-

krzysztof-osiejuk : To ja

Za co Światowe Centrum Sodomii tępi księży homoseksualistów?

       Wszystko zaczęło się od tego, że mój drogi kumpel Orjan, który jest tu ze mną niemal od samego początku, w reakcji na tekst na temat biznesowych związków między producentami filmu „Kler”, a grupą medialną „Fratria”, postawił bardzo ciekawe pytanie, jak to jest, że międzynarodówka pedofili i pedałów, zamiast bronić swoich braci – księży, przyłącza się do kampanii mającej na celu skompromitowanie zarówno ich jak i demonstrowanych przez nich, jakże naturalnych przecież, upodobań. Obiecałem Orjanowi, że zajmę się tą kwestią niezwłoczenie, jednak w związku z innymi sprawami wymagającymi niezwłocznej reakcji, musiałem temat odstawić na później. No ale ponieważ pojawiła się odpowiednia luka, spróbuję dziś zadowolić mojego przyjaciela.

      Szczerze powiedziawszy, moją pierwszą myślą było to, by w ramach swoistej demonstracji, przedstawić tę notkę w postaci jedynie tytułu „Czemu pedofile wszystkich krajów nie lubią swoich braci – księży?” i w ten sposób spróbować powtórzyć sukces blogera używającego nicka Genezy, który w ten właśnie sposób, wrzucając na swój blog notkę kompletnie pozbawioną tekstu, osiągnął wręcz niezwykły sukces komercyjny. Choć wciąż uważam ów pomysł za interesujący, nie zdecydowałem się na jego realizację z tego prostego względu, że w odróżnieniu od wielu innych osób, bardzo mi zależy na powodzeniu portalu szkolanawigatporow.pl i nie mam serca, by go tu dodatkowo kompromitować.

      A zatem, bardzo krótko podzielę się z Orjanem, a przy okazji również z Czytelnikami, swoją w tej kwestii refleksją. Otóż moim zdaniem światowe pedalstwo oraz pedofilia, ma owych zagubionych księży w głębokiej pogardzie. Oni doskonale bowiem zdają sobie sprawę z tego, że księża oskarżeni o pociąg seksualny do osób tej samej płci, czy też do małych dzieci, nie są w najmniejszej mierze tacy jak ich zdaniem porządny pederasta czy pedofil powinien być. Dla nich pedofilia czy pederastia to nie tylko kwestia odmiennych upodobań, ale przede wszystkim szczególny rodzaj emocji, a przez to, szczególny sposób życia. Pedofil – nauczyciel, pedofil – dyrektor chłopięcego chóru, czy wreszcie pedofil – psycholog szkolny nie ogranicza się tylko do tego, że on któreś z tych dzieci pogłaszcze po głowie, przytuli, czy nawet pocałuje w policzek. O nie! Dla porządnego pedofila – czy homoseksualisty – prawdziwa frajda zaczyna się wtedy, gdy wchodzi przygoda, a więc między innymi przemoc i udręczenie. By owa przyjemność nabrała rumieńców, musi być pełny hardcore, niekiedy nawet kończący się śmiercią.

        Z księżmi sytuacja jest dalece inna. Pomijając oczywistych cyników, których jest cała kupa nie tylko w tak zwanej branży duchownej, oni, jeśli wpadają w ten rodzaj szaleństwa, to tak naprawdę czynią to wbrew sobie, w wyniku czegoś, czemu się nie potrafią oprzeć. To co zdarza im się zrobić nie jest związane z ich stylem życia. Bardzo często to jest wręcz coś, czego oni sami się wstydzą i uważają za ciężki grzech. A to jest coś, czym porządny pederasta, czy pedofil się brzydzą. Dla każdego z nich sama myśl, by to co dla nich stanowi sens życia, mogło być traktowane jako zwykła słabość, musi być wyjątkowo bolesna.

      I stąd, moim zdaniem, z ich punktu widzenia, nie ma nic bardziej obrzydliwego, jak ksiądz pedofil, czy homoseksualista. Bo każdy kolejny przypadek księdza, czy biskupa, oskarżonego o to, że klepał po pupie ministrantów, lub brał na kolana małe dziewczynki, stanowi dla nich ciężki wyrzut sumienia. Oni są – nomen omen – jak ci księża, którzy odchodzą z Koscioła, bo nie są w stanie wysłuchiwać w swoich konfesjonałach wciąż tych samych grzechów zwykłych, pobożnych ludzi. I stąd ta nienawiść. I stąd ta satysfakcja, że się wreszcie doigrali.

 

Zachęcam do kupowania moich książek. Adres wszyscy znają: www.basnjakniedzwiedz.pl, ewentualnie [email protected]

       

     



tagi: kościół  homoseksualizm  pedofilia 

krzysztof-osiejuk
24 września 2018 10:25
52     3839    5 zaloguj sie by polubić

Komentarze:

Grzeralts @krzysztof-osiejuk
24 września 2018 11:07

Bardzo prawdopodobna hipoteza.

zaloguj się by móc komentować

gabriel-maciejewski @krzysztof-osiejuk
24 września 2018 11:49

Myślę, że sprawa jest głębsza...

zaloguj się by móc komentować

orjan @krzysztof-osiejuk
24 września 2018 11:50

Ten trop jest wystarczająco wyraźny, aby nim podążać jak po szlaku. Bo też zebrać można najwyżej poszlaki. Nie ma co liczyć na jakiekolwiek dowody bezpośrednie. Bo niby jakie? Manifest jakiejś ichniej reprezentacji zbiorowej? Jakieś coming-outy z poczucia szczęścia, albo przeciwnie, z poczucia winy? Tu własśnie, jeśli dobrze Krzysztofa zrozumiałem, jest sedno wyjaśnienia tego odcięcia się od "braci w klerze". To nie są bowiem bracia dla gejów, ale jacyś względem nich odpowiedniki gojów demaskowani tym, że kryją się gdzieś niczym złoczyńcy zamiast się publicznie cieszyć i radośnie eksponować.

Powszechnie zaakceptowane samookreślenie się słowem "wesołek" nie wzięło się znikąd. Jakiś cel mieć musi.  

Szukamy dalszych poszlak.

zaloguj się by móc komentować

Kozik @krzysztof-osiejuk
24 września 2018 12:15

Moim skromnym zdaniem jest jeszcze coś: po prostu Kościół Powszechny trzeba niszczyć za wszelką cenę i wszelkimi sposobami. Tutaj przekaz międzynarodowej bolszewii brzmi: Geje w sutannach to źli geje, bo wszyscy mężczyźni w sutannach to źli ludzie. 

To się uzupełnia: Kościół generalnie stanowi ciężki wyrzut sumienia dla tych co w niego walą, choćby dla takiego teraz Smarzowskiego. 

zaloguj się by móc komentować

krzysztof-osiejuk @gabriel-maciejewski 24 września 2018 11:49
24 września 2018 12:21

Szkoda że jesteś taki zarobiony, bo byłoby dobrze zobaczyć, ten głębszy poziom.

zaloguj się by móc komentować

krzysztof-osiejuk @orjan 24 września 2018 11:50
24 września 2018 12:23

No właśnie. Oni się zachowują jak przestępcy i to dla przeciętnego sodomity stanowi obelgę.

zaloguj się by móc komentować

krzysztof-osiejuk @Kozik 24 września 2018 12:15
24 września 2018 12:25

Oczywiście. Porządny człowiek w sutannie musi być kobietą.

zaloguj się by móc komentować

Kozik @krzysztof-osiejuk 24 września 2018 12:25
24 września 2018 13:17

Jasne. Najlepiej czarnoskórą. Są już pewne jaskółki tego Nowego Wspaniałego Świata: Znalezione obrazy dla zapytania woman in cassock

zaloguj się by móc komentować

orjan @Kozik 24 września 2018 13:17
24 września 2018 14:05

Ta to się chyba naoglądała James'a Brown'a w Blues Brothers.

 

zaloguj się by móc komentować

gabriel-maciejewski @krzysztof-osiejuk 24 września 2018 12:21
24 września 2018 14:45

Teraz nie mogę, może w przyszłym tygodniu

zaloguj się by móc komentować

onyx @krzysztof-osiejuk
24 września 2018 15:56

Do tego co opisałeś dochodzą względy finansowo-polityczne. Lobby gejowskie jest częścią "międzynarodówki komunistycznej", która się przepoczwarza on line a której najważniejszym celem jest walka z Kościołem. Wykorzystują instrumentalnie upadłych księży ale na tym koniec.

zaloguj się by móc komentować

MarcinD @krzysztof-osiejuk
24 września 2018 16:19

A ja myślę, że wszelakie związki pederastów i pedofili mają po prostu tych samych lub blisko powiązanych patronów (i sponsorów), co wszystkie organizacje walące obecnie (nie pierwszy już przecież raz w historii) ze wzmożoną siłą w Kościół Katolicki. Bo i za jednymi i drugimi stoi ten sam Zły, który wykorzystuje swoje narzędzia do walki z jedyną siłą, która jest prawdziwa i jedyną, która oprócz nich samych coś znaczy.

(Zauważmy przy okazji, że żadna inna religia nie jest od 500 lat pod obstrzałem oraz, że w różnych dziełach propagandowych tej drugiej strony - jak książki czy filmy - padają co i rusz odruchowe i spontaniczne odniesienia do Boga, np. zwroty tyou "teraz to niech lepiej Pan Bóg ma go w swojej opiece", "Bóg jeden wie" itp. - i każdy wie o jakiego Boga chodzi. Dlaczego tak piszą? Bo oni najlepiej wiedzą, że tylko On jest prawdziwy).

zaloguj się by móc komentować

adamo21 @krzysztof-osiejuk
24 września 2018 17:26

Teraz, kiedy już opisano ww problemy w KK, należałoby kontynuować temat i spojrzeć na to co się dzieje w szkołach rabinackich, zgromadzeniach buddystów, oraz u wyznawców innych 'religii' na świcie, oczywiście wliczając też protestantów wszelkiej maści. 

zaloguj się by móc komentować

beczka @krzysztof-osiejuk
24 września 2018 17:43

Napisałem ci komentarz, ale niechcący wyszła notka.

zaloguj się by móc komentować

beczka @krzysztof-osiejuk
24 września 2018 17:43

Napisałem ci komentarz, ale niechcący wyszła notka.

zaloguj się by móc komentować

orjan @onyx 24 września 2018 15:56
24 września 2018 20:04

Stosunkowo (hm...) pewne jest, że przynajmniej na razie dane zjawisko nie replikuje się przez rozród. Utrzymywanie się tego zjawiska może mieć przyczynę naturalną, zatem zależną od naznaczenia niczym grecka (hm...) tragedia.  Może też zależeć od rozpowszechniania upodobań w trybie (hm...) myśliwskim lub hodowlanym. Jak z tym jest, tak jest, lecz zupełnie niezwykła jest odmowa solidarności względem grupy osobników organizacyjnie przynależnych do Kościoła.

Celowo eufemistrycznie piszę: "organizacyjnie przynależnych", bo raczej trudno mi przypuścić, że dla osobników nieprzynależnych interesujące może być coś takiego jak poczucie religijnego powołania u tych przynależnych. Natomiast posiadanie "swoich ludzi" w obcym obozie musi być interesujące. Tym bardziej, jeśli uważa się, że to są ludzie tam wpływowi. "Swoi ludzie" - czy w tym jest klucz?

Jeśli bowiem ta odmowa solidarności jest po prostu odpowiedzią na drugostronną odmowę wspólnoty w rozpowszechnianiu upodobań, to wtedy zrozumiałe staje się niszczenie osobników odmawiających według spiżowego prawa lewizny i wszelkiej gangsterki: "kto nie jest z nami, jest przeciwko nam".

Jak mi się wydaje, ewangeliczna oferta Kościoła „kto nie jest przeciwko nam, ten jest z nami" może być przyjęta przez homoseksualistę, ale w żadnym przypadku przez geja.

zaloguj się by móc komentować

krzysztof-osiejuk @onyx 24 września 2018 15:56
24 września 2018 20:35

Ależ oni mogą sobie walczyć z Kościołem i jednocześnie bronić księży pedofilii. Czemu ich tak strasznie nietolerują?

zaloguj się by móc komentować


parasolnikov @krzysztof-osiejuk 24 września 2018 20:35
24 września 2018 20:39

Kiedyś się mawiało "co wolno wojewodzie to nie tobie ..." :)

zaloguj się by móc komentować


K-Bedryczko @krzysztof-osiejuk 24 września 2018 20:35
24 września 2018 21:21

Witam, ja sadzę, że tu chodzi o zniszcenie Kościoła, on jest celem. Dowolnymi środkami, jak najszybciej można. 

zaloguj się by móc komentować

orjan @K-Bedryczko 24 września 2018 21:21
24 września 2018 21:33

Ale czemu celem nie jest przejęcie?  W końcu na tylu już polach sprawdził się tzw. marsz poprzez instytucje.

zaloguj się by móc komentować

K-Bedryczko @orjan 24 września 2018 21:33
24 września 2018 21:35

Sądzę, że nie moga przejąć Kościoła Jezusa Chrystusa.

zaloguj się by móc komentować

krzysztof-osiejuk @K-Bedryczko 24 września 2018 21:21
24 września 2018 22:03

Co nie zmienia faktu, że oni mają księży pedofili w pogardzie. Tam kult siły to jest coś co ich spaja. Taki ksiądz dla porządnego pedofila to zwykła ciapa.

zaloguj się by móc komentować

orjan @K-Bedryczko 24 września 2018 21:35
24 września 2018 22:10

Ale to z kolei oznacza, że rozumieją swoją przegraną w tej wojnie, że nie przemogą. Także w sensie, że nie zniszczą.

zaloguj się by móc komentować

K-Bedryczko @krzysztof-osiejuk 24 września 2018 22:03
24 września 2018 22:11

Tego Panie Krzysztofie to ja nie wiem. Kult siły, kiły i inne takie, mam teraz sprawozdania z oddziału zakaźnego - 90% wyborców prezydenta Poznania, bez opamietania zarażają się nawzajem, pomimo świadomości o chorobie. To jest ten świat gdzie zawsze jest nie spełnienie i małe zło usprawiedliwia się większym, to jest nie do zatrzymania bez Kościoła. W piekle podobno wszyscy sobą gardzą - to chyba taka forma nienawisci. 

zaloguj się by móc komentować

K-Bedryczko @orjan 24 września 2018 22:10
24 września 2018 22:12

Tego to ja nie wiem, ale ja w to wierzę. 

zaloguj się by móc komentować


krzysztof-osiejuk @K-Bedryczko 24 września 2018 22:11
24 września 2018 22:23

Słyszałem o tych 90%. To jest podobno plaga, która wybiega daleko poza Poznań.

zaloguj się by móc komentować

MarcinD @krzysztof-osiejuk 24 września 2018 20:35
25 września 2018 00:10

Bo wtedy pośrednio bronili by samego Kościoła. A tego robić nie mogą, byłoby to przeciwcelowe.

zaloguj się by móc komentować

krzysztof-osiejuk @MarcinD 25 września 2018 00:10
25 września 2018 00:42

Czemu? Nie wydaje mi się. Mogliby ich przedstawiać, jako ofiary nieludzkiego celibatu, wrażliwych zaszczutych przez System ludzi.

zaloguj się by móc komentować

onyx @orjan 24 września 2018 20:04
25 września 2018 00:42

Ksiądz mający takie skłonności dalej jest księdzem i to nie zwalnia go od głoszenia słowa Bożego. Geje to w większości lewacy nienawidzący Kościoła albo z niego szydzący w najlepszym razie. Priorytety się rozłażą w przeciwnych kierunkach. I o ile Ksiądz zawsze wyjdzie do nich z dobrym słowem i pomocą o tyle w drugą stronę to zadziałać nie może. Pusty wewnętrznie świat podpięty do "międzynarodówki komunistycznej" żeby nie zwariować do reszty. Sami sobie zaciągają tą pętlę w imię nierozpoznanych idei i to później widać na ulicy w spędach pokazujących utratę czowieczeństwa. Obrona upadłych Księży będzie napiętnowane przez środowisko lokalne i odebrane jako słabość danego osobnika a z wyszej sfery władzy po tyłku dostanie całe środowisko. Morda w kubeł i robić swoje... Tak to jakoś widzę i czytam że mamy podobne przemyślenia choć różnie to opisujemy. Wybrali innego pana...

zaloguj się by móc komentować

onyx @krzysztof-osiejuk 25 września 2018 00:42
25 września 2018 00:49

To im się nie opłaca bo wiedzą, że takich Księży jest za mało by to cokolwiek zmieniło w ich walce z Kościołem, same straty tylko by były. Ideowo bliżej im do satanistów.

zaloguj się by móc komentować

Magazynier @krzysztof-osiejuk
25 września 2018 08:15

Przekonujące. Wskazujesz na hierarchię pośród gejostwa. Dodać trzeba czynnik upokorzenia wbrew naturze. Dreszczem jest dla nich, jak mi się zdaje, irracjonalna/demoniczna fascynacja upokorzeniem. Im większe upokorzenie, tym większy dreszcz, tym wyższe miejsce w hierarchii. Oni są przekonani, że to jest heglowska boskość w każdym z nich. Nienawiść do hetero czyli do prostaczkówch (straights), wynika stąd, że prostaczkowie albo nigdy nie lubili upokorzenia wbrew naturze albo je przezwyciężyli. To im nasuwa skojarzenie, że jednak może w oczach złego ducha nie są wcale tacy boscy, ale wręcz przeciwnie są szmatami. Trzeba zatem piąć się "wyżej", czyli realnie niżej. Księża homo czy pedo są poza hierarchią właśnie dlatego, bo ciągle zagraża im przezwyciężenie demona, wyrwanie z łańcuszka upokorzeń. 

Zatem wynika z tego, że jest to wiara podobna do wiary religijnej tyle że przedmiotem jest siła demoniczna, bo zły duch to dla nich boskość. Poczucie upokorzenia jest tak silne, że otaczają je murem zależności ekonomicznych.    

zaloguj się by móc komentować

MarcinD @krzysztof-osiejuk 25 września 2018 00:42
25 września 2018 09:18

Myślę, żę tu chodzi o wojnę totalną. Więc nie ma miejsca na żadne sprytne zagrania tego typu. Ksiądz to przedstawiciel religii, kościoła i Jezusa na ziemi, więc nie można pozwolić, żeby ta cała masa do której jest skierowana ta mowa miała jakiemuś okazać współczucie. Tylko pałka i w łeb.

zaloguj się by móc komentować

Ginewra @krzysztof-osiejuk 25 września 2018 00:42
25 września 2018 09:34

W świecie ninawidzących Kościoła jest takie ciekawe zjawisko, że wartości i postawy, które w tym środowisku są uznawane za słuszne, w odniesieniu do księży są traktowane a rebours. Dotyczy to nie tylko seksualności, ale także wartości materialnych. Nic tak nie kłuje w oczy jak ksiądz jeżdżący dobrym samochodem. Ileż to się nasłuchamy o pazerności Kościoła, hierarchów, że nie wspomnę już o mitycznych bogactwach ojcach Rydzyka.

W lewackim świecie dobra materialne są przejawem zaradności, przedsiębiorczości, natomiast w odnesieniu do Kośioła to powód do potępienia za pazerność i bezduszność, a źródłem tych dóbr może być tylko wykorzystywanie wiernych. Ludzie, którzy w życiu nie dali na Kościoł nawet złotówki, użalają się nad losem biednych owieczek, które złożyły jakieś datki na cele kościelne.

zaloguj się by móc komentować

orjan @onyx 25 września 2018 00:42
25 września 2018 10:53

mamy podobne przemyślenia choć różnie to opisujemy

Dokładnie.

zaloguj się by móc komentować

orjan @Ginewra 25 września 2018 09:34
25 września 2018 11:25

To też ciekawe spostrzeżenie i dobrze byłoby, aby Krzysztof z niego kiedyś skorzystał.

Dlaczego bowiem jakiś wzorzec oceny księdza katolickiego z - nazwijmy - pozycji świeckich ma być koniecznie odwrotny od wzorca oceny zalecanego względem odpowiadającego postępowania wiernych Kościoła Katolickiego?

Podkreślam: nie wyższe wymagania, ale istotnie odwrotne (a rebours).

Czyżby: dziel i rządź?

 

zaloguj się by móc komentować

orjan @Magazynier 25 września 2018 08:15
25 września 2018 11:36

... fascynacja upokorzeniem. Im większe upokorzenie, tym większy dreszcz, tym wyższe miejsce w hierarchii.

To też byłby intrygujący temat nie tylko w odniesieniu do upokarzania innej osoby lub przyjmowania od innej osoby jej upokarzania się. Temat jest bowiem intrygujący także w odniesieniu do samoupokarzania się. Na przykład czy właśnie takie jest źródło potrzeby samouszkadzania swojego ciała?

 

zaloguj się by móc komentować

Ginewra @orjan 25 września 2018 11:25
25 września 2018 11:49

Wydaje mi się, że tak jest dlatego, że księży - w propagandzie wspomnianych środowisk - wyklucza się ze społeczeństwa, traktuje sie ich nie jak zwykłych ludzi mających swoje ambicje, plany, potrzeby (choćby i te materialne), ale jak jakieś byty, które powinny biedować, głodować, nie interesować się polityką i zamknąć się w kruchcie, bez kontaktu ze światem.

Dlaczego tak bardzo nie mogą darować ojcu Rydzykowi? Bo wszedł na ich poletko i osiągnął sukces. Nie dość że zbudował imperium medialne, to jeszcze potrafił świetnie wykorzystać fundusze unijne. I wykazał się w tych dzialaniach skuteczniejszy od nich.

zaloguj się by móc komentować

krzysztof-osiejuk @onyx 25 września 2018 00:42
25 września 2018 11:51

To bardzo słuszna uwaga. Upadły ksiądz jest nadal księdzem. I kiedy zajdzie potrzeba tylko on nam da to, czego nie da nikt inny.

zaloguj się by móc komentować

krzysztof-osiejuk @Magazynier 25 września 2018 08:15
25 września 2018 13:50

Nie jestem pewien, czy to jest akurat dobre skojarzenie: straights, czyli prostaczkowie.

zaloguj się by móc komentować

krzysztof-osiejuk @Ginewra 25 września 2018 09:34
25 września 2018 13:53

No i chlanie i obrarstwo. Oni wszyscy żrą i chleją bez opamiętania, ale niech no tylko zobaczą księdza z kieliszkiem wódki do obiadu.

zaloguj się by móc komentować

krzysztof-osiejuk @orjan 25 września 2018 11:25
25 września 2018 13:54

Mnie się wydaje, że ja już o tym pisałem. Onyx umie takie rzeczy wyszukiwać.

zaloguj się by móc komentować

Magazynier @krzysztof-osiejuk 25 września 2018 13:50
25 września 2018 18:24

Może niedobre ale zawsze jakieś skojarzenie. Dosłownie prości.

zaloguj się by móc komentować

Magazynier @orjan 25 września 2018 11:36
25 września 2018 18:25

W odniesieniu do lgbtq samookaleczanie raczej nie wchodzi w grę.

zaloguj się by móc komentować

K-Bedryczko @krzysztof-osiejuk 24 września 2018 22:23
25 września 2018 20:27

Panie Krzysztofie dziś rozmawiałem z Żoną na ten temat i ona powiedziała, że z jej punktu widzenia terminy Ksiądz i homoseksualista się wykluczają. Sądzę, że Ona ma rację.

zaloguj się by móc komentować

krzysztof-osiejuk @Magazynier 25 września 2018 18:25
27 września 2018 12:35

No własnie chyba odwrotnie. To tam istnieje wielkie pole manewru.

zaloguj się by móc komentować

krzysztof-osiejuk @K-Bedryczko 25 września 2018 20:27
27 września 2018 12:36

Szkoda że ona nie prowadzi bloga. Ja bym bardzo chętnie poczytał refleksje na ten temat. Przy okazji, serdeczności.

zaloguj się by móc komentować

bendix @krzysztof-osiejuk 27 września 2018 12:36
27 września 2018 13:27

Ale przyznasz że nasz czołowy katol to grubo?

zaloguj się by móc komentować

krzysztof-osiejuk @krzysztof-osiejuk
28 września 2018 01:09

Gdyby ktoś nie wiedział, to była demonstracja. Zajęło mi to pół minuty.

zaloguj się by móc komentować

Grzeralts @Magazynier 25 września 2018 08:15
28 września 2018 06:10

Psychologicznie patrząc są to niedojrzali chłopcy, którzy tęsknią za miłością ojca. Skoro ich nie zauważa, to niechby chociaż zbił. 

zaloguj się by móc komentować

zaloguj się by móc komentować