobrze, że masz humor dzisiaj.

zaloguj się by móc komentować

A-Tem @krzysztof-osiejuk 8 stycznia 2018 10:45
8 stycznia 2018 10:57

Czytaj TADMAN-a, 7 stycznia 2018 23:09. Trafił?... Trafił!

I doś tego, na dzisiaj wystarczy.

zaloguj się by móc komentować

krzysztof-osiejuk @A-Tem 8 stycznia 2018 10:57
8 stycznia 2018 14:56

Jasne. Zwłaszcza że już parę dni jak nic nie pisałeś na toyah.pl. A w końcu nie ma nic gorszego jak zdradzić samego siebie.

zaloguj się by móc komentować

onyx @A-Tem 8 stycznia 2018 10:27
8 stycznia 2018 17:09

A-TEMie drogi, od tego typu krytyki projektów Kliniki Języka to już mamy niejakiego Ebenezera Rojta. Nie idźmy tą drogą. Znajdź drugą tak uczciwą książkę na rynku, którą bardziej warto brać do ręki. Potrafisz? Ja nie.

zaloguj się by móc komentować

valser @krzysztof-osiejuk 8 stycznia 2018 01:16
9 stycznia 2018 19:10

W sprawie kunsztu  muzycznego, jego doskonalenia, poziomu wykonania tutaj jest jednak pewien wyznacznik. Ja nie jestem ani wybitnym znawca spiewu, ani fanem muzyki operowej, ale mam jedna plyte Sumi Jo.

Posluchaj sobie tego wywiadu i przyloz to do poziomu wokalnego Slawomira, Zenka czy kogo tam jeszcze. Z jednej strony masz Mt.Everest, a z drugiej jakies bloto.

https://www.dailymotion.com/video/x32jjt6

jakosc dzwieku nie jest najlepsza, ale Sumi Jo z Ave Maria, czy z Czarodziejskiego Fletu jest w jakosci do odsluchania na YT. Chodzi o to co ona mowi w tym wywiadzie o tym jakiego zachodu wymaga zaspiewanie 6 dzwiekow. 

zaloguj się by móc komentować

A-Tem @onyx 8 stycznia 2018 17:09
12 stycznia 2018 10:13

Przecież o tym piszę, że warto. Co sprawdziłem, na sobie i na innych — a nawet opisałem, co z tego wynikło. 

 

Krzysztof się najeżył, bo sztorcując VALSER-a ("e, sprawdź se cukier") nie zauważył, że pierwszy kom był nie do niego. Jestem w pewnej szczegółowej sprawie tego samego zdania co VALSER, a ten się wcina i w deseń tego-tamtego kontynuuje omłot. Nie ze mną takie Brunery, choć się na KO nie obrażam. Złoty człowiek. Tutaj eksplodował wrażliwością — bywa.

 

Zajrzyj do dzisiejszego VALSERA, tam ostatecznie zmiatam te fochy ze stołu, bo zaśmiecają obraz. VALSER to jedna z niewielu nadziei tego portaloblogoprojektu, dawniej naszego wspólnego a podciętego przez tego, który miał go prowadzić. Mimo wysiłki załogi, łajba ta już chwyciła przechył, a czy pójdzie na dno, czy rozpędem osiądzie na mieliźnie, czas pokaże. Dokładnie jedną notkę opublikuję na ten temat, bo szkoda życia na projekty bez spójności. Czy VALSER ją przywróci, czy zupełnie zmieni, jego to będzie decyzja i tę, już dzisiaj, podnoszę z powagą w górę.

 

Rozumiemy się, Robercie. Książka KO jest więcej, niż dobra. Ona potrafi zmienić życie człowiekowi. Autor sprawił, że słabsze jej frgmenty ostatecznie nie zaważają na jej wartości. Autorzy, uhonorować trzeba dwóch autorów. KO nie rozumie jak, ani nie rozumie gdzie, inni (precyzuję: politycy i wydawcy) kpią sobie z Niego, ustawiają Go sobie do wiwatu. On tymczasem, swoją pracą, niweluje najbardziej nawet ponurą kpinę, jakiej tamci się rutynowo dopuszczają. Dlatego adresowałem komentarz nie do tego, który nie kuma czaczy, tylko do tego, kto to, co się dookoła dzieje, w locie chwyta, czyli (chyba to już mówiłem) do VALSERA.

 

Zajrzyj do dzisiejszej notki V., jeśli wola. To jeden z kilku ostatnich moich wpisów: tu nie ma "nawigacji", za to jest chybotanie na dryfkotwie. Dołączam do ludzi, którzy stąd wychodząc, przekroczyli to uwiązanie ich na kotwicy. Sam zrobisz więcej, a zwłaszcza z pomocnymi ludźmi zrobisz w skończonym przecież życiu więcej. Rozejrzysz się dookoła i poweźmiesz Twoje, samodzielne decyzje.

zaloguj się by móc komentować

zaloguj się by móc komentować